Stel je persoonlijke vraag #38

Ja vind ik ook. Normaal boeit deze prijs me nul maar nu hoop ik echt dat even tot hier wint

1 like

Ik ging er helemaal voor zitten maar het was na 1 keuze al klaar, huh :joy:

Ik heb er 4 maar ben echt geen schoonheid helaas.

@Zemraluani zie nu pas jouw reactie: :handshake:

1 like

Welke lelijkheden heb je?

• Kuiltje in de kin
  • Scheve tanden
  • Flaporen
  • Groot voorhoofd
  • Veel tandvlees
  • Unibrow
  • Grote neus
  • Niets hiervan

0 stemmers

Iedereen is mooi op zijn eigen manier

6 likes

Wat een rare standaard ook om te bepalen of je mooi/lelijk bent? Dit verschilt vaak ook nog per cultuur.

Arbitraire eisen van schoonheid zijn dom en iedereen is mooi op z’n eigen manier.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

3 likes

Ja

Nee dat vind ik niet. Sommige mensen zijn lelijk, maar lelijk zijn is niet erg.

57 likes

Ik blijf het lastig vinden. Schoonheid is zo iets subjectiefs, terwijl er wel een algemene oordeel over opvatting is, over wat mooi/lelijk is. Iemand kan best mooi gevonden worden door de maatschappij, maar iets als algemeen moois bestempelen aan de hand van uiterlijke kenmerken vind ik een heel raar idee.

Ben vroeger veel gepest om m’n uiterlijk dus dat heeft er denk ik veel mee te maken.

8 likes

Misschien is het het vervelendst voor de omgeving van lelijke mensen, dat ze elke dag naar lelijkheid moeten kijken :pray:t3:

Nee maar serieus, voor niemand? Je uiterlijk is toch uiteindelijk niet heel indicatief voor wie of hoe je bent, het ā€˜maakt’ je niet imo. Je leeft gewoon met de kop die God/de natuur je heeft gedealt en tenzij je enorm veel geld hebt voor ingrepen zal je het daarmee moeten uitzingen. Uiteindelijk boeit het je toch niet hoe je beste vrienden of familie eruit zien, qua lelijkheid? Waarom zou het je dan bij jezelf wel boeien?

Tenzij je echt een ontzettend afwijkend uiterlijk hebt door een aandoening en je dagelijks nagestaard wordt is het echt niet zo erg om lelijk te zijn.

13 likes

• Lekker, vreet net als Zoeva achter elkaar alles op
  • Mwah
  • Nee!
  • Doe mij maar Japanse mix

0 stemmers

Voor degene die dit ook lekker vindt…

• Ik eet alles door elkaar
  • Ik eet op volgorde
  • Sommige nootjes laat ik zitten

0 stemmers

ik heb deze nog nooit gehad denk ik dus geen idee hoe het smaakt

Exacccct waarom ik gestopt ben met onzeker zijn en caren. Dit is gewoon hoe ik er uit zie en that’s it.

27 likes

Onder andere te koop bij Aldi

4 likes

Jaaaa, grootste tip die ik ook aan iedereen heb is om je lelijke kant te accepteren. Als ik op foto’s er lelijk opsta laat ik het ook altijd maar zo. Mensen zien die kant constant van mij, wat boeit het als het een keer op een foto vastgelegd is. Zo veel chiller als mooi zijn geen constant doel is.

25 likes

Jaaa en het is zo zonde om foto’s weg te gooien omdat je er niet mooi op staat. De herinnering is toch veel belangrijker :pleading_face:
Wil ik trouwens niet mee zeggen dat ik dat niet alsnog zelf wel doe hahah

3 likes

Was jij je haar in een kom?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Die jurk is allesbehalve wit joh :laughing:

3 likes

Je draagt geen wit omdat je niet op de bruid wil lijken. Deze jurk lijkt echt 0 op een bruidsjurk dus kan prima!

18 likes

Ik word echt een beetje gestoord van al die CG methode’s, adviezen en duizenden tiktoks. Ik snap echt dat je elk type haar anders moet behandelen, maar je kan mij niet vertellen dat die liters gel in je haren bij iedereen voor mooie krullen zorgt. Vind het vaak ook nog van die krokante krullen.

12 likes

De enige wiens antwoord daarop boeit is het bruidspaar. Gewoon vragen aan ze.
Ik ben zelf vorig jaar in een wittere jurk op een bruiloft geweest als getuige zelfs, omdat het een paar dagen voor m’n uitgerekende datum was en ik deze kon lenen van iemand. Ik wilde niet zo laat in m’n zwangerschap nog een nette jurk moeten aanschaffen (als ze had gezegd dat het niet zou kunnen had ik dat uiteraard wel gedaan).

witte jurk

29 likes

Beiden, en ook nog ā€˜De drieling’. Blijkbaar was ā€˜meerlingen’ een populair thema in de jaren 90, haha

9 likes