Stel je persoonlijke vraag #38

Zeker, Ellis en Thelma waren m’n jeugdheldinnen was graag vrienden met ze geweest :grin:

5 likes

Is inderdaad ook helemaal niet voor iedereen, die methode. Het is bedacht voor en door poc die krullen tot kroeshaar hebben. Omdat de markt wederom voor hun haar niet toereikend was hebben zij deze methode uitgevonden en gelukkig zijn er steeds meer producten op de mark voor dat type haar en ook weer uiteraard gaan de westerse mensen ermee aan de haal maar het is niet echt voor hen bedoeld.

6 likes

Ja smaken verschillen maar bij de meeste van die dingen kan ik me wel voorstellen dat mensen het mooi of schattig ofzo kunnen vinden maar een spleetje tussen de tanden? Wat is daar precies mooi aan? Ik had dit vroeger en ben echt blij dat ik dat niet meer heb. Het springt ook zo in het oog vind ik op foto’s en voor andere mensen waarschijnlijk als je aan het praten bent. Denk echt dat dit door de modellenindustrie is gekomen die ineens mensen met een spleetje tussen de voortanden hadden als model gingen neerzetten.

Dit is een beetje random maar ben je tevreden met hoe jouw oren eruit zien?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

3 likes

Heb jij een moedervlek in je gezicht? Ik vind moedervlek al zo groot klinken maar bijvoorbeeld zo’n puntje bij je bovenlip telt ook.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

O ik vind een spleetje tussen tanden echt heel charmant, ken iemand bij wie ik het echt een eyecatcher vind. Of kijk bijv naar Lorraine Pascal. Ook heel mooie vrouw en dat kenmerkt haar ook beetje.

Maar sowieso, zolang je gebit goed verzorgd ja, hoezo kan het echt lelijk zijn als er een spleetje, iets scheve hoektand whatever is?? Ik vind soms juist die onnatuurlijke rechte facing smiles creepy.

27 likes

Technisch wel. Het zit namelijk bij mijn kaak.

Ik vind het ook niet echt lelijk maar te opvallend. Denk dat een scheef gebit me niet eens zou opvallen maar een recht gebit met een spleetje tussen de tanden juist wel.

Haha @Era zie net je bericht, ja smaken verschillen lol. Maar hoezo denk je dat het nog dicht gaat groeien? Als volwassene verplaatsen je tanden zich niet zomaar?

2 likes

Nee, is niet echt nodig.

Hij heeft trouwens een spleetje tussen zn tanden EN komt uit Italië! Haha maar bij hem vind ik het dan wel weer cute.

Heb jij wel eens je tanden gebleekt? Ik weet nog dat ik dat vroeger met vriendinnen heb gedaan met van die crest whitestrips. Volgens mij kwam ik via het EGF erachter dat dat kon.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Jawel, je kaken worden smaller naarmate je ouder wordt, daardoor kunnen je tanden ook gaan verplaatsen

1 like

Ja dat weet ik, ze zetten niet voor niks zo’n stalenachtig draad achter je tanden nadat je een beugel hebt gehad. Maar ik denk als je al zolang een spleetje tussen je tanden hebt gehad het net zo goed wel kan blijven hoor.

Overigens zou ik zelf graag weer een beugel willen maar ik denk dat mn omgeving me dan voor gek verklaart.

Ben je tevreden met hoe jouw tanden eruit zien?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Een vriend van mij deed een tijd terug ineens een beugel in zag ik en ik dacht huh, maar dat was dus zo invisalign geval en nu wil ik dat ook. :upside_down_face:

Nadat ik mijn tanden bleekte was mijn beste vriendin boos omdat haar tanden op onze gezamenlijke foto’s dan geler leken :face_holding_back_tears:

9 likes

Omg dat is zo’n meangirls film vibe :cry:

3 likes

Wow, echte hele mooie tanden zonder beugel!

23 likes

Hahaha wat leuk zo te zien! Door de jaren heen. Ik moet zeggen dat jouw gebit echt veel op die van mij lijkt. Alleen mijn tand naast de voorste tanden zijn minder mooi ingebuigd of hoe het ook mag heten. Maar ik zou, sorry voor je verlies, dit niet per se een spleetje tussen je tanden noemen :grimacing: wel een prachtig gebit!

1 like

In de tijd dat ik allemaal mentale issues had en super depressief was heb ik hier wel problemen mee gehad. Simpelweg omdat ik 0 ‘mindspace’ over had om verantwoordelijk te kunnen zijn. Jammer ook dat ik precies in die jaren een studieschuld van 60.000 ben aangegaan. :+1:
Voor en na die tijd ben ik altijd juist zeer gestructureerd en verstandig met mijn geld omgegaan.

4 likes

Snap dat je het spannend vindt door die nee-stemmers hoor.
Ik zou het ook gewoon aan de bruid vragen.
Als bruid vond ik het sowieso heel leuk als gasten me vertelden over hun kleding, echt voorpret en ik genoot er echt van dat anderen zo met mijn dag bezig waren.

IMG_20221007_113031
Hier ben ik de bruid. Iedereen die deze foto ziet begint gelijk over de witte jurk naast mij maar zelf was het me helemaal niet opgevallen :laughing:

12 likes

Ik vind iig die van het voorbeeld van de eerste poster sowieso geen bruidjurk effect hebben. Het zit van boven tot aan onder met gekleurde bloemen. Dat heeft geen enkele bruidjurk in de tradionele zin.

De eerste ekte bruiloft waar ik naartoe moest ben ik in een zwarte jurk gegaan. Geen haat, vond het me gewoon wel mooi staan.

Vind bruiloften toruwens echt vreeeeeselijk, truttig gedoe doe normaal, schaf het af.

1 like

Had jij als klein meisje al het gevoel en doel van:

Ik wil trouwen!

• Jaaa!
  • Nee

0 stemmers

Het voelt heel erg tegennatuurlijk om me door mijn vader te laten weggeven aan een andere man. Ik heb vet hard gewerkt om een eigen, onafhankelijk persoon te zijn. Ik zie geen reden waarom ik dit zou moeten willen.

10 likes