Ik wilde alleen laten vastleggen dat mijn geld mijn geld is en zijn geld ook mijn geld. Alleen jammer dat hij eerst dood moet gaan om dat scenario uit te laten komen.
Is wel gemonteerd hè. Wat voor die mensen vast een mooie klus is geweest.
omg ja dat is zo kinderachtig ook om te doen, ik herinner me door jouw verhaal ineens dat ik vroeger altijd met mijn beste vriendin van toen wilde trouwen en toen was ik like 6 ofzo en later hoorde ik dat haar ouders dat helemaal niet grappig vonden want ja twee meisjes he dat is raar!!!
Wat zie jij in deze afbeelding? En dan heb ik het over het gedeelte dat omcirkeld is.
- Een man en een vrouw op een balkon
- Alleen een vrouw op een balkon
- Gewoon een landschap/gebouw
- Wat is dit voor afbeelding ik zie hier niks in
- Anders, namelijk…
0 stemmers
Het is een diamond painting afbeelding en hier is gisteravond een heftige discussie uit voortgekomen haha
Een prinses en een prins, het is nogal duidelijk omcirkelt en hij kust haar god mag weten waar. Ergens in haar hals denk ik.
iets van een zwaan ofzo
Ik was verlegen en het leek me vreselijk om in het middelpunt te staan de hele dag verder geen diepe principes
Zoiets denk ik dus ook ja, want nogal vreemde verhoudingen als het een man en een vrouw voor moet stellen.
Maargoed, het was in ieder geval duidelijk dat dit niet de diamond painting werd die we aan oma cadeau gaan geven hahaha
Maar nu niet meer? Anders kan je het toch alsnog doen. Ik ben nooit verlegen geweest maar ik wil ook nooit een bruiloft.
Misschien zit Loab ook wel ergens in deze afbeelding verstopt
Omg hahaha creeepyyyy
Edit: oh my GOD die twitter thread, Loab gaat echt mijn dromen haunten vannacht
Ik zit al 2 minuten te staren maar hier zie ik helemaal niks in
Eerst zag ik er alleen een vrouw in. Maar nu zie ik er ook een klein raar roze mannetje in die naar de vrouw kijkt. :’)
Haha ik zie er echt van alles in, een vrouw/prinses en een ridder met zijn schild op zn rug door zn knieen gezakt. Een witte hond met een rood petje op, wat op een soort lakei lijkt. En die prinses kijkt heel bang met grote ogen weg. Hmm, lijkt wel een soort titanic tafereeltje.
Oja er zit ook nog een paardenkop in, zo droog haha. Boven die “vrouw”.
Nee en nu nog niet. Het idee om aan iemand vast te zitten lijkt me vreselijk hahaha
Mensen met bril: vind je het prettiger om zonder bril het toilet te gebruiken? Dat je hem dus liever afzet tijdens het plassen?
Een bril op je hoofd niet de wc bril bedoel ik hier !!!
- Ja
- Nee
0 stemmers
WAAR komt deze vraag vandaan??? Ik kan me hier echt niks bij voorstellen😂
Haha ja ik vind het lekkerder om zonder bril te plassen en was benieuwd of anderen dat ook hadden