Stel je persoonlijke vraag #38

Oh jeeeeeeeeetje ik bedoelde dus een bril op je hoofd :joy: haha pfff

Dat weet ik. Ik ben gewoon flauw bezig

1 like

Stel je bent muzikant en een persoon die jouw muziek mooi vindt komt regelmatig naar jouw optredens. Zou jij gaan daten met die persoon?

• Als die persoon mij leuk lijkt, ja tuurlijk!
  • Misschien, ligt aan de situatie
  • Denk het niet, zou me er toch een beetje ongemakkelijk bij voelen
  • Hell no, stalker vibes
  • Anders, namelijk …

0 stemmers

2 likes

Groupie wordt dan wel het koosnaampje voor diegene

1 like

Als ik muzikant zou zijn en iemand komt vaak dan houd diegene niet van goeie muziek :joy:

8 likes

Is dat een beetje hetzelfde als poepen zonder broek aan?

2 likes

Dat vind ik echt vreselijk!!

1 like

Hè, ik heb een bril maar ik snap hier niks van. Wat vind je er lekkerder aan?

2 likes

Ja ik denk het wel. Alhoewel ik persoonlijk poepen zonder broek verschrikkelijk vind.

4 likes

Ik vind say yes to the dress ook heerlijk om te kijken hoor en ze hebben een soort van Nederlandse variant. Say yes to the dress benelux, dus ook echt met die Randy fenoli. Maar het past hier in Nederland dus niet zo met dat overdreven gedoe. Volgens mij nemen ze dat op in een bruidszaak in limburg, iig wel grappig om het verschil alleen al te zien.

3 likes

Lysine tegen die kut koortslippen

3 likes

En calcium

Mineralen!

1 like

associëren jullie ook een wc bril die veel te koud aanvoelt met ziek worden/ziek zijn?

• ja
  • nee

0 stemmers

dit is voor mij altijd de doorslaggevende cue als ik me niet lekker begin te voelen hahaha, met een te koude wc bril word ik echt ziek

6 likes

Onbeperkt

4 likes

dat ga ik ook bestellen na vreselijke koortsblazen afgelopen maand. Ik had ook sollicitatie gesprekken en ik was oprecht gelukkig dat ik mondkapje moest aanhouden.

maar helpt dat echt? Neem je het dagelijks of enkel als er eentje op komst is?

Ik ben niet lightbox, maar ik reageer ook even.

Het helpt echt. Ik slik het niet elke dag, maar wanneer ik merk dat mijn weerstand minder is (extreem verkouden bijvoorbeeld), ik veel slechte dingen heb gegeten of wanneer ik een koortslip heb of voel opkomen (in de laatste twee gevallen slik ik een grotere dosis da de voorgeschreven dosis). In de laatste 2 gevallen zorg ik ook dat ik voldoende eten eet met een hoog lysine gehalte en eten met een hoog arginine gehalte (“tegenhanger” van lysine) vermijd.

Als je heel vaak last hebt van een koortslip is het misschien wel goed om het elke dag te slikken. Hoewel je dan misschien ook naar andere factoren kunt kijken zoals de verhouding arginine-lysine in je dieet.

Verder heb ik, als ik eeb koortslip heb of voel opkomen, ook veel baat bij tea tree olie. Maar lysine is het belangrijkste.

2 likes

Ik raad iedereen aan magnesium te slikken, verandert echt je leven

3 likes

Echt zalig spul

1 like

Hebben jullie bij van die Frank Visser-achtige programma’s ook altijd binnen één minuut een kant gekozen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

M’n poll was net mislukt dus als deze weer faalt ben ik er klaar mee

4 likes