Hopelijk is die andere moeder in Engeland een lieve schat die dat kind alle liefde geeft, want wat een tut is dit zeg!
Ja schijnbaar wel gelukkig, en haar ouders (dus de Nederlandse opa en oma) gaan wel vaak langs.
Stel je voor dat je tegen je ouders zou zeggen âyo ik ga aan de andere kant van de wereld wonen zonder mijn kind, maar kunnen jullie voor mijn gemoedsrust wel een actieve rol in zijn leven spelen okĂ© dankjewelâ.
Ja, en ook weer een reden waarom ik 's ochtends moet douchen. Anders heb ik al helemaal het gevoel dat ik er niet bij ben maar aan de ene kant ben ik wel direct âaanâ 's ochtends. Een vriendin van mij had dat vroeger heel erg en ze vertelde dat dat derealisatie heette. Maar als ik daarover lees nee, veel too much.
Als je net wakker bent geworden, duurt het dan ff voordat je je echt wakker voelt of is dat gevoel er gelijk?
- Dat gevoel is er gelijk
- Dat duurt wel even
- Dat duurt een eeuwigheid
0 stemmers
Ik slaap dus ik denk zoân 3 keer per maand bij een vriend en die maakt mij wakker want hij moet er eerder uit en dan ga ik ook weg. En hij zegt altidj dat hij het nog steeds freaky vind, alsof je een lamp aanzet. Ik ben dus direct klaarwakker alles, wil helaas niet zeggen dat ik me dan uitgerust voel haha
Ik doe nu toevallig een probiotica kuur van 10 dagen (ivm dezelfde symptomen) maar jij slikt het dus dagelijks bij je vitamines? Wat slik je dan precies?
Ik ben wel gelijk wakker maar stort soms na uur alweer in elkaar
Heeft jouw stad een vlag of logo dat je zou herkennen?
-
natuurlijk!!!
- Ja en die is ook wel bekend bij anderen buiten de stad/dorp
- Ja maar dat zou jullie niks zeggen
- Niet dat ik weet
- Nee hebben we niet
0 stemmers
Gewoon pre- en probiotica van Lucovitaal bij mân andere supplementen.
Hoe is jouw haarlijn?
- Ja prima dankjewel
- Terugtrekkend
- Jeukend
- Oneven
- Recht
- Inhammend
- Vol
0 stemmers
Amper huid tussen haarlijn en wenkbrauwen.
De droom, of nouja mijn droom haha. Mijne trekt steeds verder van mân wenkbrauwen af heb ik het idee
We mogen maar 2 opties aanvinken wat kut
At jij vroeger bij je ouders âs avonds altijd aan tafel?
- Ja, elke avond
- Meestal, maar niet altijd
- Soms
- Nee, nooit
- Anders
0 stemmers
Soms zorgt het wel voor verwarring, de vrouw die mijn wenkbrauwen epileert zit dan ineens mijn haarlijn weg te werken of kapster die iets te veel babyhair wilt invlechten.
Persoonlijk vind ik aan tafel eten en dan helemaal alleen er soms wat zielig uitzien. Gewoon dat ik dan echt denk van awh ik zei dit een keer tegen mn vriend en toen woonde nog een vriend van hem beneden. "Nee dat is gewoon voor hem klaargemaakt en moet hij opeten voor de training. " Oke, ik zeg niks meer lol.
Hoevaak in de week eet jij samen? Ik kom vaak mmaar uit op 4 keer per week, en eigenlijk vind ik dat prima.
- Ik eet nooit samen
- 1 keer
- 2 keer
- 3 keer
- 4 keer
- 5 keer
- 6 keer
- 7 keer /alle dagen van de week
0 stemmers
Altijd aan tafel, behalve af en toe als we frietjes haalden in het weekend. Dat mochten we dan in de woonkamer bij de tv opeten.
Bij mijn vriend thuis aten ze elke avond voor de tv. Zo onhandig ook.
Stel, jouw kind (kleuter) is op 1 januari jarig. Dan nodig je de visite uit op:
- 31 december (zaterdag)
- 1 januari (zondag)
- Het weekend ervoor
- Het weekend erna
0 stemmers
De dag zelf of een weekend of andere dag daarna.
Altijd meegekregen je verjaardag nooit eerder te vieren.
Als ik een kind krijg met deze feestdagen dan zou ik de verjaardag een half jaar later vieren.
Dus Ipv hele jaren halve jaren vieren en de âechteâ verjaardagen wel erkennen maar gewoon kerst vieren.
Op wat voor matras slaap je het liefste?
- Eerder zacht
- Eerder hard
0 stemmers