Ik sport veel en het zorgt voor beter herstel, meer ontspanning. Daarnaast heeft het echt heel veel gedaan voor mijn slaap, slaap veel beter in en door
Jaa ik had ze gevonden bij de kruidvat! Hele vieze wel met laffe aardbeismaak dus misschien deze in de toekomst
2019 is gewoon een jaar geleden hoor
Vier jij je verjaardag meestal? En dan bedoel ik echt een bijeenkomst met vrienden en/of familie.
- Ja, ieder jaar
- Ja, meestal wel
- Nee, nooit
0 stemmers
En over verjaardagen van vrienden… ga je daar heen?
- Ja, altijd
- Soms, als ik niks anders heb wat belangrijker is
- Nee, ik vind verjaardagen niet zo boeiend
0 stemmers
Ik vier het niet met familie maar wel met vrienden, maar eigenlijk meestal samen met een vriend die de week ervoor jarig is, en dan zijn er totaal 15 mensen ofzo? En alleen savonds, cadeaus optioneel. Stuur geen uitnodigingen ofzo, geef twee weken oid ervoor de datum aan en wie kan komt, wie niet kan niet geen issues.
Voel jij vaak de noodzaak om toelichting te geven op je poll keuzes?
- Ja, altijd
- Ja, vaak wel
- Heel soms
- Zeer zelden
- Nooit
0 stemmers
Maar oogschaduw verhit je niet, vind het enger on iets ouds op mijn ogen te smeren eigenlijk.
Ik ook. Liever een x aan de schijt van iets wat over de datum was. Dan een opgezwollen oog.
Sorry maar ik zeg het nog een keer, meelmaden/wormen/beesten zijn echt een ding, dit wil je echt niet eten. Plus hoe duur is meel nou, aub gooi weg, dit is het niet waard.
Ah joh extra eiwitten.
Nouja, dat kun je gewoon zien zitten he? Als je beestjes ziet, wegdoen ja. Maar als het meel nog mooi schoon is en los en niet gek ruikt ofzo
Je ziet die beesten toch duidelijk zitten als ze er zijn? Als je niks ziet, kan je het prima eten, lijkt me.
Even afgezien van of je het zou willen hè… Zou jij een goede moderator /admin zijn?
- Ja, ik zou hier heel goed in zijn
- Ik denk dat ik dit wel redelijk zou doen
- Nee, ik zou daar heel slecht in zijn
- Sowieso ontoerekeningsvatbaar en kom dus niet in aanmerking
0 stemmers
Als er een meelworm in de meel zit is het voor mij per definitie niet mooi schoon Vaak blijft het er ook niet bij eentje, was dat maar zo
Ja, als ze oud zijn zijn ze de schurk
Nee maar dan gooi je dus het hele pak weg.
Ik zegt toch ook wegdoen als er beestjes in zitten? Dan is het idd niet “schoon”. Maar geen beestje en verder niets geks en dus gewoon schoon meel….
Maar gooi jij het maar lekker weg hoor, ik snap je wel, maar nodig is het niet echt.
Ja, klopt. Wat kost een pak meel? Ga niet het risico lopen om maden uit mijn bakbeslag te moeten vissen om een paar euro te besparen
Sowieso loop je het risico dat er op meer plekken maden te vinden zijn als het eenmaal ergens inzit, die beesten gaan overal naartoe, vreten zich door plastic, etc. Ik bewaar meel altijd in een weckpot want heb alles al een keer eerder alles weg kunnen gooien. Zelfs dichte potten pindakaas, hagelslag, rijst. Het zat óveral.
Kortom, ik heb echt een trauma geloof ik, neem ni geen risico meer
Niemand zegt dat jullie het niet mogen weggooien
Sommigen vinden het zelf niet nodig is all.
Dat hoeven niet dezelfde mensen te zijn.