Stel je persoonlijke vraag #38

Ik regelmatig met Pasen - oh en 1 april elk jaar natuurlijk - maar dat noem ik geen feestdag :frog:

3 likes

Nog niet maar mensen willen wel dat het een feestdag wordt dus misschien ooit :joy:

2 likes

Welke dan

3 likes

Keti Koti?

1 like

Ik weet niet of ik dat positief vind
afbeelding

9 likes

Bevrijdingsdag, maar vier het toch niet.

Dit inderdaad, loop je weer de halve dag met zo’n scheve mond. Plus over het algemeen, zodra het boren echt pijn doet is de tandarts ver genoeg en is het boren (en dus de pijn) klaar

2 likes

Heb 1 keer zonder geprobeerd en toen raakte ze m’n zenuw en sindsdien durf ik niet meer.

Al is een verdoving wel irritant, maar zenuwpijn nog duizend keer irritanter.

9 likes

Ik kan echt niet tegen het gevoel van boren, dus doe mij die verdoving maar. Bij mij is ie na twee uurtjes ook altijd weg. Vorige week om 15.00 bij de tandarts geweest voor drie gaatjes (kill me) en om 17.00 uur stond ik vrolijk in de sportschool en was het weg. Dus wat nou halve dag.

8 likes

Anders, namelijk ik heb nog nooit een gaatje gehad

Edit: dit voelt als een heel gevaarlijk statement nu ik een zak zure snoepjes aan het wegwerken ben

18 likes

Laatste keer is minimaal 5 jaar geleden maar ik vond een verdoving altijd wel lekker voelen :sweat_smile:

2 likes

Maar dat is ook helemaal prima toch! Gewoon doen wat voor jou fijn is. Hopelijk had je nu een betere ervaring met verdoving :hugs:

1 like

Ik heb echt heel gevoelige tanden dus ik heb echt een verdoving nodig. 1x werkte hij nog niet goed en zodra ze begonnen met boren sprong ik half uit die stoel :sweat_smile: gelukkig heb ik een hele chille tandarts en die heeft er toen nog wat verdoving bij gespoten en toen voelde ik niks meer maar was ook mijn halve gezicht verdoofd :joy:

2 likes

Ik weet niet hoe die verdoving wordt gezet? Maar met een gaatje (wat ik alleen met melktanden heb gehad) hoeft het niet per se pijnlijk te zijn.
Wat ik het aller aller pijnlijkste met mn naar de tandarts gaan carriere vond waren naalden in mn gehemelte, toen moesten er kiezen getrokken worden. Holy mf, de tranen liepen over mn wangen van de pijn.

Oh nou @Lula ik weet niet of met verdoving met naalden van 20 cm of zonder en het er maar gewoon uitrukken beter was geweest.

Heb jij wel eens je kiezen moeten laten trekken?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

5 likes

Mijn verstandskiezen zijn allemaal getrokken door de tandarts. Heel dankbaar dat ik daarvoor niet naar de kaakchirurg hoefde.

2 likes

Ik acht, wel vier verstandskiezen. En vier normale. Blijkbaar heb ik een kleine mond.

4 likes

Ik moet gewoon niks voelen, überhaupt in ā€˜mn mond al niet. Ga direct kokhalzen… Altijd verdoving, hoe klein ā€˜t gaatje ook is

3 likes

Tip: Roep au wanneer ze gaan trekken, kun je lachen

Ik heb twee weken geleden nog een verstandskies laten trekken bij de kaakchirurg, maar dat viel me heel erg mee qua pijn, hoor! Ligt er echt aan hoeveel moeite het kost om de kies te trekken/weg te snijden.

2 likes

Irritand

10 likes