Stel je persoonlijke vraag #38

Ben jij in een schoolvakantie geboren? jaha, ik weet dat er zelfs in Nederland een noord midden en zuid is. Over het algemeen dan maar, wat het vaakste voorkwam.

• Nee
  • Ja
  • Meestal niet
  • Meestal wel

0 stemmers

Ons kind is 2 januari jarig en zijn opa en neefje op 3 januari, een ander neefje op 31 december, dus altijd een uitzoekerij zodat we naar iedereens verjaardag kunnen en iedereen naar die van hem. Dit jaar op zijn eigen verjaardag gedaan en volgend jaar gaan we het een week later doen.

1 like

Jaja midden in de zomervakantie, wat een treurnis. Altijd of zelf op vakantie of ongeveer iedereen was weg. En aan het einde van het schooljaar hoorde je bij t clubje losers dat alvast mocht trakteren maar nog helemaal niet jarig was he…

7 likes

Dat is echt stom ja! Ben zelf tussen kerst en oud en nieuw jarig, ook niks aan. Heb meestal niet eens zin in taart door al het kersteten.

5 likes

Aanvullende vraag: ben jij jarig op een feestdag?

• Ja
  • Nee
  • Verschilt per jaar (Pasen, Pinksteren etc)

0 stemmers

1 like

Ik heb er bijna altijd wel eentje: Hemelvaartsdag, moederdag, of de finale van het songfestival. Die laatste vind ik zelf het leukst :grin:

5 likes

Haja ahw, ja ik vraag het me wel eens af. Mn moeder is eind juli geboren en mn vader eind augustus. Ik snap dat je als basisschoolkind graag wil trakteren en als je dan moet wachten of weken ervoor maar moet trakteren.

1 like

Ik regelmatig met Pasen - oh en 1 april elk jaar natuurlijk - maar dat noem ik geen feestdag :frog:

3 likes

Nog niet maar mensen willen wel dat het een feestdag wordt dus misschien ooit :joy:

2 likes

Welke dan

3 likes

Keti Koti?

1 like

Ik weet niet of ik dat positief vind
afbeelding

9 likes

Bevrijdingsdag, maar vier het toch niet.

Dit inderdaad, loop je weer de halve dag met zo’n scheve mond. Plus over het algemeen, zodra het boren echt pijn doet is de tandarts ver genoeg en is het boren (en dus de pijn) klaar

2 likes

Heb 1 keer zonder geprobeerd en toen raakte ze m’n zenuw en sindsdien durf ik niet meer.

Al is een verdoving wel irritant, maar zenuwpijn nog duizend keer irritanter.

9 likes

Ik kan echt niet tegen het gevoel van boren, dus doe mij die verdoving maar. Bij mij is ie na twee uurtjes ook altijd weg. Vorige week om 15.00 bij de tandarts geweest voor drie gaatjes (kill me) en om 17.00 uur stond ik vrolijk in de sportschool en was het weg. Dus wat nou halve dag.

8 likes

Anders, namelijk ik heb nog nooit een gaatje gehad

Edit: dit voelt als een heel gevaarlijk statement nu ik een zak zure snoepjes aan het wegwerken ben

18 likes

Laatste keer is minimaal 5 jaar geleden maar ik vond een verdoving altijd wel lekker voelen :sweat_smile:

2 likes

Maar dat is ook helemaal prima toch! Gewoon doen wat voor jou fijn is. Hopelijk had je nu een betere ervaring met verdoving :hugs:

1 like

Ik heb echt heel gevoelige tanden dus ik heb echt een verdoving nodig. 1x werkte hij nog niet goed en zodra ze begonnen met boren sprong ik half uit die stoel :sweat_smile: gelukkig heb ik een hele chille tandarts en die heeft er toen nog wat verdoving bij gespoten en toen voelde ik niks meer maar was ook mijn halve gezicht verdoofd :joy:

2 likes