Je hebt ook meelmijten en die zie je niet. Mijn hond is daar allergisch voor weten we sinds kort, dus ik ben er nu extra bewust van. Maargoed, je hebt ook huisstofmijt en daar kom je ook niet onderuit
De macht zou naar mijn hoofd stijgen
Opeens heb ik een angst voor meelwormen ontwikkeld geloof ik. Maar hoe vreten ze door een dichte pindakaaspot maar niet door een weckpot? Is toch beide glas?
In mijn AH loopt elke medewerker in zo’n blauw shirt behalve 1. Hij is geloof ik manager oid maar wel vaak op de winkelvloer te vinden.
Wat vind jij… hij als enige zonder bedrijfskleding
- Priem, verschil tussen vakkenvullers en bedrijfsleiding mag zichtbaar zijn
- Nu je het zegt, best raar
- Vind ik niet kunnen
- Boeit mij 0, niet zo moeilijk doen hoor
- Misschien staat blauw hem niet? Niet te snel oordelen
0 stemmers
Hoewel toen ik bij de AH werkte de manager wel een blauw pak droeg, maar ik heb er geen super sterke mening over ofzo.
Er gaan mensen dood. Dit is echt t laatste waar ik me druk over zou maken haha
Als iedereen bleef leven, hadden we pas echt last van overbevolking
Sowieso, wat is dat narratief de laatste tijd ineens dat het halve forum koopverslaafd zou zijn? Niet dat ik het tegendeel wil beweren of zo (kijk voor de grap eens in het adventkalendertopic), maar ik lees het de laatste tijd in meerdere topics.
Nieuw stokpaardje
Even heel random haah. Maar ik heb laatst toch iets grappigs gezien. Er schijnen dus van die paardenshows te zijn maar dan niet met een echt paard maar zon stokpaardje hahah.
Het is idd vreselijk! Ik heb er ooit eentje in mijn boterham gehad die ik aan het eten was toen proefde ik iets zoets terwijl ik een boterham met kaas at, en ja hoor. Groot dieptepunt uit mijn leven.
Het heeft wel een jaar of twee geduurd voordat ik er helemaal vanaf was. Ik krijg echt een hartverzakking als ik een mot zie in mijn keuken, bewaar ook zoveel mogelijk alles afgesloten in goede potten idd.
Ja echt hoor. Nog steeds trauma’s van die keer dag ik hagelslag op mijn boterham wilde doen er maden bij zaten. Je ziet het idd pas wanneer het al op je boterham zit
Zit ik in het biechten zonder omg-reacties-topic?
Die walibi fright night experiences zoals the clinic en slaughterhouse, waar je in je ééntje wordt vastgemaakt (bv op een brancard) en door dat spookhuis gaat, helemaal alleen. Zou je dat durven?
- Ja vet leuk
- Ja maar saai/stom
- Mmm misschien nét aan maar weet niet of ik ervan zou genieten
- Nee sws niet
0 stemmers
Ik had lange tijd last van m’n darmen, en veel lucht enzo. Sinds ik het gebruik heb ik er geen last meer van.
Als een volwassene ‘ @username van degene waar die persoon een relatie mee heeft’ in diens bio heeft staan
- Leuk
- Kinderlijk
- Geen mening
0 stemmers
Toen ik even bij de AH werkte stonden er bij de sericebalie altijd 2 meiden te hangen in “nette” AH kleding. En ze hadden echt grootheidsaanzin en sindsdien vind ik het niet kunnen
Haha bij mij ging in een bepaalde periode sommigen ineens een colbert dragen, zag er zo niet-passend uit :’)
Maar die hadden dus wel iets blauws! Volgens mij heb je bij ons ook 2 soorten inderdaad. Maar deze jongen ziet er supergoed uit in zijn olijfgroene trui. En ineens bedacht ik vanmiddag… misschien willen zijn collega’s er ook wel zo goed uitzien maar die mogen dat niet
Overigens heb ik me inmiddels bedacht dat hij op die manier misschien wil voorkomen dat hij de hele dag “waar ligt…” vragen krijgt. Maar hij is de zoon van “de baas” (de eigenaar) en die loopt zelf wel in blauw shirt.
Ik vind mensen die doodgaan ook erger maar vind het er toch vreemd uitzien!