Stel je persoonlijke vraag #38

Ik weet niet hoe die verdoving wordt gezet? Maar met een gaatje (wat ik alleen met melktanden heb gehad) hoeft het niet per se pijnlijk te zijn.
Wat ik het aller aller pijnlijkste met mn naar de tandarts gaan carriere vond waren naalden in mn gehemelte, toen moesten er kiezen getrokken worden. Holy mf, de tranen liepen over mn wangen van de pijn.

Oh nou @Lula ik weet niet of met verdoving met naalden van 20 cm of zonder en het er maar gewoon uitrukken beter was geweest.

Heb jij wel eens je kiezen moeten laten trekken?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

5 likes

Mijn verstandskiezen zijn allemaal getrokken door de tandarts. Heel dankbaar dat ik daarvoor niet naar de kaakchirurg hoefde.

2 likes

Ik acht, wel vier verstandskiezen. En vier normale. Blijkbaar heb ik een kleine mond.

4 likes

Ik moet gewoon niks voelen, überhaupt in ā€˜mn mond al niet. Ga direct kokhalzen… Altijd verdoving, hoe klein ā€˜t gaatje ook is

3 likes

Tip: Roep au wanneer ze gaan trekken, kun je lachen

Ik heb twee weken geleden nog een verstandskies laten trekken bij de kaakchirurg, maar dat viel me heel erg mee qua pijn, hoor! Ligt er echt aan hoeveel moeite het kost om de kies te trekken/weg te snijden.

2 likes

Irritand

10 likes

In mijn geval ging het automatisch. Als ik krak in mijn mond hoor, roep ik au. Ik stelde wel de tandarts gelijk gerust dat ik geen pijn voelde

2 likes

Ik heb mijn 4 verstandskiezen nog, die zitten ergens verdwenen in mn kaak. En ik heb er dus nog wat laten trekken als tiener, wtf heb ik nog wel kiezen in mn mond.

@KipTokTok waarom ben je daar dankbaar voor? Is dat beter?

1 like

Nee ik maakte een taalgrapje

7 likes

Als jullie een blok kaas hebben gekocht, wassen jullie de kaasschaaf dan elke dag/na elke maaltijd af? Best goor maar ik bewaar de kaasschaaf gewoon bij de kaas en was hem pas af als het blok op is

• Ik heb altijd een blok kaas en was hem na elke portie af
  • Ik heb altijd een blok kaas maar was hem niet na elke portie af
  • Ik heb af en toe een blok kaas en was hem na elke portie af
  • Ik heb af en toe een blok kaas maar was hem niet na elke portie af
  • Ik heb nooit een blok kaas
  • Ik wil iets anders mededelen

0 stemmers

1 like

Bij ons gaat ongeveer om de dag de vaatwasser aan, dus om de dag gaat de schaaf de vaatwasser in.

7 likes

Ik wil iets anders mededelen :rofl:

9 likes

Ik hou niet van ziekenhuizen en was blij dat de tandarts het binnen 5 minuten had gefixt

1 like

Dit schijnt volgens de kaashakker de beste manier te zijn! Zo doet de schaaf het het beste!

3 likes

Weet jij wat voor stijl jij hebt qua kleding?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

3 likes

Ongelikte beer chic

14 likes

Basic bitch

(Meestal: jeans, shirt/hemdje bij mooi weer en trui of lange mouwen bij koud, sneakers)

9 likes

Zwart.

8 likes

Extra!

24 likes