Ik koop gewoon dingen die pas en die ik enigszins leuk vind maar ik zou dat niet kunnen categoriseren
Ik denk zeer zeker wel na over mn kleding maar heb meerdere stijlen, soms blijf ik een tijdje in hetzelfde hangen maar soms wisselt het per dag dus ik zou er niet één label op kunnen plakken
Oh ik vatte de poll niet op als âheb je 1 stijlâ, eerder âweet jij wat je leuk vindtâ. Want jij leek me bij uitstek iemand die ja zou antwoorden haha. Afhankelijk van dag en gelegenheid neig ik meer naar ofwel preppy of iets alternatiever, maar ik voel me er evenveel mezelf in en juist die mix is mijn stijl
Of⊠ik zeg nu iets heel geks; met de hand wassen.
Ah ja als je 'm zo leest zou mijn antwoord ook wel ja zijn inderdaad!
Ik heb nu verschilt per jaar maar gekozen want Koninginnedag bestaat niet meer.
Echt, zo sexy. Ik weet niet wat het is, maar ik snap alle reactiefilmpjes op tiktok
Het werkt bij mij juist op mijn zenuwen. Verschil moet er wezen
Het drankje? Nooit gehad, beetje benieuwd.
Diens stem en bewegingen terwijl die het zegt? Fucking heet.
Wat zou je hier bij moeten voelen?
Dank, na het kijken mân stem aangepast, maar ik voel hier echt helemaal niks bij
Ik ken die hele persoon niet? Waar zijn ze bekend van? Vind hun helemaal niet knap, heel erg kinderlijk en ziet er te Brits uit.
Maargoed ik snap de Harry styles obsessie ook niet
Edit: sorry ik ben nu confused want er staat Olivia en Emma maar @Insouciance gebruikte onzijdige termen. Sorry als ik nu misgendered heb.
Mijn hartjesogen gingen eigenlijk naar de drank, heb aangepast want vind het hen niet zo speciaal zeggen.
Oh ik weet niet eens wat house of dragon is haha, maar nee ik vind de manier waarop het gesproken wordt niet bijzonder
Oke ik lieg. Ik heb alle spot on negatieve reviews op dat achterlijke influencerboek van Max en Mascha duimpjes omhoog gegeven.
Omdat het oktober is, wat heb jij gezien:
- Haunting of hill house
- Haunting of bly manor
- Midnight mass
- Ratched
- Slasher
- Marianne
- Ju-on origins
0 stemmers
Als ik alleen in de taxi zit:
- Zit ik op de bijrijdersstoel
- Zit ik achter de chauffeur
- Zit ik schuin achter de chauffeur
- Zit ik midden op de achterbank (lol)
- Ligt aan mân gemoedstoestand/ik neem nooit een taxi en wil niet over deze hypothetische situatie nadenken/zit ik in de kofferbak/anders
0 stemmers
Het is die âOooooh, stunning,â die het doet bij mij hahaha
Ik zat me dus laatst af te vragen wat in deze situatie de etiquette is maar ik was moe dus dacht, ga lekker achterin, kan ik een beetje wegdoezelen. En dat was toevallig achter de chauffeur omdat ik aan die kant instapte.
Als ik aan die kant instap dan schuif ik door omdat ik begrepen heb dat ze het minder fijn vinden als je zo achter ze gaat zitten. Dat snap ik ook wel want er zit een vreemde in hun auto en die gaat dan zo zitten dat ze je niet kunnen zijn, lijkt mij ook minder fijn.