Stel je persoonlijke vraag #38

Fanny flutter

1 like

Waar woon je en hoe spreek je rivier uit? Als je niet in NL of BE woont kies dan gewoon wat je spreekt

• Ik woon in Nederland en zeg rievier
  • Ik woon in Nederland en zeg rivvier
  • Ik woon in België en zeg rievier
  • Ik woon in België en zeg rivvier

0 stemmers

2 likes

Spannender dan Hocus Pocus 2 wordt het niet in Huize Helga 🫣

8 likes

Zoals de Belgische man het uitspreekt, is de NL versie hier dan goed?

3 likes

Ik dacht oh wat een handige website! Totdat ik dit tegenkwam

14 likes

No lie Hocus Pocus (1) is echt een van m’n faves.

Misschien kan je Little Evil en Vampires vs. the Bronx (beiden op Netflix) ook wel waarderen dan, zijn beiden horrorcomedies zonder echt enge scènes en draaien vooral om kinderen/tieners. Op Prime heb je nog freaky met Vince vaughn en daarin is hij een seriemoordenaar die in het lichaam van een tiener komt (zoals Freaky Friday dus, niet op een ongepaste manier), is ook een grappige niet-enge horror.

Waarschijnlijk denk je rot op met je horrors, maar mocht je een keer anderen wil proberen die echt niet eng zijn, zijn deze wel geschikt.

4 likes

Ben jij fan van Arctic Monkeys?

• Ja!
  • Vroeger wel, nu niet meer
  • Niet fan maar ik vind ze wel leuk
  • Gewoon nee
  • Ik vind het een vreselijke band
  • Ik ken deze band niet

0 stemmers

1 like

Na de laatste twee albums ben ik er wel klaar mee. Saaie liftmuziek vind ik het

5 likes

Dat nummer dat nu steeds op de radio komt zeker :tired_face: en vorige week allemaal gillende en huilende mensen op de radio omdat ze tickets hadden gewonnen voor een intieme showcase van ze, hmm ok

2 likes

Vroeger wel fan, luister nu nog steeds graag naar sommige albums maar fan zou ik het zeker niet meer noemen. Wilde ze ook altijd nog een keer live zien maar dat kwam er nooit van toen ze nog iets kleinere zalen speelden en arenaconcerten vind ik sowieso stom dus daar ook nooit heengegaan later. Ben ik achteraf best wel blij om want ik hoor altijd alleen maar van mensen dat ze het tegen vonden vallen dus vind het wel chill dat ik mezelf die teleurstelling heb bespaard lol.

2 likes

ik vond deze cd HEEL leuk

die heb ik echt kapotgedraaid op m’n roze iPod toen ik 16 was

deze iPod mini, wow ik voel me oud als ik dit zie

image

maar na favourite worst nightmare vond ik ze stom, al kwam er nog wel een kleine revival in mn fandom toen ze de soundtrack van Submarine, die film, maakten

5 likes

douche jij meer of minder dan gemiddeld? (frequentie + duur)

ik denk:

• meer
  • gemiddeld
  • minder

0 stemmers

2 likes

Ik heb gemiddeld gestemd, maar eigenlijk heb ik geen idee wat het gemiddelde is. Ik douche max 10 min, vaak iets korter.

4 likes

Ik denk langer maar minder frequent :joy:

12 likes

Kan jij overmand raken door je emoties?:

• Ja, heel makkelijk
  • Het gebeurt alleen bij hele heftige emoties
  • Ik ben de baas over mijn emoties, niet andersom
  • Anders

0 stemmers

3 likes

Volgens mij ben ik de enige hier die fan was vanaf het eerste moment en ook nog de nieuwe albums kan waarderen, haha. Ik vind het juist goed dat ze hun stijl hebben ontwikkeld. Als ze waren blijven doorgaan zoals de eerste twee of drie albums waren het een beetje one trick pony’s geworden. Het zijn zeker niet mijn favorieten, want jeugdsentiment, maar ik kan het laatste album en de nieuwste nummers ook wel waarderen.

2 likes

Ja hij heeft met de arctic monkeys wel een versie van piledriver waltz gemaakt, misschien daarom

1 like

Haha ja dit! Het nieuwste album heb ik nog niet geluisterd, maar ik vind de oude albums heel tof en doen me denken aan een leuke tijd. Dus ik kan er nog steeds met plezier naar luisteren, dit heb ik ook met The Kooks, Foster the People, Muse en the Wombats.

15 likes

Omg ja The Kooks en Razorlight en Franz Ferdinand en en en. Moet maar weer eens mijn jeugdsentiment playlist induiken.

21 likes

Ooh ja Franz Ferdinand!