Ik zou sowieso nooit ergens willen wonen waar je niet op maximaal fietsafstand van de stad woont.
Uit eigen ervaring dit kan heel erg verschillen per dagbesteding:
Ik werk zelf als ‘‘client’’ (ik heb NAH) in dagbesteding (ook horeca) en wordt deels betaald vanuit mijn werk wat wordt aangevuld met wajong vanuit het UWV.
Dat ik weet krijgen mijn collega’s ook gewoon wajong, de begeleiding krijgt wel ‘‘gwn’’ betaald.
Ik heb ook een collega die deels bij ons werkt en deels werkt bij brownies en downies, hij krijgt ook wajong.
Ja maar dat is ook een halve sekte joh
Zo snel mogelijk rechtsomkeert maken
Die quote is uitgekauwd en alarmerend
Mijn vorige werkgever zette in vacatures dat je in een (h)echt team zou terechtkomen
De meesten waren wel leuk met elkaar maar hecht, neuh. En wat is echt? Dat het werk niet gedaan wordt door robots?
Neem je een slok drinken terwijl je nog eten in je mond hebt?
- Gatver nee
- Ja lekker
0 stemmers
Niet standaard hoor maar soms wel lekker
Alleen bij eten wat teveel plakt (pindakaas op je gehemelte, brrr), maar dat eet ik om die reden dus zelden
Alleen als ik iets niet wegkrijg en het toch moet opeten om wat voor reden dan ook
Ik zou nu alleen in een grote stad gaan wonen als ik er al vrienden/familie/leuke bekenden heb want laten we eerlijk zijn, op volwassen leeftijd is dat vaak best moeilijk om op te bouwen, op hoeveel sporten en hobby’s je ook gaat. En als dat niet lukt geven al die drukte en mensen om me heen mij juist een eenzaam gevoel.
Studeren vind ik een ander verhaal, want dan ben je wel verzekerd van een netwerk dat je gaat opbouwen.
Hoe laat eet jij/jullie avondeten?
- 16:00 uur
- 16:30 uur
- 17:00 uur
- 17:30 uur
- 18:00 uur
- 18:30 uur
- 19:00 uur
- 19:30 uur
- 20:00 uur
- Later dan 20:00 uur
0 stemmers
Dit is wel echt drastisch vervroegd sinds we kinderen hebben.
Vroeger: werken, sporten, douchen, koken en dan eten rond 19u
Nu: werken, haasten om kinderen op te halen, eten opwarmen en uiterlijk 17.30 wel aan tafel, zodat ze daarna nog even kunnen spelen en om 19u naar bed kunnen.
Hierbij ren ik al weg
Legendarisch kut zou ik die vinden. Maarja ben ook niet zo’n work hard play hard type
Echt geen peil op te trekken, wanneer ik honger heb. Dus kan tussen 17 en 22 zijn…
dat kan ik snappen idd, ik probeer nu weer een beetje ritme te houden. Maar in de zomer verschillend het bij mij ook heel veel, en at ik idd als ik trek kreeg.
Bellen:
-
- Vindt ik leuk, met iedereen
-
- Vindt ik leuk, met bekenden
-
- Vindt ik leuk, met familie/vrienden
-
- Vindt ik niet leuk
-
- Neutraal
0 stemmers
Videobellen
- Vindt ik leuk, met iedereen
- Vindt ik leuk, met bekenden
- Vindt ik leuk, met familie/vrienden
- Vindt ik niet leuk
- Neutraal
0 stemmers
Ik kan echt niet stemmen met die consequente dt-fout, sorry.
haha my eyesss