Met name verdriet kan ik echt moeilijk uitkomen, de rest heb ik wel onder controle. Super vervelend vind ik dat ook, alsof ik al het verdriet wat ik ooit gevoeld heb allemaal naar boven haal bleh, snap dan ook echt niet waar dat intense zo vandaan komt. Kan er echt overdonderd door worden. Zou ik wel iets mee willen
Herkenbaar, bij mij voelt het dan ook alsof het verdient ook fysiek ook doet. Met misselijkheid en kokhalzen. BLUGH.
Wat zou je ermee willen? Leren sneller weer rustig te worden? Of iets met al dat verdriet doen?
Allebei eigenlijk, want denk dat iets met dat gevoel doen ook ervoor zorgt dat het niet meer zo groot wordt en ik sneller weer rustiger kan worden. Fysiek ja, is wel een goede omschrijving. Ik word niet misselijk (lijkt me ook een nare combinatie joh, rot dat je dat zo hebt), maar kan wel als fysieke pijn voelen haast. Sinds ik een burnout heb gehad is het ook wel echt extreem versterkt.
ik zou het forum veel gezelliger maken!
Ben jij Vlaams? Want dan heb je m’n stem, ik vind dat jullie ook een vertegenwoordiger moeten hebben.
Ik zie net dit bericht in de Vodafone app. Heb jij dit (via Vodafone of een andere provider) ook? En wat vind je hier van?
- Heb ik ook, geen probleem mee.
- Heb ik ook, en ik vind hier iets van.
- Heb ik niet, zou geen probleem mee hebben.
- Heb ik niet, zou ik wel wat van vinden.
- Geen idee of ik dit heb, ga het nu checken.
0 stemmers
Ik zit al jaaaaaren bij Hollandsnieuwe en die doet dat eigenlijk elk jaar in september, dacht dat dat normaal was
Ps wat doet die taart bij mijn naam?? Ben niet jarig
Zovele jaar op het forum.
oh echt joh. vodafone doet het nu ivm de voor hen gestegen kosten.
Huh wat?? Maar je bent toch een overeenkomst aangegaan voor een bepaald bedrag? Vind het echt gek dat dit kan. Overigens heb ik ook Vodafone en zie niks?
Ohh dat zal het zijn ja, heb mij paar jaar terug aangemeld vanwege het adventskalendertooic
@kleinmeisje staat waarschijnlijk gewoon in de algemene voorwaarden. In die van mij staat:
“8.3. hollandsnieuwe behoudt zich het recht voor om ieder jaar op 1 oktober de tarieven aan te passen op basis van de inflatie. De hoogte hiervan wordt bepaald door de Consumentenprijsindex van het CBS. De inflatiecorrectie geldt
voor klanten die op het moment van aanpassing langer dan 3 maanden klant zijn en voor klanten die op dat moment langer dan 3 maanden geleden hun hollandsnieuwe Abonnement hebben verlengd.”
Vodafone deed dit altijd al, heb daar jaren met mijn mobiele abonnement gezeten.
Ik meen me te herinneren dat ik laatst heb gelezen dat kpn (waar ik zit) dit ook doet
KPN doet het ieder jaar inderdaad, dacht dat alle providers dat wel deden.
Kom je dan niet op rare bedragen uit?
Wat zijn rare bedragen?
27,33 ofzo. Ik betaal al jaren gewoon een rond bedrag.
T-Mobile doet dit ook (praktisch) elk jaar. Is kut maar mag wel gewoon.
Oh ik niet, en heb al jaren hetzelfde abonnement. Maar dat is ook niet erg toch
Als je slecht nieuws hebt gekregen over de gezondheid van een dierbare, diegene is overleden/gaat bijna/misschien overlijden etc, zulke dingen. Werkt werken dan bij jou als afleiding?
- Ja
- Nee
0 stemmers