Stel je persoonlijke vraag #38

Hahahaha en ik maar trots invullen dat ik ze was en op een compliment hopen van de duurzaamheidsstrijders. Helaas. :sob:

29 likes

Oooh dat vind ik echt een goede tip want ik gebruik eigenlijk alleen dat schuur gedeelte voor de wasbak en de voegen in de badkamer.
Ik zat al te bedenken dat ik dan een schoonmaak borstel moest gaan gebruiken ofzo, maar zo’n schuurdingetje is wel handig voor hoekjes enzo.

3 likes

Ik heb ze direct weggepleurd nu. Ik heb tot in den treure discussie met mijn partner hierover. Hij vind dat je het aanrecht schoon moet maken met een schuurspons want dat gaat beter. Hij vind geen verschil qua ranzig met een vaatdoek.

Nou jammer vriend. Ik gooi nu mn veto erin. 1x gebruiken om de wasbak uit te schrobben en dan weg. Niks wassen, niks hergebruiken, en blijf van mn aanrecht af met je vieze spons

5 likes

Action had altijd een elektrische voegenborstel, die is echt ideaal voor de badkamer! Volgens mij heet hij Clean Rite.

3 likes

Maar jongens. Zelfde verhaal met die ranzige gele vaatdoekjes hé. Zeg me niet dat jullie die ook wassen en de hele dag lekker aan de kraan laten hangen meuren.

:nauseated_face:

22 likes

Ja ik ben dus bij meerdere vrienden onder de gootsteen gedoken en heb deze dingen weggetyft als ik op hun huis paste haha.

Ja sorry, ik maak altijd schoon als ik ergens huisoppas, gewoon de keuken en de badkamer, vind dat een fijn idee en ook nadat ik wegga, zodat ze weer echt in ‘een schoon huis’ terugkomen. Maar ik weiger echt met die dingen te werken. Heb al bij meerdere mensen een emmertje achtergelaten met microvezel doekjes, echt please.

5 likes

Heb het idee dat die hele doekjes ook meteen 70% haar zijn als je ze over je vloer haalt, ook altijd zo ranzig.

4 likes

De textuur van die doekjes zijn ook zo goor.

3 likes

Ach, niemand heeft er last van dat je het doet toch :stuck_out_tongue: ik was de sponzen die ik gebruik om de ramen te wassen in een kookwas en dat blijf ik ook gewoon doen hoor

2 likes

Oh ik wist nooit dat er zoveel verschil zat tussen gele doekjes en microvezel in herbruikbaarheid.

Ik ga gelijk alle gele doekjes weggooien!

3 likes

Ik vind bloemen en planten echt de meest stomme kado’s ooit. Als je me iets geeft om voor te zorgen, geef me dan tenminste een Corgi of Golden Retriever. Niet een stuk groen onkruid

8 likes

Ik gebruik zelden schuursponsjes want met microvezeldoekjes kan het prima.

Maar alsnog kan ik me echt niet druk maken om het feit dat er ergens bacteriën kunnen zitten. Op je laptop, telefoon en deurklinken zitten ze ook. Alsof jullie die elke dag ontsmetten.

9 likes

Klopt, maar met m’n laptop en m’n telefoon maak ik m’n eten niet klaar. Plus dat daar bacteriën opzitten, maar de omgeving van een laptop of telefoon (niet warm, geen water) geen broedplaats is voor die bacteriën om helemaal loco te gaan. Er is wel een verschil tussen je bewust zijn van oa e-coli rechtstreeks op je mes wrijven en daarna je brood daarmee smeren. Als je de vergelijking wil trekken tussen andere bronnen van bacteriën moet je vragen of we ons bestek afspoelen in de wc.

*disclaimer: deze vergelijking is natuurlijk wel pas te trekken als die spons of vaatdoek al een paar dagen gebruikt wordt, heus niet binnen 24 uur oid hé

9 likes

Plus het verschil tussen microvezel en gele doekjes:

Ja sorry mensen, dit is mijn heuvel.

31 likes

Ik ben heel blij met jouw heuvel want ik heb vandaag weer wat nieuws geleerd :heart: Dank!

5 likes

BRB even heel mijn huis in de fik zetten.

35 likes
  • laurel
  • yanny

0 stemmers

tijd om weer een klassieker op te rakelen

2 likes

Ik hoor Jerry :tipping_hand_woman:t3:

5 likes

Ik vind dat microvezeldoekjes helemaal niet fijn werken. Ik doe wat @anon86562306 zegt maar ik verplaats het vuil gewoon. Heb je nog een tip? Is dat omdat ik allesreiniger gebruik?

1 like

Ik hoor het allebei!

5 likes