Stel je persoonlijke vraag #38

Ik compenseer wel voor je. Ik heb 0 kinderen, maar wel veel snoep in huis.

57 likes

Dus je was zijn dealer?

2 likes

Ik kom langs!

1 like

Kapsel niet een jong paard.

Heb jij de afgelopen 5 jaar een pony gehad?

• Ja, maar nu niet meer
  • Ja, nog steeds
  • Nee

0 stemmers

Had je spijt van je pony?

• Nee
  • Ja, meteen
  • Ja, na een paar weken
  • Ja, na een paar maanden of langer

0 stemmers

Zit je de afgelopen tijd te denken aan het nemen van een pony?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

4 likes

haha dit doet mij weer denken aan mijn neefje die zijn suikerzakjesverzameling in een avondje achterover heeft gegoten

3 likes

Had jij als kind een verzameling?

Mijn kinderzameling
  • Didl (incl het ruilen van blaadjes van het Didl notitieboek met mede Didl fans)
  • Pokemon
  • Paardenplaatjes
  • Glazen beeldjes van dolfijnen
  • Flippo’s
  • Suikerzakjes
  • mini jam verpakkingen
  • Anders namelijk…

0 stemmers

Ik heb vrij dik haar dat krult. Een pony is een klereklus om er fatsoenlijk eruit te laten zien.

Ik heb jarenlang getwijfeld over een pony, nooit gedaan omdat ik dacht dat het me niet zou doen staan. Afgelopen jaar toen ik de quarantaineverveling niet meer aankon toch zelf gedaan en ik ben er echt heel blij mee, 0,0 spijt van

3 likes

Ik had een hele leuke pony maar kreeg als tiener wel spijt want je moet wel vaak rijden, uitmesten etc. Mijn pony stond halfpension dus best nog wat werk eraan. Achteraf kijk ik er met heel veel plezier op terug, was echt een team met mijn Connemara :cupid:

16 likes

Die balletjes in inktvullingen van mijn Lamy pen :smiling_face_with_tear:

14 likes

omg ik snap nu wat je bedoelt met kapsel ipv paard haha sorryyy @Marsepein

edit: haha ik vond het al zo leuk dat er meer mensen nadenken over het nemen van een pony. En al zo gek dat mensen over hun haar begonnen

30 likes

Badparels, terwijl we geen bad hadden. Dus die dingen droogden ook helemaal uit na een tijdje, bleef niks van over. Zie dat je het op Bol nog steeds kunt kopen, maar of het nog een ding is?

Had ik de kangoeroe maar gehad

19 likes

Een jong paard is een veulen, geen pony

9 likes

Ik spaarde beeldjes van elfjes en rietjes… jaa plastic rietjes…

1 like

plastic rietjes verzameling kan zo maar eens veel geld waard worden!

3 likes

Figuurzeepjes!!! Had er meer dan 100, moet echt super geroken hebben door elkaar heen :+1:t3:

Had ook Mickey Mouse zeep uit Dinsey meegenomen ooit en daardoor dachten mensen (familie, vrienden van m’n ouders ofz) dat ik hotelzeepjes spaarde dus dan namen ze die voor me mee maar dat wilde ik helemaal niet :sob::sob::sob: Durfde ik alleen niet te zeggen dus ik had dan achterin de kast een soort schaamhoekje gemaakt voor hotelzeep haha

38 likes

Briefpapier!

Kreeg ook elke keer als ik bij mijn oma langsging hele mooie vintage ā€˜setjes’ met een envelop en een paar velletjes papier. Daarna heb ik een periode heel fervent brieven gestuurd en gebruikte ik ook regelmatig spulletjes die ik al die jaren ervoor had verzameld, dus wel blij dat ik niet alles gewoon ā€˜voor de heb’ had.

4 likes

Ik zie dit juist wel heel goed werken bij jou!

2 likes

Jaaaa ik zag dit gisteren bij die Brad Mondo en zit nu op Pinterest naar micro/baby bangs te kijken, maar gaat mij ook niet staan :smiling_face_with_tear:
Vind het wel goed bij jouw stijl passen!

2 likes

Oh wow dit is oud! Geen idee wat je er precies mee kon maar dat was wel leuk ja.