Stel je persoonlijke vraag #38

Lijkt me heerlijk. Ik zie genoeg artiesten die een wereldtournee doen en dan lichamelijk en mentaal instorten. Het fijne is dat ik dan weet dat ik altijd binnen een paar uur thuis ben.
En alles beter dan big in Japan zijn, want dan heb je zelfs in je eigen land geflopt

@kali Doen!!!

4 likes

Ik was best wel fan van haar vroeger en ben ook wel naar concerten geweest. Volg haar nu minder, maar heb voor altijd een zwak voor haar. Alanis zit in mijn hart.

7 likes

Eet jij chips in bed?

• Ja
  • Nee
  • Soms

0 stemmers

2 likes

Oh dit herken ik helemaal niet dat men haar stom vond.
Ben naar haar concert geweest dit jaar, was tof!~

4 likes

Ik ben forever fan. Ik denk ook nog veel aan haar concert eerder dit jaar, was echt heel gaaf. M’n man heeft wel naar me staan kijken alsof ik gek was, moest steeds janken.

6 likes

Lege parfumflesjes

20 likes

Verzamelde lege flesjes ook. En dan JLO eraf halen en oorbellen, armbanden, kettingen van maken en aan JLO fans voor 100 euro (220 gulden) verkopen.
Love dont cost a thing neehee

37 likes

En om haar andere parfum zat een ring.
Kassa.
afbeelding

9 likes

Dat is gewoon de circle of life toch? Ik wil een pony → ik haat mijn pony → ik heb geen pony meer → ik mis mijn pony

20 likes

ik vind dit dus echt de definitie van een bloempotkapsel

16 likes

Disney ‘live actions’ zijn waardeloos. Ik wacht eerst even de recensies af.

5 likes

Gonna catch ‘em all. Ik ga gewoon ondanks negatieve recensies. Vaste routine met m’n beste vriendin, maken er altijd een leuk uitje van.

1 like

In heb het origineel al in de bioscoop gezien :tipping_hand_woman:

6 likes

Alleen voor Halle Bailey

5 likes

Ik kende haar niet (ik ken niemand na 2009 sad) maar ik vind haar ogen zo cool en prinses achtig!

Ze staan zo ver uit elkaar, vind dat echt mooi.

4 likes

Ik heb The Lion King ook overleefd dus zo erg zal het niet zijn… :sweat_smile:

1 like

Mufasa niet

27 likes

Mag ook wel na 28 jaar

Ik heb vroeger voor asito gewerkt en volgens mij hadden wij ook wel eens microvezeldoeljes,vind het raar dat ons niet werd geleerd alleen water te gebruiken.

Proefmonsters en badparels en daar ging ik dan drogistje mee spelen. Ik had er heel veel, en ik heb geen idee waar ik ze uiteindelijk heb gelaten. Vooral zonde van die proefmonsters. Ik wil stiekem altijd graag kijken in het magazijn van de douglas ofzo, lijkt me een walhalla van proefmonsters.

4 likes