In alles behalve opzoeken in dat kroniekenboek, de hel
Echt hoor. Soms vraag ik me af wat de jongere versies van onze (over) grootouders zouden denken als ze dit allemaal zouden lezen.
Die lachen zich rot
Is voor jou de term ājongensā genderneutraal bij het aanspreken van een groep?
Als in ājongens, allemaal even oplettenā
- Ja, jongens is een inclusieve term en kan iedereen aanduiden
- Nee, want jongen betekent iemand die zich als man identificeert
- Ik weet het niet
0 stemmers
Gebruik je deze term zelf ook?
- Nee nooit
- Ja, tegen geheel mannelijke groepen
- Ja, tegen gemengde groepen
- Ja, tegen groepen met alleen meiden/vrouwen
0 stemmers
Voor mij wel, maar voor iedereen is het anders.
Ik zat daarnet in de trein en 3 personen in mijn nabijheid droegen een corduroybroek. Vandaar de vraag, heb jij een broek van corduroy?
- Ja
- Nee
- Ander antwoord?
0 stemmers
Ja ik bedoel ook echt hoe het persoonlijk voelt, niet wat je vindt dat voor iedereen moet gelden natuurlijk (dat zou sowieso een belachelijke vraag zijn). Ik heb de bewoording even aangepast van āvolgens jouā naar āvoor jouā
Hahaha ik playback dan wel eens, hele vervelende eigenschap
Wij hebben de mogelijkheid om bij onze werkgever aandelen te kopen van het bedrijf, dat heb ik gedaan.
Er tussenin, omdat ik zowel mān aandelen als ETFās wel op dit soort criteria (Socially Responsible Investments bijv.) heb uitgezocht, maar ook realiseer dat het tegelijkertijd best een wassen neus is. Overigens denk/hoop ik ook dat de markt uiteindelijk vooral die kant op zal gaan.
Ben er zo streng op dat ik het zelf irritant vind, maar zou het gewoon echt niet chill vinden als ik mān geld stop en geld verdien in/aan bedrijven/landen die dingen doen die ik niet vind kunnen.
Ik zou dan denken dat alles een trucje is
Ik laat dit net aan mn vriend horen zonder te zeggen wat de opties zijn, zegt āie: ik hoor ādo you hear meā
Ik hoor Laurel en dacht ff dat hij behekst was ofzo omdat hij heeeel iets anders hoort. maar misschien lijkt ādo you hear meā snel uitgesproken op Yanny.
Voor de mensen in een relatie (samenwonend), wie maakt bij jullie het vaakst het bed op na het wassen?
- Ik
- Mijn partner
0 stemmers
Wij hebben de deal dat hij het bed opmaken doet en ik de vaatwasser uitpakken.
Ik doe dit veel sneller en efficiƫnter dan hem. Hij maakt er altijd de zwaarste klus ter wereld van.
Doe ik dan weer bij de badkamer schoonmaken, dus dat doet hij.
je bent voor het eerst bij een date thuis, wat voor boeken in de boekenkast vind je een afknapper? (het is in dit geval geen incidenteel boek, maar een (halve) plank vol)
- zelfhulp
- geschiedenis
- detectives
- doktersroman
- stripboeken
- fantasy
- reisboeken
- kookboeken
- klassieke literatuur
- biografieen
- gezondheid
- anders
0 stemmers
Jup, dat ben ik. Heb echt zoān schijthekel aan dat klusje
Wij hebben alle huishoudelijke taken āverdeeldā en ik doe de was (en dus ook bed opmaken) en doe alsof dat heel veel werk is (okĆ© is het ook wel). Dus ik doe de was en mān man doet de keuken inclusief vaatwasser, de planten, stofzuigen en ontbijt staat elke dag voor me klaar als ik opsta.
ik denk echt dat ik het meeste wel ok vind zo qua categorieƫn, fantasy zou ik trouwens wel snel het idee hebben dat het een beetje een incel is, maar als de praktijk dat tegenspreekt vind ik het alsnog wel leuk.
Denk dat ik meer zou afknappen op zelfhulp/non-fictie waar ik het met de inhoud niet eens ben.