Vind je het een afknapper als je partner een lage arbeidsethos heeft?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Vind je het een afknapper als je partner een echte carrière tijger is?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Vind je het een afknapper als je partner een lage arbeidsethos heeft?
0 stemmers
Vind je het een afknapper als je partner een echte carrière tijger is?
0 stemmers
Ja die doktersromans lijken mij zoooo onwaarschijnlijk. Ik vraag me echt af of dit ooit al eens voor is gekomen
Heb jij doktersromans in de kast staan?
0 stemmers
En ooit gelezen?
0 stemmers
Aah jij bent de FF’er die ooit mee heeft gedaan? Wist dat er iemand zat maar niet wie het was. Krijg je van tevoren een lijst met de boeken oid zodat je kan oefenen met opzoeken?
Van die zweverige manifestatie verhalen of biografieën van mensen die ik heel kut vind zoals Thierry
. Fantasy of comics/manga zou ik juist leuk vinden als diegene verder geen rechts musty discord mod incel edgelord type is (maar dan zou ik waarschijnlijk al niet op die date zijn gegaan)
Ligt er bij een aantal heel erg aan wat voor soort. Zoals iemand al zei, als het (auto)biografieën van types als Thierry Baudet zijn is het een afknapper, van rocksterren/artiesten/historische figuren juist interessant. Het enige waar ik echt direct op zou afknappen zonder de boeken zelf verder maar te bekijken is een (halve) plank zelfhulpboeken. Een paar is prima, maar als je er zoveel nodig denkt te hebben lijkt me er iets niet in orde, zou ik wel een red flag in zien. Fantasy lees ik zelf ook graag, dus dat zou ik alleen maar toejuichen. Doktersromans zou ik zelf niet snel uitstallen in mijn boekenkast, maar is heerlijk makkelijk om weg te lezen, als die date daar blij van wordt, prima, you do you.
Meestal samen eigenlijk
Waaraan maak jij je wel eens schuldig in de auto (anoniem)
0 stemmers
Inhalen links, rechts of waar het mogelijk is
Ik vind biografieën echt boeken voor mensen die geen boeken lezen.
Als je rechts ingehaald kan worden, betekent dat je onnodig links rijd is mijn mening.
De snelweg richting mijn woonplaats heeft een linker- en rechter tunnelbuis, in totaal 4 banen en standaard gaan mensen 10 km van tevoren al op de 2e baan van links rijden omdat ze over 10.000 meter de linker tunnelbuis willen hebben. Dan ga ik er ook wel op de meest rechterbaan inhalen. Echt m’n grootste ergenis elke dag.
Als je partner je nu ten huwelijk zou vragen, zou je dan ja zeggen?
0 stemmers
Ik weet dat bumperkleven gevaarlijk is maar het werkt wel echt goed als mensen te sloom in de linkerbaan rijden (mijn nummer 1 ergernis ) dus ik doe het wel eens.
Verder lui met richtingaanwijzer en niet volledig stoppen bij een stopbord. Dit zijn slechte gewoontes die erin gekropen zijn omdat iedereen om me heen dit ook doet. (Dus het antwoord op de vraag “spring je van de brug af als je vrienden het ook doen?” is bij mij blijkbaar ja )
Misschien is het mijn opvoeding maar als iemand me een tikkie zou sturen om 5-10 euro dan vind ik diegene echt GIERIG en zou ik aan onze vriendschap twijfelen
Je kunt niet in iemands portemonnee kijken denk ik altijd maar.
Ik ben arm lol en zou mijn laatste vijf euro nog aan een vriend/kennis geven
Dat is mooi van jou (niet sarcastisch) maar dat betekent niet dat iedereen dat doet of hoeft te doen.
Dat zeg ik ook niet. Ik zeg dat ik mensen daarop zou oordelen
Er zijn toch meer mensen waar je tikkies aan stuurt? Er staat ook collega’s bij.
En dan nog inderdaad, voor sommige mensen is vijf euro weer een dag of twee aan eten. Goed van jou dat je blijkbaar liever niet eet dan een tikkie van 5 euro stuurt.
Ja arm en dun maar niet gierig
grapje maar sorry ik ben dat gewoon niet gewend van mijn vriendengroep/collega’s. Als iemand me iets tegoed heeft heb ik liever dat zij de volgende keer betalen voor iets en anders laat ik het gaan, meeste van mijn vrienden en collega’s denken ook zo?