Stel je persoonlijke vraag #38

Mijn manager moest me bijna in een wurggreep nemen om haar een tikkie van 90 cent te sturen voor soep… Boeide me echt NUL want dat kan ik nog wel lijen :joy:

Maar ik zou dat met random collega’s en kennissen wel anders vinden dan met m’n echte vrienden. Dan trekt zich dat altijd wel recht op welke manier dan ook.

1 like

Hypothetisch is het natuurlijk interessant dat iemand die zo krap zit dat ze niet kan eten zonder de tikkie, wel een bedrag voorschiet :thinking:

Maar voor mij ligt het gewoon helemaal aan de context, een vriendin die een tikkie stuurt voor 5 euro voor iets wat we samen hebben gedaan: beetje gierig. Zelfde vriendin die een tikkie voor 5 euro stuurt omdat ze voor 10 man heeft voorgeschoten: logisch en helemaal prima.

13 likes

Ja tuurlijk, maar ik was als student ook zo. Ik was gewoon niet zo goed met financiën dus dan dacht ik accch schiet ik wel voor en thuis kwam ik erachter dat ik nog 10 euro op m’n account had (hoera de tijd voor mobiel internetbankieren).

2 likes

Ik zag dat de vriend van mijn bestie een boek van Jordan Peterson in de kast had staan. Ben plaatsvervangend voor haar afgeknapt.

10 likes

Nee klopt ik lees alleen echte boeken

Haha nee grapje, wat zijn je favo’s?

1 like

Ja dit! Uit eten of borrelen met een vriendin, ja boeien de ander betaalt de volgende keer wel weer. Maar op werk ben ik meestal degene die lunch regelt, cadeautje bij ziekte of afscheid, dus dan stuur ik regelmatig tikkies van 5 euro

8 likes

Lol @ je poging om armoede te gatekeepen. Bedankt dat je het ff voor me hebt gedefinieerd

2 likes

Mijn ex heeft me vanuit zijn rijopleiding bij de politie een effectieve manier geleerd om mensen aan de kant te krijgen.
Ipv te bumperkleven moet je even een klein stukje naar het midden van de weg met je rechterwielen tegen de middenstreep aan. En dan ga je bijjjna bumperklevend helemaal naar hun linkerkant.
Dan zien ze je altijd vanuit hun ooghoek in hun buitenspiegel verschijnen en gaan ze vaak onbewust snel naar rechts. En omdat je net genoeg afstand houdt is het niet gevaarlijk voor iemand.
Werkt 9 vd 10 keer prima.

8 likes

huh ben ik nou gek of niet. hoe moet je naar de middenstreep met je rechterwielen zonder op de andere baan terecht te komen? en dan naar hun linkerkant.

Math Lady / Confused Lady | Know Your Meme

10 likes

Als je op de linkerbaan rijdt en je wil iemand inhalen die links blijft kleven, ga je naar rechts op je eigen helft en daarna naar links op je eigen helft. Je blijft op de linkerbaan terwijl je dit doet.

1 like

ooooo ik dacht dat we het over een normale weg hadden met een baan hahah nvm

1 like

hoe vindt ‘Dingen voor vrouwen’ toch elke keer zijn weg naar dit forum?

5 likes

Ik snap niet goed waarom dit zou veranderen? Waarom zou ik die persoon dan minder grappig vinden?

3 likes

Omdat het lijkt alsof ik in een dating algoritme van JBP ben beland(en ik deze gisteren op insta voorbij zag komen):

Is interesse in Jordan Peterson voor jou een afknapper?

• Absoluut
  • Nee, ik zie er geen probleem in
  • Wie?
  • Hmm ik zou eerst vragen waarom diegene geïnteresseerd is in hem en daarop mijn antwoord baseren

0 stemmers

1 like

Ik zou vragen of hij ook verslaafd is aan benzo’s net zoals JP

1 like

Mensen die doen alsof ze arm zijn (bijvoorbeeld door uitspraken als “ik moet nog 10 dagen van 50 euro leven”) terwijl ze wel bijvoorbeeld ruim voldoende geld op een spaarrekening hebben:

• Vind ik irritant
  • Vind ik niet irritant
  • Doe ik zelf ook weleens
  • Doe ik zelf nooit
  • Vind ik niets van
  • Anders

0 stemmers

Hele specifieke vraag maar ben benieuwd naar de uitkomst.

2 likes

Je hebt voldoende geld, je hebt alleen of teveel uitgegeven of je budget klopt niet. :rage:

6 likes

Ben vooral benieuwd: is het voor jou een afknapper. Want het lijkt soms ook alsof je ze een beetje… zoekt

7 likes

Beroemd in eigen land, zoals Maan bijvoorbeeld (ja sorry zag haar net voorbij komen online)…

• Ja, leuk toch, waar meld ik me aan
  • Meh, hoeft van mij niet
  • Nee, ik ga internationaal of anders hoeft het van mij niet

0 stemmers

Ik vind het altijd een beetje schraal als je een zangcarrière hebt in Nederland. Dat je dan ‘beroemd’ bent in eigen land en that’s it. Lekker optreden in Ede of Valkenswaard.

3 likes

En dan als hoogtepunt van je carrière meedoen met de streamers. No thanks.

11 likes