Stel je persoonlijke vraag #38

An sich valt het wel mee, maar wordt vooral geprezen door de Law of Attraction/FIRE/manifestation/Tony Robbins/Crypto -aanbidders.

2 likes

Haha dit is zo herkenbaar, ik kreeg dus gewoon nooit snoep thuis. Alleen hadden wij wel suiker in huis voor koffie of thee (meer voor bezoek) en dan deed ik stiekem tering veel suiker in mijn thee, dronk de thee snel op en dan bleef er heel veel suiker onderin de mok achter en dat lepelde ik dan op als een soort snoepješŸ˜… kinda sad als ik er zo over nadenk haha

10 likes

Wow okĆ©, ik wist dat je moeder heftig was. Maar dit… geen woorden.

4 likes

Dit doet me denken aan een buurjongentje bij mn oma vroeger. Die moeder was zon health freak dat zelfs de suiker die ze hadden niet zoet was. En altijd als hij kwam spelen dwong hij mij zowat om snoep te vragen aan mn oma. Terwijl ik snoep wel oke vond maar hoefde t niet heel de tijd haha.

3 likes

Shit dan zijn mijn kinderen wel heel sneu. Ik heb 0 snoep in huis

1 like

Ik compenseer wel voor je. Ik heb 0 kinderen, maar wel veel snoep in huis.

57 likes

Dus je was zijn dealer?

2 likes

Ik kom langs!

1 like

Kapsel niet een jong paard.

Heb jij de afgelopen 5 jaar een pony gehad?

• Ja, maar nu niet meer
  • Ja, nog steeds
  • Nee

0 stemmers

Had je spijt van je pony?

• Nee
  • Ja, meteen
  • Ja, na een paar weken
  • Ja, na een paar maanden of langer

0 stemmers

Zit je de afgelopen tijd te denken aan het nemen van een pony?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

4 likes

haha dit doet mij weer denken aan mijn neefje die zijn suikerzakjesverzameling in een avondje achterover heeft gegoten

3 likes

Had jij als kind een verzameling?

Mijn kinderzameling
  • Didl (incl het ruilen van blaadjes van het Didl notitieboek met mede Didl fans)
  • Pokemon
  • Paardenplaatjes
  • Glazen beeldjes van dolfijnen
  • Flippo’s
  • Suikerzakjes
  • mini jam verpakkingen
  • Anders namelijk…

0 stemmers

Ik heb vrij dik haar dat krult. Een pony is een klereklus om er fatsoenlijk eruit te laten zien.

Ik heb jarenlang getwijfeld over een pony, nooit gedaan omdat ik dacht dat het me niet zou doen staan. Afgelopen jaar toen ik de quarantaineverveling niet meer aankon toch zelf gedaan en ik ben er echt heel blij mee, 0,0 spijt van

3 likes

Ik had een hele leuke pony maar kreeg als tiener wel spijt want je moet wel vaak rijden, uitmesten etc. Mijn pony stond halfpension dus best nog wat werk eraan. Achteraf kijk ik er met heel veel plezier op terug, was echt een team met mijn Connemara :cupid:

16 likes

Die balletjes in inktvullingen van mijn Lamy pen :smiling_face_with_tear:

14 likes

omg ik snap nu wat je bedoelt met kapsel ipv paard haha sorryyy @Marsepein

edit: haha ik vond het al zo leuk dat er meer mensen nadenken over het nemen van een pony. En al zo gek dat mensen over hun haar begonnen

30 likes

Badparels, terwijl we geen bad hadden. Dus die dingen droogden ook helemaal uit na een tijdje, bleef niks van over. Zie dat je het op Bol nog steeds kunt kopen, maar of het nog een ding is?

Had ik de kangoeroe maar gehad

19 likes

Een jong paard is een veulen, geen pony

9 likes

Ik spaarde beeldjes van elfjes en rietjes… jaa plastic rietjes…

1 like

plastic rietjes verzameling kan zo maar eens veel geld waard worden!

3 likes