Stel je persoonlijke vraag #38

Figuurzeepjes!!! Had er meer dan 100, moet echt super geroken hebben door elkaar heen :+1:t3:

Had ook Mickey Mouse zeep uit Dinsey meegenomen ooit en daardoor dachten mensen (familie, vrienden van m’n ouders ofz) dat ik hotelzeepjes spaarde dus dan namen ze die voor me mee maar dat wilde ik helemaal niet :sob::sob::sob: Durfde ik alleen niet te zeggen dus ik had dan achterin de kast een soort schaamhoekje gemaakt voor hotelzeep haha

38 likes

Briefpapier!

Kreeg ook elke keer als ik bij mijn oma langsging hele mooie vintage ‘setjes’ met een envelop en een paar velletjes papier. Daarna heb ik een periode heel fervent brieven gestuurd en gebruikte ik ook regelmatig spulletjes die ik al die jaren ervoor had verzameld, dus wel blij dat ik niet alles gewoon ‘voor de heb’ had.

4 likes

Ik zie dit juist wel heel goed werken bij jou!

2 likes

Jaaaa ik zag dit gisteren bij die Brad Mondo en zit nu op Pinterest naar micro/baby bangs te kijken, maar gaat mij ook niet staan :smiling_face_with_tear:
Vind het wel goed bij jouw stijl passen!

2 likes

Wat zijn dit voor vragen op de vrijdagmiddag @Evenveel.

5 likes

Oh wow dit is oud! Geen idee wat je er precies mee kon maar dat was wel leuk ja.

Lijkt me heerlijk. Ik zie genoeg artiesten die een wereldtournee doen en dan lichamelijk en mentaal instorten. Het fijne is dat ik dan weet dat ik altijd binnen een paar uur thuis ben.
En alles beter dan big in Japan zijn, want dan heb je zelfs in je eigen land geflopt

@kali Doen!!!

4 likes

Ik was best wel fan van haar vroeger en ben ook wel naar concerten geweest. Volg haar nu minder, maar heb voor altijd een zwak voor haar. Alanis zit in mijn hart.

7 likes

Eet jij chips in bed?

• Ja
  • Nee
  • Soms

0 stemmers

2 likes

Oh dit herken ik helemaal niet dat men haar stom vond.
Ben naar haar concert geweest dit jaar, was tof!~

4 likes

Ik ben forever fan. Ik denk ook nog veel aan haar concert eerder dit jaar, was echt heel gaaf. M’n man heeft wel naar me staan kijken alsof ik gek was, moest steeds janken.

6 likes

Lege parfumflesjes

20 likes

Verzamelde lege flesjes ook. En dan JLO eraf halen en oorbellen, armbanden, kettingen van maken en aan JLO fans voor 100 euro (220 gulden) verkopen.
Love dont cost a thing neehee

37 likes

En om haar andere parfum zat een ring.
Kassa.
afbeelding

9 likes

Dat is gewoon de circle of life toch? Ik wil een pony → ik haat mijn pony → ik heb geen pony meer → ik mis mijn pony

20 likes

ik vind dit dus echt de definitie van een bloempotkapsel

16 likes

Disney ‘live actions’ zijn waardeloos. Ik wacht eerst even de recensies af.

5 likes

Gonna catch ‘em all. Ik ga gewoon ondanks negatieve recensies. Vaste routine met m’n beste vriendin, maken er altijd een leuk uitje van.

1 like

In heb het origineel al in de bioscoop gezien :tipping_hand_woman:

6 likes

Alleen voor Halle Bailey

5 likes