Stel je persoonlijke vraag #38

Ik kende haar niet (ik ken niemand na 2009 sad) maar ik vind haar ogen zo cool en prinses achtig!

Ze staan zo ver uit elkaar, vind dat echt mooi.

4 likes

Ik heb The Lion King ook overleefd dus zo erg zal het niet zijn… :sweat_smile:

1 like

Mufasa niet

27 likes

Mag ook wel na 28 jaar

Ik heb vroeger voor asito gewerkt en volgens mij hadden wij ook wel eens microvezeldoeljes,vind het raar dat ons niet werd geleerd alleen water te gebruiken.

Proefmonsters en badparels en daar ging ik dan drogistje mee spelen. Ik had er heel veel, en ik heb geen idee waar ik ze uiteindelijk heb gelaten. Vooral zonde van die proefmonsters. Ik wil stiekem altijd graag kijken in het magazijn van de douglas ofzo, lijkt me een walhalla van proefmonsters.

4 likes

Ik weet niet wat vroeger is, maar ze gebruiken al zeker 10 jaar op deze manier microvezel (werk zelf ook voor Asito). Kan best dat het op je locatie niet goed werd gebruikt of uitgelegd natuurlijk, geen idee.

1 like

Meer dan 20 jaar geleden gebruikte ik bij Asito ook al microvezeldoekjes. Wel met schoonmaakspul maar dat was ook wel nodig om de vieze schooltafeltjes met cola vlekken af te nemen. Heb daar ook het vouwen van de doekjes geleerd :smiley:
(En een schoonmaakdiploma gehaald.)

3 likes

Ja ik denk ook dat het aan het kantoor kan liggen. Ik weet wel dat we ook een blauw doekje hadden die dan in het blauwe emmertje moest en een rood doekje in het rode emmertje en dat was volgens mij weer geen microvezel. In de vakanties kreeg ik soms een inval kantoor en soms was de voorraad daar heel slecht. Ik vond die roze oliedoeken die je over je plumeau moest doen altijd geweldig. Mn vriendin en ik wilden bijna een keer er een paar meenemen maar gelukkig durfden we niet :joy:

Ah ja een school is denk ik wel anders schoonmaken, ik werkte op een groot kantoor en mijn afdeling was gelukkig heel schoon. Daarna op een advocatenkantoor en de 1 had altijd een enorme troep op het bureau terwijl je bij de ander een operatie kon uitvoeren zo schoon. Kwam daar met 16 jaar en die doekjes moesten we gewoon in zon vierkantje vouwen volgens mij. En bureaus met van dat spul inspuiten.

2 likes

Oh dan mag het wel?!?!

Blauwe en roze doeken zijn wel microvezel ja. Het is sowieso allemaal een stuk minder streng op kantoren, ik werk in het segment Cure dat ziekenhuizen/high risk gebieden/cleanrooms doet en daar wordt alle hygiëne een stuk serieuzer genomen. Op kantoren moet het vooral gewoon werkbaar zijn en schoon lijken, zijn ze een stuk lakser met op de juiste manier uitleggen merk ik. Vaak is je leidinggevende dan ook niet vast op die locatie. Ik werk zelf niet in die tak en bij ons hebben ze vaste leidinggevenden die een eigen kantoor hebben in het ziekenhuis, dat werkt wel anders.

3 likes

Beschuit met muisjes
Toefje slagroom
Kauwgompje

Vind dat wel echt een ellendig gevoel, niks échts te snoepen hebben en toch maar blijven zoeken :see_no_evil:

Nee de sfeer was daar sowieso relaxed, we hadden altijd een halfuur doorbetaalde pauze en volgens mij hoort dat eigenlijk niet? Ja ziekenhuizen etc is logisch dat dat strenger is. Leidinggevende, volgens mij is dat je locatiemanager? Die was er wel eens maar niet standaard, meer voor ff een vluchtbezoek. Ze heeft trouwens wel wat meisjes ontslagen en dat terwijl het helemaal dus niet zo streng was!

1 like

Ja echt dit. Ik heb afgelopen zomer weer een pony laten knippen. Niet echt het beste seizoen ervoor met die warmte :sob: dus ik ben nu in de fase ga het laten groeien. En denk dat als ik in dec/jan weer bij de kapper zit, dat ze hem dan wel weer mag knippen. Dan zal ik het wel weer terug willen :+1:

1 like

Voorwerker of daarboven objectleider wordt het het tegenwoordig genoemd. Volgens mij heette dat vroeger wel locatiemanager ook ja.

2 likes

Ik spaarde op de basisschool potloodpunten en die balletjes die in de vulling van een vulpen zaten :grimacing: op een gegeven moment mocht ik van de meester de potloodpunten niet meer op school bewaren want hij dacht dat ik misschien sabotage pleegde

4 likes

Oja, een voorwerker hadden we wel. Maar ik merkte daar dus geen verschil in met de anderen. En ik denk dat ik idd objectleider bedoel. Vond het iig altijd best leuk.

1 like

Ik heb helemaal niks met disney

Vinden jullie Disney leuk?

• Ja
  • Nee
  • Neutraal

0 stemmers

Dit is een beter verhaal dan mijn parfumflesjes tentoonstellen in de plaatselijke bibliotheek :joy:

2 likes

Vroeger hadden oma’s soms ook een verzamelling van van die hele mooie kleine speciale parfumflesjes maar ik kan nu eigenlijk niet meer vinden wat ik bedoel.

1 like