Stel je persoonlijke vraag #38

Ken je ook Beth Hart?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Lekker random maar moest ineens aan haar denken en love muziekpolls

4 likes

Kom jij wel eens chips tegen in je BH?

• Neejoh wtf
  • Jep

0 stemmers

Vreet vooral borrelnootjes. De kans op chipskruimels is vrij klein dan

Die stond laatst eens vrij random in een karaokebar in groningen te zingen?

2 likes

Luister naar het ungodly hour album met haar zus Chloe. Een van mijn lievelingsplaten

4 likes

Heb jij je verwarming al aan(gehad?)

• Ja, brrrrr
  • Ja, soms
  • Nee, te duur
  • Nee, trui aan
  • Nee, totaal niet koud

0 stemmers

Lijmballen! Maakte ze ook in verschillende kleuren enzo. Uiteindelijk ging de lijm op school achter slot :expressionless:

3 likes

Ik heb dit een x perongeluk dronken geknipt. En nee het staat me niet. Sta nu wel zo voor 10 jaar op mn paspoort…

1 like

Ik heb hem deze avond voor het eerst aangehad omdat er bezoek kwam. Tot nu toe is het altijd 18+ geweest in mijn woonkamer en ik heb met mijzelf afgesproken dat ik hem pas aanzet als het kouder is dan dat zolang ik geen bezoek krijg.

21 on the run on the run on the run
from myself, from myself and everyone
I leave the light on
BETTER LEAVE THE LIGHT OOOOON

13 likes

Ik was een beetje gedachteloos aan het scrollen en lezen. Ik had niet meteen door dat dit over je verwarming ging :joy:

23 likes

Een tijdje geleden werd er op dit forum iemand gebasht die nog snel een voorraad had gekocht. Ik moet daar nog wel eens aan denken, ik geef diegene groot gelijk en wilde dat ik dat was. Al zou ik ze alleen gebruiken voor m’n milkshakes en frappuccino van de Mac, kan op zich wel leven met de papieren.

5 likes

Wist niet dat dat bestond, glas! Ga ik opzoeken!

2 likes

Ik vind die aluminium ook erg fijn. Mik ze na gebruik in de vaatwasser

4 likes

Dille en Kamille, 1,25!

3 likes

Ik vind die handig omdat je goed kan zien of ze schoon zijn of niet maar ik heb wel al de helft stuk laten vallen :sweat_smile:

4 likes

hahaha dit doet me wederom denken aan iemand die op egf boos werd op een gossip girl spoiler na 5 jaar ofzo

9 likes

Ik vind papieren rietjes echt een verschrikking, vieze natte slappe dingen. Ik heb thuis zelf ijzeren en dat is prima, buitenshuis is mijn favoriet van die pasta rietjes. Die had ik laatst ergens en die blijven stevig, kan je niet op bijten en geen raar mondgevoel oid.

6 likes

Vind t vooral leuk als papieren rietjes of lepeltjes (nog erger) in een plastic verpakking zitten…

21 likes

Ahaha ik heb ooit een lijmbal cadeau gekregen van een jongen 2 klassen hoger. Dus dat was dan cool maar ik wist eigenlijk niet wat ik ermee moest, ja je kon er ook niks mee lol.

3 likes