Krenten zijn keutels van de duivel
Ik besef me nu ook dat ik eigenlijk nooit op mān eigen polls stem, alsof de uitslag alleen voor mij interessant is hahaha. Stem jij op je eigen polls?
- Altijd
- Soms
- Nooit
- Ik maak nooit polls
0 stemmers
En maynes
Jaaa dat sowieso natuurlijk
Nu heb ik zin in een berlinerbol, die zijn mijn fav.
zo een met room dan, niet die met jam.
Met curry en gefrituurde uitjes
Ik ben jobcoach (voor wajongers), maar ik zou ook wel budget of jongerencoach willen zijn. En als ervaringsdeskundige misschien ook wel burnoutcoach, maar dan pas later als ik mān eigen pijn daarover verwerkt heb.
De term coach vind ik overigens vreselijk, maarja zo heet het nu eenmaal I guess. Komt ook vooral door alle online ācoachesā
Anoniem
- Ik heb al kinderen en ben daar gelukkig mee
- Ik heb al kinderen en heb daar spijt van
- Ik wil nog kinderen maar dit kan/lukt niet
- Ik heb nog geen kinderen maar wil wel
- Ik wil geen kinderen
- Ik twijfel nog
0 stemmers
Gebruikte jij (weleens) vroeger de smiley(?) xD?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Gebruik jij nu (weleens) xD?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Rawr
Ik heb vroeger bij een bakker gewerkt en irriteer me nog steeds mateloos aan mensen die het verschil tussen een appelflap en appelbeignet niet weten en dan kwaad op mij werdenš
haha bij dit soort smileys moet ik echt denken aan die msn fase en iemand die ik kende als tiener ging daarover vaak hele verslagen aan me doen als we naar school fietsen, inclusief het nadoen van die smileys.
met name deze kwam er altijd lekker uit:
Hahaha kan ik me voorstellen. Ik heb dit ook op kentekens
Kijk je doordeweeks wel eens films?
- Regelmatig
- Zelden tot nooit
- Soms
- Ik kijk sowieso nooit films
0 stemmers
Hoe vaak per maand krijg jij geld gestort?
Ik krijg bijvoorbeeld rond de 20e toeslagen, rond de 24e studiefinanciering, rond de 7e salaris en elke dinsdag iets van mn vader. Echt veel momenten dus.
Met geld bedoel ik geen salaris per se maar wel iets wat regelmatig terugkomt
- 0x
- 1x
- 2x
- 3x
- 4x
- 5x
- 6x
- Meer dan 6x
0 stemmers
Ik werk nu via een uitzendbureau en krijg per week betaald, echt irritant Normaal boekte ik gewoon na mijn salaris een deel over naar mijn spaarrekening, maar als het per week gaat merk je toch dat je dat wat minder snel doet
Oh ik vond per week uitbetaald worden juist zo lekker! Juist het gevoel alsof ik daardoor meer spaarde.
Ik heb ook een baantje waarbij ik wekelijks uitbetaald krijg. Voor mij is dat chill want ik betaal er niet mijn vaste lasten mee maar als je dat wel moet kan ik me echt voorstellen hoe irritant het is want in de week dat je je huur moet betalen ben je heel je salaris kwijt
Het lijkt me zoo chill om elke twee weken betaald te krijgen.
In de Bijlmer staat altijd een kraam die heeft de Bijlmerbol, die is met room Ʃn jam.