Meerdere zelfs. Ontzettend dominant en overheersend, schreeuwend het team toespreken over wat er allemaal mis ging, roddelen over het team en het gedane werk van de individuele collega’s, al het werk willen controleren en dan ellenlange mails terugsturen waarin dat werk en de maker ervan volledig afgebrand werd, boos worden als je iets anders deed dan hoe zij het deden, achter je rug om naar de leidinggevende stappen om te ‘klikken’ als je iets niet volgens hun regels deed. Dit gaat over mensen met allemaal dezelfde functie trouwens, geen hiërarchie verder (behalve de leidinggevende die ik noem dan).
Ben er nu al even weg en verbaas me op m’n nieuwe werk nog steeds hoe lief iedereen voor elkaar is, en hoe makkelijk het geaccepteerd wordt als je iets anders aanpakt of je grens aangeeft.
Een collega zei ongevraagd en uit het niets dat hij me zelfs als ik single was niet leuk zou vinden en z’n ex was minderjarig én leerling op de school waar hij werkte hij deed nog duizend vervelende dingen waardoor ik heb gevraagd of ik niet meer met hem hoefde te werken
Een collega bij vrijwilligerswerk heeft dreigend gezegd dat hij de kleding van m’n lijf zou trekken als hij me in de kleedkamer tegen zou komen en toen ik daar een melding van heb gemaakt ging hij me online stalken. Ik heb nu nog steeds vreemde usernames op bijvoorbeeld insta en Twitter zodat hij me niet kan vinden
:3
Een paar jaar terug at ik dit regelmatig, maar nu zijn ze niet meer te koop bij onze appie
Heb jij ook wel eens gehad dat je op vakantie/citytrip bent in een stad waar je vooraf heel veel van had verwacht of waar anderen echt helemaal lyrisch over waren, maar dat je het zelf eigenlijk helemaal geen boeiende, bijzondere of leuke plek vond?
- Ja, heb ik wel eens gehad
- Ja, heb ik vaker gehad
- Nee, al mijn vakanties/citytrips waren leuk
0 stemmers
Ik heb het momenteel dus met Praag. En ik kan niet uitleggen waarom, maar ik voel het gewoon niet helemaal ofzo?
Jaa ik had dit met londen. Vond het wel leuk maar had er meer van verwacht
Ik zal nooit begrijpen waarom mensen zo lyrisch zijn over Parijs.
Oh ja Parijs had ik het ook mee inderdaad! En Barcelona dus ook een klein beetje. En nu dus met Praag.
Ik had dit ook met Praag. Maar ik was er in de zomer toen het super druk met toeristen was. Het waren er zoveel dat alles nep leek, omdat alles ingericht was op die toeristen. Vond dat toen wel even een deceptie omdat iedereen Praag altijd fantastisch vindt.
Ja dit echt 100%. Ik heb het een paar keer geprobeerd want een leuke stad op treinafstand is goud waard, maar het valt altijd weer tegen.
never forget dat ik 's nachts in parijs in het park een eekhoorn wilde aaien en dat bleek een rat te zijn
en cinque terre in italië, in de bloedhitte al die trappen opgelopen zonder er bij stil te staan dat dit uitzicht:
alleen te zien is als je in de lucht hangt en dat het van waar je staat gewoon ieder ander oud mooi dorp is (waar we er al 20 van hadden gezien die vakantie en wat zeker niet de moeite waard was van al die trappen op lopen)
Ik vond dus San Fransisco en Los Angeles helemaal niet zo bijzonder als anderen vertelden/films laten zien.
Brugge.
Oh ja die drukte heeft er bij mij nu ook zeker mee te maken denk ik. Ik was afgelopen week in Berlijn en daar was het ook druk, maar wel op een andere manier. En daarna in een stad in Polen en daar was het dan juist weer heel rustig en relaxt. En hier is alles dan inderdaad weer mega druk en heel zichtbaar ingericht op alleen maar toeristen (van wat ik tot nu toe heb gezien dan).
Ik vond m’n citytrip in Parijs wel leuk dus heb ‘nee’ gestemd, maar ik heb wel zoiets van waarom doen mensen daar zo lyrisch over? Het was leuk, maar ik heb niet zoiets van ik wil daar per se nog een keer heen.
Dublin, Lissabon en Kopenhagen vond ik niet zo. Edinburgh en Krakau had ik juist minder van verwacht, maar verraste mij positief
Heb nee gestemd. Niet omdat alle steden geweldig waren, maar ik had er van tevoren meestal voldoende over gelezen om niet te hoge verwachtingen te hebben.
Bijv. LA, Portland, Pisa vond ik niet zo leuk, maar dat had ik ook niet verwacht dus kwam voor wat highlights en weer door.
Londen en SF vind ik ook na 1x gezien te hebben wel genoeg, terwijl ik ook mensen ken die elk jaar naar Londen willen. Maar ook dat verwachtte ik al van tevoren.
Pisa vond ik ook echt niks. Een grote deceptie.
Ja Lissabon, vond er echt geen zak aan haha