Stel je persoonlijke vraag #38

Dan nog? Ik zou het echt vet raar vinden als mijn partner zo boos is dat ie in zijn eentje borden gaat breken op een grasveldje :face_with_spiral_eyes:

Daar leer je ook helemaal niks van er zijn echt wel gezondere manieren om met woede om te gaan en technieken die je leren om meer in controle te zijn.

1 like

ik doe dat echt elke dag? Wat is daar raar aan haha

4 likes

Is echt een aanrader!!!

2 likes

Maar er zijn ook een hoop mensen met ingehouden of opgekropte woede? Je kunt een leuker mens worden (vooral voor jezelf) als je dat af en toe even kwijt kunt.

6 likes

Drink ook wel eens een ijskoude redbull onder de douche, echt heerlijk

10 likes

Douche of Sauna bier :heart_eyes:

4 likes

Oh nu weet ik mijn vraag weer die ik laatst had bedacht.

Gebruik jij je telefoon onder de douche? En dan bedoel ik niet alleen om muziek aan te zetten ofzo.

• Ja, regelmatig
  • Ja, af en toe
  • Nee, niet meer
  • Nee, nooit gedaan

0 stemmers

2 likes

Als je al therapie hebt lijkt het me dan logischer dat de therapeut je dan leert niet woede op te kroppen in plaats van te zeggen ga maar borden stuk gooien. Dat is symptoom bestrijding.

4 likes

Één keer gedaan na Lowlands. Had geen zin om daar te douchen en had op maandag natuurlijk een dikke kater, dus toen ik terugkwam heb ik een uur onder de douche gezeten met m’n mobiel om een serie te kijken. Was top.

2 likes

Na het sporten wordt bij mijn club regelmatig bier onder de douche gedronken.

3 likes

Ja, ik vind douchen saai dus ik zet meestal een aflevering van The Office aan op m’n telefoon op het shampoorekje. Die serie vind ik niet leuk genoeg om heel geconcentreerd te kijken dus prima voor tijdens het douchen :sweat_smile:

3 likes

Ja want zo makkelijk is het :joy::joy:

Wij hebben al 3 jaar een ruitje kapot uit onze tussendeur omdat ik m heb dichtgesmeten tijdens een ruzie. Ik ben/was heel opvliegend en agressief en mijn vriend is zo kalm en dan word ik alleen maar nog bozer omdat ik bij hem geen emotie zie.
Nu ben ik wel een stuk rustiger geworden en meer beheerst. Al meer dan 1,5 jaar geen woedeaanval gehad.

10 likes

Nee maar ik ga dankzij dit een podcast afluisteren met mn telefoon in het zeepbakje van de douche

2 likes

Haha maar je kan toch ff 1 seconde je hoofd buiten de straal houden om te drinken! Nou ja anyway ik raad het aan dus :+1:t2:

1 like

Dat kan je toch gewoon ondertussen doen? Ik stap in de douche, maak mn haar nat, shampoo het, spoel het uit, laat mn conditioner intrekken en poets ondertussen mijn tanden, dan conditioner uitspoelen en dan stap ik er onderuit. Duurt me misschien 8 minuten en ik kan ondertussen prima iets kijken of luisteren

3 likes

Niemand raakt gewond en heeft er last van. Ik zie het probleem niet zo. Is het anders dan flink gaan gillen of schreeuwen? Wat soms ook wordt aangeraden
Niet alles hoeft altijd zen te zijn of vol zelfreflectie te zitten

9 likes

Echt onnodig gemeen dit.

12 likes

Wtf zeg jij nou?

20 likes

Mijn lief had met zijn hex veel ruzie (zij schreeuwen, leip worden, met deuren slaan) en nu heeft ze een nieuwe toyboy en hoorde ik op de wandelgangen dat ze dit ook tegen hem doet. Triest.

We wensen hem kracht en wijsheid toe.

11 likes