he he
x
Andrelon zomerblond
- Wat
- Memories unlocked
- Geur doet me denken aan vakantie
- Ik heb dit nooit gebruikt
- Ik gebruik(te) dit
0 stemmers
Ik sprayde altijd citroensap in mijn haar hahaha
Ik deed dit in de zomer:
Kreeg altijd ruzie met mān moeder haha, dan moest zij met een haaknaald plukken haar door dat kapje trekken, maar dat ging natuurlijk altijd klitten en deed FOCKING pijn en het duurde ook super lang om die plukjes te pakken. ĆĆ©n keer was haar geduld op en toen deed ze halverwege mān kapje af en toen had ik witte vlekken in mān haar
Ben jij, of ken je iemand die een OnlyFans heeft?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Mijn eerste topic op egf ging daarover
Ja een vriendinnetje van vroeger is van dietiste stripper geworden met een onlyfans account ook. Hele interessante carriereswitch om te volgen
Iemand die ik ken post altijd best pikante fotoās op Instagram en facebook, en toch dacht ik: okĆ© you do you I guess. Maar toen bleek dat hij het meteen linkte aan zijn onlyfans dus toen begreep ik het wel. Ik heb overigens ook getwijfeld om een abonnement te nemen alleen omdat ik heeeel nieuwsgierig ben haha (maar niet gedaan).
Edit; wat ik trouwens wel bijzonder vind is dat hij tegelijkertijd ook jurist/fiscalist is dus die combi vind ik wel bijzonder.
Toch veel mooier
Sommige lijken net lucifers
Zeep jij ook je onder + bovenbenen tijdens het douchen?
- Ja
- Nee
- Soms
0 stemmers
En je voeten?
- Ja
- Nee
- Soms
0 stemmers
Daar heb ik toch helemaal geen tijd voor in die 2 minuten douchen!!
Beter timen en minder filmpjes op je tellie kijken tijdens het douchen soy
Vind jij douchepolls ook zo saai worden?
- Ja
- Nee ik wil meer
0 stemmers
Sorry @Viktor niet per se naar jou maar 7 van de 10 polls gaan hier laatste tijd over douchen voor mijn gevoelš“
Kan het douchebiertje nog wel?
Moet je wel adten.
Nee, dat doe je uitsluitend met smirnoff
Denk je dat je over 20 jaar nog hier op het forum zit?
- Sowieso
- Nee
- Weet niet
0 stemmers
Ja, een vriendin, ook op andere platformen en zij verdient er echt veel geld mee. Soms denk ik echt: fuck alles, ik ga dat ook doen.