Het is super super klein, en het is meer voor mensen die geïnteresseerd zijn echt in kunst. Dus als toerist nee.
@Schaakmat ah ik begrijp je, ja er zijn veel misverstandingen. Tis een mooi gebied.
Ik weet nooit welke welke is van de sauzen beginnend met een R
Voor veel mensen betekent een toeristische stad (ja, het heeft stadsrechten en je mag het geen dorp noemen) veel winkel en eetgelegenheden. Dat heeft Ootmarsum niet echt. Het is een koddig stadje met belachelijk veel galleries.
Je moet er echt alleen naartoe gaan als je ook van natuur houdt. Want het Springendal is ook mooi.
Dat en als je van kozakken en krentenwegge houdt
Madrid is echt een van mn faves! Geweldige musea, mooi, heerlijk eten. En niet zo achterlijk toeristisch als Barcelona (dat en Praag waren echt de steden die me het meest zijn tegengevallen).
Ik weet trouwens niet of mensen dit weten, maar als je naar Napels gaat kan je gewoon met de metro naar Pompei. Dat vond ik echt zo vet, ben echt een aantal keer even een middagje daar heen geweest, gewoon omdat het kon.
—
Sowieso ben ik altijd helemaal hyped van metro’s haha, we hebben dat hier niet en ik vind dat zo’n speciale manier van reizen dat je dan uitstapt en trappen oploopt en dan ineens woooooooowwww sta je midden ergens cools.
Ja maar daar kom ik bijna nooit/zit daar nooit in de metro.
Ik bedoelde met hier mijn dorpstad
Nou scheveningen loopt er ook helemaal vol mee hoor. Het is daar nu ook gelukkig betaald parkeren want mijn oma kon haar eigen huis niet eens uit omdat alles he le maal vol stond. En dat waren dan geen eens auto’s met een nederlands kenteken.
Mag je dan ook een speeltje meenemen uit de gezamenlijke speeltjesla?
Maar… hoe neem je zo’n break? Jongens ik ben even vingeren, tot over tien minuten? Want momenteel neem ik zulke breaks ook al, maar weet mijn werkgever daar gewoon niet vanaf.
Ik kan me alleen maar een oud boemeltreintje herinneren, geen metro haha.
Maar ik was op een camping bij Pompeï en vanuit daar zijn we naar Napels gegaan. Van de prachtige bergachtige wonderschone natuur naar de grootste stinkstad ter wereld. Grote afknapper, 2 uurtjes rondgelopen, gillend naar huis (of de tent, whatever).
Ja vond ik zelf ook haha. De eerste was meteen degene waar ik ziek van werd, maar ik had zo’n vertrouwen in de pizza daar dat ik er meerdere heb geprobeerd later, maar echt, VIES.
Ineens komt er nog een herinnering terug aan Napels. Ik was daar met een vriendin, en we zijn in de stad toen achtervolgd door 2 mannen. Heel intimiderend, ze gingen ook achter ons aan dezelfde winkels in. Toen via een make-upwinkel waar ze me niet het type voor leken kunnen afschudden. Haar vader werkte toentertijd voor de NAVO, had er waarschijnlijk weinig mee te maken, maar we waren wel heel bang
Ik denk dat ik gewoon een pech week had ofzo, wellicht geef ik de stad ooit een herkansing.
Ja hij rijdt idd bovengronds naar pompei maar het is wel aangesloten op de metro, kon iig gewoon overstappen op het station. Misschien feitelijk geen metro nee, maar het lukte zelfs mij om zonder problemen daar te komen.
heb je een favoriete metro
Lang geleden had ik een mannelijke collega die terug kwam van de wc en zei jeetje ik heb net echt lekker gemasturbeerd. Hoefde ik op zich niet te weten.
Sowieso best provocerend ook, wat een kerel
Voor mij die van Kyiv. Zulke mooie stations
Ja ik herinner me ook een trein. Maar alsnog: heel goed bereikbaar vanuit Napels. Net als Hercelaneum, vond ik misschien nog wel mooier ook dan Pompeii. Ik vond Napels echt geweldig! Echt wel dat ik daar de lekkerste pizza’s ooit gegeten heb. Vond het ook leuk om door de straatjes te lopen, karakteristiek met gekleurde was en leuke marktjes met allemaal locals. Mooie kunst ook, lekker Caravaggio’s kijken in kerkjes. Alleen het verkeer vond ik heftig. Maar Catania was nog erger in dat opzicht.
Maar ik houd sowieso van Napels sinds ik ‘De geniale vriendin’ gelezen heb.
Ja, dat was hij inderdaad verder ook echt.
Masturbeer jij weleens tijdens werk?
- Ja op kantoor / lokatie op de wc
- Ja op kantoor / lokatie in een verlaten ruimte
- Ja tijdens het thuiswerken
- Nee
0 stemmers
Edit: locatie*
Rotterdam een mooie stad?!?!
Maar serieus… prop al die toeristen maar in Amsterdam.