Stel je persoonlijke vraag #38

Die tweede is Stockholm toch? Daar heb ik nml ook een foto van

Haha u know it!

Medellin, Colombia. Daar is ie het schoonst en op twee plaatsen kan je overstappen op van die kabelkarretjes (hoe noem je dat?) naar stations die in de bergen liggen. Je kan ook helemaal door naar een natuurgebied, heel Cool.

En praktisch gezien die van Valencia, daar kan je rechtstreeks van de airport naar het strand bijvoorbeeld en eigenlijk overal wel komen.

Mooiste station vind ik in Napels, Toledo. Wil altijd zwemmen als ik dat zie:

Zwembad

16 likes

volgens mij zijn ze recent gestopt met deze in te zetten maar de oude carriages in buenos aires zijn zo wholesome

image

enige moment waarop ik een accordeonspeler niet haatte

14 likes

Ben jij voor de (gereguleerde) legalisering van cannabis?

• Ja
  • Nee
  • Weet niet zeker
  • Ik wil heeel graag iets anders erover kwijt

0 stemmers

2 likes

Oh ik heb daar alleen in echt een pauper lelijke vieze metro gezeten, deed me denken aan Parijs! Deze is wel heel mooi ja!

1 like

Ik woon hier zelf en ik vind mijn regio wel echt een aanrader :sunglasses: De op ff populaire Sterrekubussen staan hier ook in de buurt. Maar ik heb het idee dat het de laatste jaren sowieso wel steeds populairder wordt voor toeristen. Snap het ook wel, dicht bij de grens, mooie omgeving, leuke dorpjes/stadjes. Maar van mij mogen de toeristen hier wegblijven, stuur ze dan maar naar Ootmarsum :saluting_face:

1 like

Voor de samenwonenden. Stel je wil iets kopen, en dan heb ik het niet over een nieuw meubel zoals een bed of bank, maar bv. posters, beddengoed, planten, etc. Overleg je dit dan?

• Nee (vrijwel) nooit
  • Ja altijd
  • Soms, als ik er zin in heb

0 stemmers

Een plant ga ik niet overleggen maar een poster of schilderij wel. Dus het hangt bij vooral af van wat het is.

10 likes

Ik ga geen toestemming vragen ofzo maar ik check wel altijd even of mijn man iets ook leuk vind. Zit er zelf ook niet zo op te wachten dat hij zonder mij te consulteren iets koopt waar ik tegenaan moet kijken.

6 likes

Vaak wel maar soms zet ik gewoon iets in huis en hoop ik dat hij het niet merkt :cowboy_hat_face:

2 likes

Ik woon niet samen dus had niet mogen stemmen. Maar zou dit nooit doen als ik het van mijn eigen salaris betaal. Mijn geld, mijn leven.

Daarom heb ik geen relatie en ben ik er ook niet voor gemaakt :joy::joy:

3 likes

Jaa ik vind metros ook zo chill. Alles gaat ook zo lekker snel en je bent idd gelijk op een vette plek.

3 likes

Wow ik moet er niet aan denken om in een stoel te gaan chillen waar iemand (/een COLLEGA) net voor me even lekker heeft lopen fappen. Sowieso vind ik dat bepaalde dingen niet met iedereen gedeeld te hoeven worden en gedeelde masturbatie ruimtes vallen daar ook onder :grimacing:

19 likes

Er wordt al heel lang gewerkt om toeristen meer te spreiden over het land en binnen Amsterdam (niet alleen centrum). Hier zijn best veel campagnes voor door het marketingbureau voor Amsterdam en het NBTC bijvoorbeeld.

2 likes

Vrienden en familie uit het buitenland hebben het soms over Amsterdam beach (Zandvoort of Bloemendaal?) of ‘the Amsterdam tulip gardens’ (Keukenhof). :sweat_smile: Dus volgens mij werkt het.

1 like

Ik moest net oliebollen in het Engels bestellen in Utrecht :rage:

Steeds vaker ook in de gewone winkels, niet dat dat toeristen zijn, maar het begint wel langzaamaan meer op Amsterdam te kijken wat dat betreft helaas. Van de zomer waren er ook echt heel veel van die typische stonede Spaanse en Italiaanse jongens in van die viezige ponchokleding. :cold_face:

Van mij morgen ze stoppen met de campagnes.

9 likes

Ben jij een goeie hosselaar?

• Ja, ik krijg uitzonderlijk vaak dingen gratis/goedkoop
  • Ja, ik krijg redelijk vaak dingen gratis/goedkoop
  • Mwah, niet echt
  • Nee, echt niet
  • Ik hossel nooit

0 stemmers

1 like

Hoe zeg je oliebol in het Engels?

3 likes

Keek je vroeger Kees & Co?