Stel je persoonlijke vraag #38

Ja vond ik zelf ook haha. De eerste was meteen degene waar ik ziek van werd, maar ik had zo’n vertrouwen in de pizza daar dat ik er meerdere heb geprobeerd later, maar echt, VIES. :cry:

Ineens komt er nog een herinnering terug aan Napels. Ik was daar met een vriendin, en we zijn in de stad toen achtervolgd door 2 mannen. Heel intimiderend, ze gingen ook achter ons aan dezelfde winkels in. Toen via een make-upwinkel waar ze me niet het type voor leken kunnen afschudden. Haar vader werkte toentertijd voor de NAVO, had er waarschijnlijk weinig mee te maken, maar we waren wel heel bang :sweat_smile:
Ik denk dat ik gewoon een pech week had ofzo, wellicht geef ik de stad ooit een herkansing.

2 likes

Ja hij rijdt idd bovengronds naar pompei maar het is wel aangesloten op de metro, kon iig gewoon overstappen op het station. Misschien feitelijk geen metro nee, maar het lukte zelfs mij om zonder problemen daar te komen.

heb je een favoriete metro

2 likes

Lang geleden had ik een mannelijke collega die terug kwam van de wc en zei jeetje ik heb net echt lekker gemasturbeerd. Hoefde ik op zich niet te weten.

15 likes

Sowieso best provocerend ook, wat een kerel

Voor mij die van Kyiv. Zulke mooie stations

4 likes

Ja ik herinner me ook een trein. Maar alsnog: heel goed bereikbaar vanuit Napels. Net als Hercelaneum, vond ik misschien nog wel mooier ook dan Pompeii. Ik vond Napels echt geweldig! Echt wel dat ik daar de lekkerste pizza’s ooit gegeten heb. Vond het ook leuk om door de straatjes te lopen, karakteristiek met gekleurde was en leuke marktjes met allemaal locals. Mooie kunst ook, lekker Caravaggio’s kijken in kerkjes. Alleen het verkeer vond ik heftig. :flushed: Maar Catania was nog erger in dat opzicht.

Maar ik houd sowieso van Napels sinds ik ‘De geniale vriendin’ gelezen heb.

6 likes

Ja, dat was hij inderdaad verder ook echt.

2 likes

Masturbeer jij weleens tijdens werk?

• Ja op kantoor / lokatie op de wc
  • Ja op kantoor / lokatie in een verlaten ruimte
  • Ja tijdens het thuiswerken
  • Nee

0 stemmers

Edit: locatie* :cry:

1 like

Rotterdam een mooie stad?!?!
smile-laughing

Maar serieus… prop al die toeristen maar in Amsterdam.

5 likes

Die tweede is Stockholm toch? Daar heb ik nml ook een foto van

Haha u know it!

Medellin, Colombia. Daar is ie het schoonst en op twee plaatsen kan je overstappen op van die kabelkarretjes (hoe noem je dat?) naar stations die in de bergen liggen. Je kan ook helemaal door naar een natuurgebied, heel Cool.

En praktisch gezien die van Valencia, daar kan je rechtstreeks van de airport naar het strand bijvoorbeeld en eigenlijk overal wel komen.

Mooiste station vind ik in Napels, Toledo. Wil altijd zwemmen als ik dat zie:

Zwembad

16 likes

volgens mij zijn ze recent gestopt met deze in te zetten maar de oude carriages in buenos aires zijn zo wholesome

image

enige moment waarop ik een accordeonspeler niet haatte

14 likes

Ben jij voor de (gereguleerde) legalisering van cannabis?

• Ja
  • Nee
  • Weet niet zeker
  • Ik wil heeel graag iets anders erover kwijt

0 stemmers

2 likes

Oh ik heb daar alleen in echt een pauper lelijke vieze metro gezeten, deed me denken aan Parijs! Deze is wel heel mooi ja!

1 like

Ik woon hier zelf en ik vind mijn regio wel echt een aanrader :sunglasses: De op ff populaire Sterrekubussen staan hier ook in de buurt. Maar ik heb het idee dat het de laatste jaren sowieso wel steeds populairder wordt voor toeristen. Snap het ook wel, dicht bij de grens, mooie omgeving, leuke dorpjes/stadjes. Maar van mij mogen de toeristen hier wegblijven, stuur ze dan maar naar Ootmarsum :saluting_face:

1 like

Voor de samenwonenden. Stel je wil iets kopen, en dan heb ik het niet over een nieuw meubel zoals een bed of bank, maar bv. posters, beddengoed, planten, etc. Overleg je dit dan?

• Nee (vrijwel) nooit
  • Ja altijd
  • Soms, als ik er zin in heb

0 stemmers

Een plant ga ik niet overleggen maar een poster of schilderij wel. Dus het hangt bij vooral af van wat het is.

10 likes

Ik ga geen toestemming vragen ofzo maar ik check wel altijd even of mijn man iets ook leuk vind. Zit er zelf ook niet zo op te wachten dat hij zonder mij te consulteren iets koopt waar ik tegenaan moet kijken.

6 likes

Vaak wel maar soms zet ik gewoon iets in huis en hoop ik dat hij het niet merkt :cowboy_hat_face:

2 likes