Stel je persoonlijke vraag #38

Voor iedereen die nog woont in het land waar ze zijn geboren: vind je het land waar je in bent geboren leuk?

• Ja en ik ben Nederlander
  • Nee, ik ben Nederlander maar zou niet per se willen verhuizen naar een ander land
  • Nee, ik ben Nederlander en verhuisd naar een ander land
  • Nee, ik ben Nederlander en zou willen verhuizen naar een ander land
  • Ja en ik ben Belg
  • Nee, ik ben Belg maar zou niet per se willen verhuizen naar een ander land
  • Nee, ik ben Belg en verhuisd naar een ander land
  • Nee, ik ben Belg en zou willen verhuizen naar een ander land
  • Ik ben niet in Nederland of BelgiĂ« geboren

0 stemmers

En voor de mensen die ik in de eerste poll ben vergeten:

• Ja, ik ben Nederlander maar ben toch verhuisd naar een ander land
  • Ja, ik ben Belg maar ben toch verhuisd naar een ander land

0 stemmers

1 like

Ik vind Nederland een leuk land (gĂĄĂĄĂĄĂĄĂĄf) maar ik zou toch ooit (tijdelijk?) willen emigreren.

13 likes

snap de poll niet helemaal haha ik vind nederland prima leuk maar ben nu verhuisd naar een land wat ik ook leuk vind, wat vul ik dan in đŸ•”đŸ»â€â™€ïž

6 likes

Dat mag niet!!

Nee vergeten dat dat ook kan natuurlijk, heb het erbij gezet haha

2 likes

Maar dan wel een “in de jaren 80 was dit een soort van villawijk, nu is het vooral vergane glorie met boomers in gedateerde huizen”-villawijk.

4 likes

Hier kan je die test over de signalen van een burnout doen: https://www.asr.nl/

Hoeveel signalen herken jij?

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Geen enkele

0 stemmers

Ga je serieus was doen met het advies dat eruit komt?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Herkenbaar, maar ook verklaarbaar momenteel (aan iets anders gerelateerd dan burnout). Maar dit zijn dus wel signalen die me even pas op de plaats laten doen ipv door rennen en vliegen.

5 likes

Ja dit wilde ik zeggen. Ik ben zwanger en toe aan mijn verlof, maar volgens ASR zijn dat burnout signalen.

7 likes

Dit zijn de kenmerken van hoogseizoen op mijn werk haha. Het gaat vanzelf weer over gelukkig.

3 likes

Ik wilde net zeggen wat een domme test om in te vullen als je chronisch ziek bent

13 likes

Nee, ik ben Nederlander en een zeikerd

2 likes

Ik heb niet al te lang geleden een burnout achter de rug, en kon gelukkig op ‘geen enkele’ klikken in deze poll :partying_face: En ja ik doe wel wat met het advies, want er staat dat je alert moet blijven op de signalen en manieren moet zoeken om te blijven ontspannen als je je gestresst voelt.
Overigens is het uitstellen van taken (wat 1 van de stellingen was in die test) voor mij noujuist een signaal dat ik het goed doe. Ik was altijd een doorzetter op een ongezonde manier, in de zin dat ik altijd alles meteen wilde afhandelen waardoor ik nooit rust nam. Dus denken ‘die was/stofvlokjes/onbeantwoorde email etc. is er morgen ook nog gewoon’ zorgt ervoor dat ik op tijd rust neem en iets ontspannends ga doen.

15 likes

Nog steeds balen dat Kees en Co niet doorging omdat Pim Fortuyn dood geschoten was en er alleen maar nieuws kwam.

12 likes

als jij instant ramen/noodles maakt, giet jij het water dan af?

• ja, ik ben de duivel
  • nee, ik heb smaak
  • ligt eraan welke soort

0 stemmers

Mmm nu weet ik wat ik ga maken nu, had honger en beetje lui

2 likes

Huh als je het water afgiet eet je dan ‘droge’ noedels? En gooi je dus ook de poeder op die droge noedels? Dan is toch het hele idee van de instant ramen weg. :grimacing:

1 like

Alleen bij noodles waar een zakje saus bij zit ipv poeder

1 like

Wat een slechte test.

In de meeste vragen gaat het om ‘vaker’. Vaker dan wat/wanneer?
‘Ik blijf maar moe’. Eh ja, wat kun je daarmee als je niets weet over het slaappatroon, daginvulling, etc etc

'de gezonde twijfel’test, nou twijfelen doe ik inderdaad aan hun kunde

3 likes

Gaat je helemaal geen ene moer aan haha

Hoevaak denk je dat je nog in je leven gaat verhuizen?

• 0 keer, until the day I die
  • Zo’n 2 keer
  • Maximaal 5 keer
  • Meer dan dit

0 stemmers

Ik krijg een soort hartverzakking dan, zon gedoe. Ik weetniet maar ik zie mezelf wel vaak verhuizen. Dat is opzich al best veel in mn leven gebeurd. Ik moet me er altijd ff overheen zetten en dan is het prima.

Dan ben je niet de duivel, ik laat een beetje over maar wil geen noodle soup. Gooi er vaak een rauw ei doorheen, en geknipte lente ui. Oja dat rauwe ei blijft dus niet rauw he haha

3 likes