Ik woon niet samen dus had niet mogen stemmen. Maar zou dit nooit doen als ik het van mijn eigen salaris betaal. Mijn geld, mijn leven.
Daarom heb ik geen relatie en ben ik er ook niet voor gemaakt
Ik woon niet samen dus had niet mogen stemmen. Maar zou dit nooit doen als ik het van mijn eigen salaris betaal. Mijn geld, mijn leven.
Daarom heb ik geen relatie en ben ik er ook niet voor gemaakt
Jaa ik vind metros ook zo chill. Alles gaat ook zo lekker snel en je bent idd gelijk op een vette plek.
Wow ik moet er niet aan denken om in een stoel te gaan chillen waar iemand (/een COLLEGA) net voor me even lekker heeft lopen fappen. Sowieso vind ik dat bepaalde dingen niet met iedereen gedeeld te hoeven worden en gedeelde masturbatie ruimtes vallen daar ook onder
Er wordt al heel lang gewerkt om toeristen meer te spreiden over het land en binnen Amsterdam (niet alleen centrum). Hier zijn best veel campagnes voor door het marketingbureau voor Amsterdam en het NBTC bijvoorbeeld.
Vrienden en familie uit het buitenland hebben het soms over Amsterdam beach (Zandvoort of Bloemendaal?) of ‘the Amsterdam tulip gardens’ (Keukenhof). Dus volgens mij werkt het.
Ik moest net oliebollen in het Engels bestellen in Utrecht
Steeds vaker ook in de gewone winkels, niet dat dat toeristen zijn, maar het begint wel langzaamaan meer op Amsterdam te kijken wat dat betreft helaas. Van de zomer waren er ook echt heel veel van die typische stonede Spaanse en Italiaanse jongens in van die viezige ponchokleding.
Van mij morgen ze stoppen met de campagnes.
Ben jij een goeie hosselaar?
0 stemmers
Hoe zeg je oliebol in het Engels?
Keek je vroeger Kees & Co?
0 stemmers
Ik zei
“ oliebol
wan appelbenjee, plies”
Ik vind dat we deze er lekker op z’n steenkolen Engels in moeten houden.
Wat moet Denemarken met onze oliebollen?
Nee want: “We kijken niet naar die rotzooi op de commerciële zenders,” aldus mijn vader.
De “Afrikaanse” oliebollen worden in het Engels ook puff puffs genoemd of misschien dat je, verwijzend naar New Orleans, Dutch beignets ervan kan maken?
Op grote aankopen onderhandel ik wel en dat is de ene keer succesvoller dan de andere keer. Weet niet of daf hier ook onder valt?
Ja ik moest ook aan puff puffs denken. Vind dat ook een veel leukere benaming. Hoewel oilballs natuurlijk ook wel wat heeft.
Nu nog regelmatig!
Gingen jullie op school ook wel eens op “kabouterpad”
0 stemmers
Ik vind onderhandelen leuk om te doen en tot mijn eigen verbazing gaat t me altijd wel goed af.