Schreeuw je wel eens FAKKA FAKKA FAKKA naar de slager als je bestelt?
Sorry dit is een BB vol liefde verwijzing
Schreeuw je wel eens FAKKA FAKKA FAKKA naar de slager als je bestelt?
Sorry dit is een BB vol liefde verwijzing
Zaad.
Niet saai, maar gewoon steden die ik niet zo vond. Ik ga ervan uit dat Edinburgh ook niet een stad is dat iedereen leuk vindt, terwijl ik het wel tof vind
Waarom niet oily balls?
Die heb ik nou nog nooit bij mijn viskraam zien staan
Hoe zou je de plek waar jij woont omschrijven?
0 stemmers
Ik moest t wel even googlen
Ik jeb het 2 keer op anoniem gezet! Ik delete die hel poll
heb echt geen idee, staan best wat sociale huurflats (waar ik in woon) maar in de straat ernaast mooie vrijstaande huizen.
late binnenvaller maar ik vond wenen echt een kutstad (en praag ook maar dat is minder impopulair, wil het beide graag kwijt wanneer het kan) grt
Voor iedereen die nog woont in het land waar ze zijn geboren: vind je het land waar je in bent geboren leuk?
0 stemmers
En voor de mensen die ik in de eerste poll ben vergeten:
0 stemmers
Ik vind Nederland een leuk land (gáááááf) maar ik zou toch ooit (tijdelijk?) willen emigreren.
snap de poll niet helemaal haha ik vind nederland prima leuk maar ben nu verhuisd naar een land wat ik ook leuk vind, wat vul ik dan in 🕵🏻♀️
Dat mag niet!!
Nee vergeten dat dat ook kan natuurlijk, heb het erbij gezet haha
Maar dan wel een “in de jaren 80 was dit een soort van villawijk, nu is het vooral vergane glorie met boomers in gedateerde huizen”-villawijk.
Hier kan je die test over de signalen van een burnout doen: https://www.asr.nl/
Hoeveel signalen herken jij?
0 stemmers
Ga je serieus was doen met het advies dat eruit komt?
0 stemmers
Herkenbaar, maar ook verklaarbaar momenteel (aan iets anders gerelateerd dan burnout). Maar dit zijn dus wel signalen die me even pas op de plaats laten doen ipv door rennen en vliegen.
Ja dit wilde ik zeggen. Ik ben zwanger en toe aan mijn verlof, maar volgens ASR zijn dat burnout signalen.
Dit zijn de kenmerken van hoogseizoen op mijn werk haha. Het gaat vanzelf weer over gelukkig.
Ik wilde net zeggen wat een domme test om in te vullen als je chronisch ziek bent