Lastig te beantwoorden want de wijk is heel anders dan de buurt. Een achterstandsbuurt in een juppenwijk.
Ik hoorde ergens dat loodgieters 1200 euro per dag verdienen?!
Denk jij dat dat waar is?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik hoop wel dat mān volgende huis mān forever home is en dan misschien nog naar een seniorenwoning/bejaardenflat ofzo
Ik kom er door jouw post pas achter dat een wijk en buurt niet hetzelfde (hoeven te) zijn.
Ja dit denk ik, en dan natuurlijk nog een laatste verhuizing naar een troosteloos verzorgingshuis.
Ik zou eerst zeggen nee dat is veel te veel, maar ik heb al maanden lekkage die maar niet verholpen wordt en echt het geld dat we al hebben betaald in verhouding tot het aantal uur dat ze bezig zijn geweest is bizar. Dus ik denk dat het zelfs meer is haha
Ik word nu vooral schijtziek van alles dat met werk te maken heeft dus daar vertoon ik dat gedrag wel maar dat is omdat ik al 2 maanden weet dat ik wegga en maandag mān laatste dag is
Niet verdienen, als in netto in hun zak steken. Maar denk wel dat je als vakman in deze tijd redelijk wat per dag aan omzet kan genereren.
Omg dat laatste alleen al vind ik oprecht ontroerend haha. Maar ik denk dat dat dan niet meer kan? Ik weet nog dat ik op een doodgewone dag door de straat liep, of nouja eigenlijk weet mn zus dat beter. Mn moeder en haar vriendin vonden het hilarisch om daar naar binnen te gaan om een handtekening te vragen van jawel hier komt ie . (Mn moeder zegt achteraf dat ze geen idee had of ik hem kende)
Dus ja daar kregen we een handtekening van. Want die zat bij playbackshow een keer in zn leven. Mn moeder lag helemaal dubbel. Ja wistikveel.
Ken een loodgieter en die verdient lang geen 1200 per dag, wel meer dan timmermannen en elektriciens.
Vergeet je vaak de container bij de weg weer op te halen?
- Ja
- Nee
- Geen rolemmer, alleen ondergronds
0 stemmers
Nu nog naar buiten om dat ding op te halen. Zo geen zin maar staat er al een dag te lang
Ja, te vaak. Dus stuur vaak mn kind. Wat ik ook vaan vergeet zijn mijn emmers. Met als gevolg dat de bejaarden uit de buurt ze confisqueren. Zelfs als staan ze er maar 2 uur. Nu gooi ik mijn zooi bij hun in de emmers.
Nou, leg het uit svp
Carry Slee?
Wat een toffe stropdas
Bedoel je de catacomben? Die vallen gelukkig wel mee, maar ik ga nu pas de video kijken dus misschien word ik er met terugwerkende kracht claustrofobisch van.
Misschien bedoel je wel heel wat anders, dan sorry.
Het is zes jaar geleden dat ik er was en ik kan het me niet herinneren als claustrofobisch. Misschien gingen zij dan wel via een andere weg?
Niet dat het chill was om daar te zijn trouwens, maar niets zoals die grot uit jouw video haha. Pff ik word er al benauwd van.
Dit ook, wil echt kotsen als ik dit zie.
Ik spring nog liever uit een vliegtuig met 0 ervaring en geen reserve parachute dan dat ik hier in zou gaan, wat vreselijkš¤Æ
Edit: ik bedenk me ineens dat ik mijn borsten hier niet eens doorheen geduwd krijg hahaha
- Mijn partner doet dit altijd
0 stemmers
Dat was met een illegale rave en die locatie mocht niet bekend worden omdat de raves dan niet meer door konden gaan