Stel je persoonlijke vraag #38

Nee, ik ben Nederlander en een zeikerd

2 likes

Ik heb niet al te lang geleden een burnout achter de rug, en kon gelukkig op ‘geen enkele’ klikken in deze poll :partying_face: En ja ik doe wel wat met het advies, want er staat dat je alert moet blijven op de signalen en manieren moet zoeken om te blijven ontspannen als je je gestresst voelt.
Overigens is het uitstellen van taken (wat 1 van de stellingen was in die test) voor mij noujuist een signaal dat ik het goed doe. Ik was altijd een doorzetter op een ongezonde manier, in de zin dat ik altijd alles meteen wilde afhandelen waardoor ik nooit rust nam. Dus denken ‘die was/stofvlokjes/onbeantwoorde email etc. is er morgen ook nog gewoon’ zorgt ervoor dat ik op tijd rust neem en iets ontspannends ga doen.

15 likes

Nog steeds balen dat Kees en Co niet doorging omdat Pim Fortuyn dood geschoten was en er alleen maar nieuws kwam.

12 likes

als jij instant ramen/noodles maakt, giet jij het water dan af?

• ja, ik ben de duivel
  • nee, ik heb smaak
  • ligt eraan welke soort

0 stemmers

Mmm nu weet ik wat ik ga maken nu, had honger en beetje lui

2 likes

Huh als je het water afgiet eet je dan ‘droge’ noedels? En gooi je dus ook de poeder op die droge noedels? Dan is toch het hele idee van de instant ramen weg. :grimacing:

1 like

Alleen bij noodles waar een zakje saus bij zit ipv poeder

1 like

Wat een slechte test.

In de meeste vragen gaat het om ‘vaker’. Vaker dan wat/wanneer?
‘Ik blijf maar moe’. Eh ja, wat kun je daarmee als je niets weet over het slaappatroon, daginvulling, etc etc

'de gezonde twijfel’test, nou twijfelen doe ik inderdaad aan hun kunde

3 likes

Gaat je helemaal geen ene moer aan haha

Hoevaak denk je dat je nog in je leven gaat verhuizen?

• 0 keer, until the day I die
  • Zo’n 2 keer
  • Maximaal 5 keer
  • Meer dan dit

0 stemmers

Ik krijg een soort hartverzakking dan, zon gedoe. Ik weetniet maar ik zie mezelf wel vaak verhuizen. Dat is opzich al best veel in mn leven gebeurd. Ik moet me er altijd ff overheen zetten en dan is het prima.

Dan ben je niet de duivel, ik laat een beetje over maar wil geen noodle soup. Gooi er vaak een rauw ei doorheen, en geknipte lente ui. Oja dat rauwe ei blijft dus niet rauw he haha

3 likes

Lastig te beantwoorden want de wijk is heel anders dan de buurt. Een achterstandsbuurt in een juppenwijk.

Ik hoorde ergens dat loodgieters 1200 euro per dag verdienen?!

Denk jij dat dat waar is?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik hoop wel dat m’n volgende huis m’n forever home is en dan misschien nog naar een seniorenwoning/bejaardenflat ofzo

3 likes

Ik kom er door jouw post pas achter dat een wijk en buurt niet hetzelfde (hoeven te) zijn.

Ja dit denk ik, en dan natuurlijk nog een laatste verhuizing naar een troosteloos verzorgingshuis.

3 likes

Ik zou eerst zeggen nee dat is veel te veel, maar ik heb al maanden lekkage die maar niet verholpen wordt en echt het geld dat we al hebben betaald in verhouding tot het aantal uur dat ze bezig zijn geweest is bizar. Dus ik denk dat het zelfs meer is haha

1 like

Ik word nu vooral schijtziek van alles dat met werk te maken heeft dus daar vertoon ik dat gedrag wel maar dat is omdat ik al 2 maanden weet dat ik wegga en maandag m’n laatste dag is :joy:

6 likes

Niet verdienen, als in netto in hun zak steken. Maar denk wel dat je als vakman in deze tijd redelijk wat per dag aan omzet kan genereren.

4 likes

Omg dat laatste alleen al :pleading_face: vind ik oprecht ontroerend haha. Maar ik denk dat dat dan niet meer kan? Ik weet nog dat ik op een doodgewone dag door de straat liep, of nouja eigenlijk weet mn zus dat beter. Mn moeder en haar vriendin vonden het hilarisch om daar naar binnen te gaan om een handtekening te vragen van jawel hier komt ie . (Mn moeder zegt achteraf dat ze geen idee had of ik hem kende)

Dus ja daar kregen we een handtekening van. Want die zat bij playbackshow een keer in zn leven. Mn moeder lag helemaal dubbel. Ja wistikveel.

4 likes

Ken een loodgieter en die verdient lang geen 1200 per dag, wel meer dan timmermannen en elektriciens.