Vergeet je vaak de container bij de weg weer op te halen?
- Ja
- Nee
- Geen rolemmer, alleen ondergronds
0 stemmers
Nu nog naar buiten om dat ding op te halen. Zo geen zin maar staat er al een dag te lang
Vergeet je vaak de container bij de weg weer op te halen?
0 stemmers
Nu nog naar buiten om dat ding op te halen. Zo geen zin maar staat er al een dag te lang
Ja, te vaak. Dus stuur vaak mn kind. Wat ik ook vaan vergeet zijn mijn emmers. Met als gevolg dat de bejaarden uit de buurt ze confisqueren. Zelfs als staan ze er maar 2 uur. Nu gooi ik mijn zooi bij hun in de emmers.
Nou, leg het uit svp
Carry Slee?
Wat een toffe stropdas
Bedoel je de catacomben? Die vallen gelukkig wel mee, maar ik ga nu pas de video kijken dus misschien word ik er met terugwerkende kracht claustrofobisch van.
Misschien bedoel je wel heel wat anders, dan sorry.
Het is zes jaar geleden dat ik er was en ik kan het me niet herinneren als claustrofobisch. Misschien gingen zij dan wel via een andere weg?
Niet dat het chill was om daar te zijn trouwens, maar niets zoals die grot uit jouw video haha. Pff ik word er al benauwd van.
Dit ook, wil echt kotsen als ik dit zie.
Ik spring nog liever uit een vliegtuig met 0 ervaring en geen reserve parachute dan dat ik hier in zou gaan, wat vreselijkš¤Æ
Edit: ik bedenk me ineens dat ik mijn borsten hier niet eens doorheen geduwd krijg hahaha
0 stemmers
Dat was met een illegale rave en die locatie mocht niet bekend worden omdat de raves dan niet meer door konden gaan
0 stemmers
Ja dit is een verkapte ākijk mij eens niet slapen cool coolā post
Maar als je in een andere tijd zone zit dan is t bij jou toch niet 5 uur.
Ik dacht dit ken ik, dus ik antwoorde vaagjes. Maar ik dacht aan la vache qui rit bedenk ik me net.
Brb even ontbijten
Hahaahaha omg dat lijkt echt. Carry Slee was dus altijd verkleed als die Jacques Dāancona.
Heb jij boeken van Carry Slee gelezen?
0 stemmers
Ik kan dit echt niet aanzien. Ik begon zo raar te ademen dat ik het niet heb afgekeken.
Vroeger keek ik altijd Fear Factor met mijn moeder en toen heb ik haar claustrofobie grotendeels overgenomen denk ik Ik kan me nog precies een opdracht herinneren waar ik het nu iets van 20 jaar later nog steeds doodsbenauwd van krijg.
Ik zou het NOOIT maar dan ook nooit zonder een gids doen zoals in dit filmpje maar ik heb weleens een āplughole tourā gedaan in grotten in AustraliĆ« en het was echt geweldig! De gids zei dan bijvoorbeeld: ādeze passage noemen we de wasmachine⦠en hier hebben we⦠de brievenbus.ā
Een vriend van mij doet dit heel vaak, sportschool en dan lang buiten de deur lunchen. Hij gaat ook vaak ās middags naar de kapper. Zelfs als het soms een keer rustig is op mān werk en niemand er last van zou hebben of het zou merken durf ik dat niet haha
Er gaat geen thuiswerkdag voor bij dat ik niet in de baas zān tijd de boodschappen doe dus ik ben ook geen heilige hoor. Zolang mān werk maar voor elkaar is vindt mān baas het ook allemaal wel prima.
Maar als je meer dan de helft van je tijd niet aan het werk bent, heb je toch ook gewoon te veel uur in je contract? Hoe doen mensen dat anders?
Als je je werk gedaan krijgt in die tijd Vind het dan meer een probleem van de werkgever, die dan blijkbaar te veel uur voor de functie heeft gegeven.