Ik woon in noord Limburg ook op een “berg” en ben blij als ik over 2 maanden naar een plat dorp ga verhuizen eindelijk niet meer die berg op te hoeven fietsen!
sinds corona kan ik me echt niet meer voorstellen hoe het is om acht uur per dag écht productief te zijn
Het klinkt heel gek maar ik zou echt willen dat ik af en toe mee eters had, maar ik denk dat ik daar een te droge huid voor heb. Heb het bij anderen vaak met zo’n speciale tool uitgedrukt. En daardoor komt ook soms talg enzo omhoog. Maar dan moet je wel vrij hard drukken. Ik moet ff kijken hoe zo’n ding heet.
Oh het heet dus een edomenblabla wat al in je poll staat.
Ja zoiets:
Heb je nog een favoriet merk? Ik had er 1 van clay and glow ofzoiets maar hmm niet super. Holland and barrett heeft denk ik wel fijne bedenk ik me nu.
Haha dit dacht ik ook altijd een beetje over de Ardennen. Tot ik er een wandeling ging doen en die was echt best wel pittig! Ik snap nu waarom ‘iedereen’ altijd zo lyrisch is over de Ardennen. Wij hebben die bergen gewoon een beetje geadopteerd als Nederlanders. Of geannexeerd
Amsterdam Mountains
Heb je wel eens een hele grote puist gehad waarbij het er echt uit spoot? Ik doe het wel ff anoniem lol.
- Ja meerdere malen
- Nog nooit
- Ja 1 keer
0 stemmers
Ik heb er zelfs wel eens over gedroomd dat ik dat had. Ik vind het zo fascinerend. Alleen ik heb 1 keer in mn leven een steenpuist gehad en die ging maar langzaam weg en ja dat is mn puistjes hebben geschiedenis.
Vind jij het leuk om puistjes uit de knijpen bij anderen? Oke ik bedoel wel bij vrienden/familie.
- Ja heerlijk
- Nee gatverdamme
0 stemmers
heb echt powerpuisten in mn oorschelpen gehad
Oh geweldig!! Vooral op een hele rare plek lijkt me dus zo leuk om een keer mee te maken. Maar in je oor lijkt me lastig zelf uit te knijpen? Ik ging bij een vriendin altijd puistjes op haar rug uitknijpen, vond ik zo leuk en rustgevend haha. Ik deed wel boterhamzakjes om mn vingers
“luxe puisten lepels” haha
Ik vind dus van die filmpjes a la dokter pimple popper echt naar om naar te kijken (waar dus echt wit pus uitkomt/ontploft), maar vind die mee-eter extractie tiktoks bijv wel heel satisfying om naar te kijken.
Absoluut niet en ik begrijp ook totaal niet wat er leuk of satisfying is aan pimple popper en weet ik het wat kijken. Bah
Hahaha ja die naam, zal wel door de translator zijn gegooid.
I love dr pimple popper, maar ze praat heel veel en ik wil het gewoon snel zien. Je hebt ook van die korean youtube kanalen die vind ik ook zo fijn om te kijken. Toen ik een keer op mn moeders ipad zat en ik keek op youtube stond oprecht alleen maar puisten mee eter filmpjes erop, zal het wel van haar hebben
@EllaFitzgerald ja ik snap heel goed dat mensen het goor vinden, maar ik snap ook heel goed dat mensen het juist heel satisfying vinden om naar te kijken of uit te knijpen. Ik weetniet of het leuk vinden het goede woord is.
Vind jij het goed dat ze reclame maken voor lactacyd?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Dit misschien?
Vind jij dit saaie bergen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik vind het alsnog niet saai dus ik zou wel een giga bergenliefhebber zijn
Saaie bergen bestaan niet. Maar ik heb verschillende straten in België als berg aangeduid, dus ben snel onder de indruk.
Je bent snel onder de indruk omdat je straten in belgie als een berg krijgt aangeduid? Dan zou je toch juist niet snel onder de indruk zijn , er is ook een Bergen(stad oid) in België dacht ik. Maar Fransen noemen dat weer anders dacht ik. Pff ik zou geen jaar overleven in belgie met al die verschillende talen en aanduidingen.
Ik mis elke dag nog de bergen uit het buitenland. Vooral die in Italië, Noorwegen, Oostenrijk en Zwitserland. Toeristen vinden ons land juist echt fantastisch omdat je zo ver kunt kijken.
Nee ik ben denk ik gewoon snel onder de indruk door hoogteverschillen dus noem iets al heel snel een berg terwijl ik ergens wel weet dat het eerder een heuvel(tje) is. Dus ik zou bergen zoals op het plaatje nooit saai kunnen noemen, gewoon mooie bergen.
Hahahaha omg ik dacht echt ff aan Bergen in zuid Belgie of waar de f het ook echt mag liggen. En wat je zegt, ik vind het zo ehm, verrassend om te zien dat ze ons supersuper saaie landschap met geen uitzicht over ook maar enkel iets in afgelegen saaie dode gebieden mooi vinden. Ik denk dat ze dat maar zeggen uit aardigheid, want nederland moet het nou niet per se hebben van haar waanzinnige uitzichten. Een wei, een molen, een tulp, dat krijg je nog steeds op je anzichtkaart toegestuurd.
Ik schrik er eigenlijk wel van dat andere dingen ‘in de baas z’n tijd’ doen zo veel gebeurd en hier zo normaal lijkt te zijn. Ik ben dan ook meteen benieuwd of de mensen die hun 36 urige werkweek in pak ‘m beet 26 uur doen dezelfde mensen zijn die stiekem neerkijken op mensen die maar 24 uur werken? (en dan ook echt werken want met minder uren kun je je dat toch minder permitteren lijkt me). Niet per se alleen op dit forum maar ik vraag me dit al langer af. Ik heb veel collega’ s die op papier meer werken dan ik maar in de praktijk vraag ik het me af…
En ja, ik ben natuurlijk gewoon jaloers. Meer uren is meer geld, dat wil ik ook wel. En in mijn bedrijf kun je heel makkelijk meer uren krijgen zonder geloofwaardige onderbouwing. Dat wordt heel veel gedaan en ik heb daar soms mijn vraagtekens bij. Zelf ga ik dat natuurlijk nooit doen want zo ben ik niet
Groetjes een zure en hardwerkende parttime kantoortrut