Stel je persoonlijke vraag #38

Snap ik hoor! Besef me heel goed dat dit een luxepositie is. 2 jaar geleden werkte ik 4-5 dagen in de week en kan best zijn dat dat in de toekomst weer moet. Maar zolang dit kan is het echt heerlijk!

6 likes

Ik vond woensdag vrij ook helemaal niks inderdaad! Was altijd nog bezig met ohja, morgen moet ik dit of dat. Op maandag of vrijdag heb ik dat totaal niet omsat ik dan gewoon in weekendmodus ben of blijf

5 likes

Heb jij een huisdier?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik besefte me ineens dat gewoon niemand van mn vrienden nog een huisdier heeft. 1 had een hond maar die had er helaas echt geen tijd meer voor dus nu heeft zn zus hem

2 likes

Vijf dagen in de week werk ik voor de gemeente (ICT helpdesk) en elke dag wel een beetje voor mijn eigen bedrijf, komt neer op 6 dagen in de week werken. Maar hopelijk blijft dit niet altijd zo. :smiling_face_with_tear:

1 like

Zou zo chill zijn als je dit ook met kinderen kon doen.

24 likes

Bij onze baby aankondiging ontstond er gelijk een discussie wie, wanneer op de baby mag passen. Ik hoop dat dat zo in de praktijk betekent dat we de baby altijd ergens af kunnen leveren als wij daar zin in hebben, maar ik vrees…

1 like

Haha echt he. Nee maar hij is wel heel gek op die hond maar hij is vaker niet dan wel thuis inmiddels. Maar ik vind ook dat mensen soms veel te achteloos een huisdier in huis nemen. Een vriendin kreeg bijvoorbeeld een hond cadeau. Terwijl zij heel vaak van huis is. Ja, dat werkt dus niet. Al was dat dus niet haar schuld. Maar een hond cadeau geven vind ik sowieso niet ok. Tenzij je het cadeau geeft in je eigen huishouden.

2 likes

Heb jij ooit een huisdier cadeau gekregen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Heb je ooit een huisdier cadeau gegeven?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Wij hadden vroeger wandelende takken, die gaven we nog wel eens cadeau als ze weer kinderen hadden

1 like

Omg er was ooit op het egf iemand die zo’n verhaal vertelde, staat me nog iets van bij. Dat was jij dan misschien? Iig een vrij spraakmakend verhaal over wandelende takken.

@Era hoe komen mensen ook op het idee om zoiets cadeau te geven. En dan kon jij zeker de kooi etc. Aanschaffen? Was hopelijk een flauwe slechte grap.

3 likes

Ik vroeg als kind een hamster als cadeau, en die heb ik ook gekregen voor mijn communie :smiley:

2 likes

1 dag maar dat is wel met een slaapdienst. Anders zou ik voor 28 uur in de week veel meer dagen moeten werken :rofl: Nu werk ik er 9 al slapend, kan dus iedereen aan raden als je veel vrije tijd wilt haha

4 likes

Anoniem

Heb jij last van belangst? Wow dit woord ziet er raar uit, maar dus angst om te bellen.
Ik doe bewust alleen maar de opties ja of nee, want natuurlijk heeft het ermee te maken waar je naartoe belt. Maar dus over het algemeen.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

5 dagen/fulltime over 4 dagen verdeeld :ok_hand:t4:

1 like

Ik heb toen ik 4 werd ofzo een dood konijn voor mijn verjaardag gekregen :sweat_smile: hij was blijkbaar ziek toen mijn ouders 'm kochten en al overleden voordat ze hem mij wouden geven.
Ik mocht toen wel een nieuwe uitzoeken daarna.

En wij hebben op de middelbare school met een paar vriendinnen een andere vriendin ook een konijn gegeven, wel met kooi en alles erop en eraan. Ik weet alleen niet meer of we dat overlegd hadden met haar ouders, hoop van wel, haha, anders lijkt me dat echt vervelend als je kind ineens een konijn krijgt.

5 likes

Kan ik redelijk flexibel indelen. Dus het bevalt heel goed. Over het algemeen doe ik 9-18 maar soms is het wat minder druk en stop ik wat eerder. En in piekperiodes maak ik juist meer uren.

Heb ook een collega die tussen 12 en 15 gaat hardlopen en zijn kinderen op bed legt enzo, hij werkt om die reden ‘s avonds nog. Hangt echt van de werkgever en functie af.

1 like

@grace @FredPaillet is fulltime bij jullie dan 36 uur? Ik wil dit ook, maar met 40 uur zit je dan toch aan 8-18 elke dag? Of denk ik hier nu heel dom over na haha

3 likes

Ja ongewenste soms :stuck_out_tongue_closed_eyes:.

1 like

Ik werk ook 4x9, bij ons is 36 uur idd fulltime, werk meestal van 8-17.30 (half uur pauze niet doorbetaald).

Geen idee of jij last hebt van muizen hoor maar nu moet ik eraan denken dat ik ooit bij een huisgenoot maar in bed moest slapen want ik had muizen. Ja wat wil je ook anders boven een restaurant in Amsterdam. Ik was er niet bang voor maar slapen wilde ik echt niet totdat ze weg waren. :cry:

Heb jij wel eens last gehad van muizen in huis?

• Nooit
  • Regelmatig
  • Zelden
  • Ja zelfs op dit moment

0 stemmers

4 likes