In mijn huidige huis gelukkig niet, maar wel een keer bij m’n ouders (in de zomervakantie toen m’n ouders weg waren en m’n broertje en ik samen thuis, oeps haha) en in m’n studentenhuis een keer. Daar kwam ik achter toen ik een rijstpak optilde en er een muis uitsprong. Heb nog nooit zo hard gegild volgens mij.
Oh gelukkig niet! Ik bedoelde bepaalde insecten waar ik doodsbang voor ben . En als ik dan berichten lees over nieuwe soort in het wjekw topic word ik niet vrolijk brr. Maar muizen lijkt mij ook vreselijk om dat mee te moeten dealen.
Oh ja als het zo uit het niets komt zou ik ook schrikken. Ik zag ze op een gegeven moment gewoon lopen over het bureau van een huisgenoot en het deed me niks. Ik vind ze best schattig. Maar om te gaan slapen en dan een muis te zien rondlopen. Nee Wij konden ook via een andere trap direct door naar de keuken van het restaurant beneden, en dat zat ook nog eens in de binnenstad. Volgens mij is dat nu allemaal dichtgemaakt godzijdank. Het is dacht ik nog steeds wel een vrij groot probleem in Amsterdam.
Studentenhuis: ja
Huis: nee
Ja same. Waar ik nu woon heb ik zelfs nog nooit een spin gezien. Dat vind ik namelijk veeeeel enger.
Heb jij last van spinnen in huis?
- Nooit
- Zelden
- Regelmatig
0 stemmers
Ja! Ik heb dit jaar voor het eerst een spin gezien in mijn huis. Lijkt sowieso wel spinnenjaar te zijn.
Waar ben jij meer angstig voor?
- Spinnen
- Muizen
- Allebei niet
0 stemmers
Wel lief dat je hem hebt buiten gezet, want helaas is dat voor veel mensen niet zo normaal. Ik moest kind altijd zo hard huilen als ik een spin zag, ik durfde die kamer dan uren lang niet meer in te komen. Maar ik moest wel zeker weten of de spin was buitengezet. En dat liet mn vader soms dan een beetje zien want hij ving ze dan op met een dichtgevouwen hand. Ik haat ze nog steeds enorm. Echt konden ze niet een minder angstaanjagend insect creëeren.
Ik heb wel eens spinnen in huis maar heb er niet per se last van. Als ik er eentje zie zitten zet ik 'm wel eens buiten ofzo maar het doet me verder niets. Muizen heb ik ook gehad en daar had ik wel echt last van, zowel letterlijk als dat ik er ook onrustig/angstig van werd.
Ik heb liever spinnen dan pissebedden
Ja maar dat was de poll niet, dus maak maar een spinnen vs pissebedden poll aan!
Ik bedoel dit overigens sarcastisch
Ben te lui
I know
Heb jij wel eens een poll aangemaakt?
- Ja
- Nee
- Ik weet eigenlijk niet hoe dit moet
- Ik ben te lui zogenaamd
0 stemmers
Amsterdams huis vol gaten, dus mocht er ergens in de straat een overpriced-verbouwing zijn (dus bijna altijd wel) verplaatsen alle muizen zich weer door het blok. Met of zonder kat last van, hoewel ze laatst zonder kat wel heel lang bleven hangen voor we ze eindelijk allemaal uit huis konden plaatsen. Ze kregen uiteindelijk zelfs namen Nu even muisvrij, maar de meest directe verbouwing ligt ook even stil…
het valt me op dat hier zoveel mensen niet fulltime/5-dagen werken, maakt me echt blij dat zoveel mensen toch voor meer vrijheid lijken te kunnen/willen kiezen
Ja en ik vind ze zo handig! Vangen vliegen en eten zilvervisjes
Jezus dus bijna 70 procent laat ze dood gaan. Die walgelijke insecten zijn echt juist goed voor heel dingen. En idd zo krijgen mensen weer last van zilvervisjes als je ze allemaal maar doodmept.
43% toch? tenzij je de uitzonderlijk optie meerekent, maar dat heb jijzelf ook gestemd