Stel je persoonlijke vraag #38

Ik kan deze poll niet eens meer aanpassen

5 likes

Zijn er mensen hier waarvan je de schrijfstijl irritant vindt?

• Ja
  • Nee, ben ik niet mee bezig

0 stemmers

2 likes

mezelf

17 likes

Heb je het idee dat je schrijfstijl hier afhangt van of je op je mobiel zit te forummen of op je laptop/pc?

• Ja, op de laptop is mijn schrijfstijl beter
  • Ja, op mijn mobiel is het beter
  • Geen idee, nooit op 2 verschillende apparaten geforumx
  • Nee, geen verschil. Even helder.

0 stemmers

Als ik op de laptop zit kan ik veel beter lopende zinnen maken en minder typfouten etc. maken dan op mijn mobiel. Helaas forum ik vrijwel altijd via mijn mobiel :rofl:

3 likes

nee, geen verschil. even slecht

5 likes

Autocorrect en dyslexie is soms een topcombinatie, maar vaak gaat het mis

1 like

Maar soms is je werk ook gewoon nogal wisselend qua uren die je per week nodig hebt. Ik heb weken waarin ik die 36 uur echt wel nodig heb, maar deze week is het bijvoorbeeld herfstvakantie en gaan er zoveel overleggen niet door dat ik het eigenlijk best wel rustig heb. Ik zou trouwens nooit van alles buitenshuis durven te gaan doen, even boodschappen ofzo of een blokje om wel maar niet uitgebreid lunchen, naar de kapper etc. Maar ik heb ook weleens op een rustige dag het halve huis schoongemaakt.

3 likes

Ik gebruik er maar 1 voor dit forum.

3 likes

Neppe piercings (neus/lip/oor/…):

• Niks mis mee
  • Goede optie als je (nog) niet wil committen
  • Nmsmvpe
  • Stom
  • Valsspelen, je mag alleen piercings als je pijn hebt geleden!!1!11!

0 stemmers

Edit: per ongeluk anoniem dus sorry @ de eerste 3 mensen, even opnieuw pls

Ben er nu. Zo blij mee, luisterend oor, lekker eten, bijslapen (heb een paar weken 4-5 uur per nacht achter de rug, hier gaat het me gelukkig eindelijk beter af. Hopelijk straks thuis ook weer). Is wel ver weg helaas, dus niet heel makkelijk om langs te gaan, maar als het nodig is zoals nu ben ik altijd welkom en zijn ze er voor me. Heel blij mee en dankbaar voor :heart:

21 likes

Heel stom, maarja ik kan wel begrijpen dat je het eerst wilt uit proberen om te zien hoe het staat. Had ik ook op mn 18e moeten doen toen ik een piercing door mn tong liet steken. 1 van de lelijkste piercings vind ik. Echt enorm ordinair. Na een halfjaar al erweer uit gedaan.

Wil jij nog een piercing en dan iets anders dan in je oren?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

3 likes

Mijn laatste 2 zijn nog geen jaar oud dus ik mag echt ff niet meer

2 likes

Toen ik bevallen was van ons tweede kind en besloten het daarbij te laten ben ik naar de piercer gegaan en een piercing down there genomen. Ik zei ook ā€˜zo, nu is m’n :cat: weer van mij’ en die man ging helemaal stuk. De enige piercing die ik overigens heb haha

32 likes

Je komt in een huisje/ appartement/ airbnb/ iets met een koelkast en vriezer en er zijn al ijsblokjes gemaakt in zo’n houder. ā€œGebruikā€ jij die dan of gooi je die weg en maak je nieuwe?

Ik kijk nu een vlog waarin mensen dat gebruiken en dat is natuurlijk echt heel logisch, maar toch gruwel ik er een beetje van. Ben zo’n zeikerd

• Ja die gebruik ik sowieso
  • Alleen als het ā€˜moet’ want ik wil asap een koud drankje
  • Nee die gebruik ik niet

0 stemmers

3 likes

Gewoon doen! Hahah ik heb een piercing op een andere plek dan m’n oren en die was zo pijnlijk vond ik dat ik gelijk ben genezen hahaha. Nee zou ook geen andere plek weten verder. Wil wel nog wat in m’n oren.

3 likes

Pijn is iets mentaals

• Ja
  • Nee

0 stemmers

In kamp van Koningsbrugge wordt dit de hele tijd geroepen

2 likes

Ik denk dat vooral ongemak ervaren meer iets mentaals is. Zoals wanneer je sport en dat stemmetje zegt dat je niet meer kan, maar dat eigenlijk prima zou kunnen. Wanneer je arm er half afligt of je een chemokuur krijgt is het geen kwestie van even op je tanden bijten en het stemmetje in je hoofd negerenšŸ˜…, in die setting van kamp van Koningsbrugge wellicht wel. Daar willen ze natuurlijk mensen tot het uiterste drijven en de strijd met zichzelf aan zien gaan, dus daar speelt het mentale aspect veel meer. Ben je bereid om alles te geven, uit je comfort zone te gaan etc.

4 likes

Waarom is dit vies? Het is ijs?

2 likes

:sweat_smile: dat heeft wel een ander kleurtje toch

Ligt eraan hoe gehydrateerd je bent.

10 likes