Stel je persoonlijke vraag #38

Absoluut niet en ik begrijp ook totaal niet wat er leuk of satisfying is aan pimple popper en weet ik het wat kijken. Bah

4 likes

Hahaha ja die naam, zal wel door de translator zijn gegooid.

I love dr pimple popper, maar ze praat heel veel en ik wil het gewoon snel zien. Je hebt ook van die korean youtube kanalen die vind ik ook zo fijn om te kijken. Toen ik een keer op mn moeders ipad zat en ik keek op youtube stond oprecht alleen maar puisten mee eter filmpjes erop, zal het wel van haar hebben :joy:

@EllaFitzgerald ja ik snap heel goed dat mensen het goor vinden, maar ik snap ook heel goed dat mensen het juist heel satisfying vinden om naar te kijken of uit te knijpen. Ik weetniet of het leuk vinden het goede woord is.

Vind jij het goed dat ze reclame maken voor lactacyd?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Dit misschien?

Vind jij dit saaie bergen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik vind het alsnog niet saai dus ik zou wel een giga bergenliefhebber zijn

1 like

Saaie bergen bestaan niet. Maar ik heb verschillende straten in België als berg aangeduid, dus ben snel onder de indruk.

1 like

Je bent snel onder de indruk omdat je straten in belgie als een berg krijgt aangeduid? Dan zou je toch juist niet snel onder de indruk zijn , er is ook een Bergen(stad oid) in België dacht ik. Maar Fransen noemen dat weer anders dacht ik. Pff ik zou geen jaar overleven in belgie met al die verschillende talen en aanduidingen.

1 like

:sob:

Ik mis elke dag nog de bergen uit het buitenland. Vooral die in Italië, Noorwegen, Oostenrijk en Zwitserland. Toeristen vinden ons land juist echt fantastisch omdat je zo ver kunt kijken.

12 likes

Nee ik ben denk ik gewoon snel onder de indruk door hoogteverschillen dus noem iets al heel snel een berg terwijl ik ergens wel weet dat het eerder een heuvel(tje) is. Dus ik zou bergen zoals op het plaatje nooit saai kunnen noemen, gewoon mooie bergen.

2 likes

Hahahaha omg ik dacht echt ff aan Bergen in zuid Belgie of waar de f het ook echt mag liggen. En wat je zegt, ik vind het zo ehm, verrassend om te zien dat ze ons supersuper saaie landschap met geen uitzicht over ook maar enkel iets in afgelegen saaie dode gebieden mooi vinden. Ik denk dat ze dat maar zeggen uit aardigheid, want nederland moet het nou niet per se hebben van haar waanzinnige uitzichten. Een wei, een molen, een tulp, dat krijg je nog steeds op je anzichtkaart toegestuurd.

3 likes

Ik schrik er eigenlijk wel van dat andere dingen ‘in de baas z’n tijd’ doen zo veel gebeurd en hier zo normaal lijkt te zijn. Ik ben dan ook meteen benieuwd of de mensen die hun 36 urige werkweek in pak ‘m beet 26 uur doen dezelfde mensen zijn die stiekem neerkijken op mensen die maar 24 uur werken? (en dan ook echt werken want met minder uren kun je je dat toch minder permitteren lijkt me). Niet per se alleen op dit forum maar ik vraag me dit al langer af. Ik heb veel collega’ s die op papier meer werken dan ik maar in de praktijk vraag ik het me af…

En ja, ik ben natuurlijk gewoon jaloers. Meer uren is meer geld, dat wil ik ook wel. En in mijn bedrijf kun je heel makkelijk meer uren krijgen zonder geloofwaardige onderbouwing. Dat wordt heel veel gedaan en ik heb daar soms mijn vraagtekens bij. Zelf ga ik dat natuurlijk nooit doen want zo ben ik niet :crazy_face:

Groetjes een zure en hardwerkende parttime kantoortrut

4 likes

Ik denk (te zien in mijn omgeving) dat ‘spijbelen’ bij fulltimers veel meer voorkomt dan bij parttimers.

1 like

Omg wat erg. Ik krijg hier hartkloppingen van.

Welke zou je sturen naar je vrienden/familie ?

Ja het is allemaal kut maar toch :

niederlande-kuehe
1311730521
1169641057

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

0 stemmers

Beter zetten ze geen tulpen erbij op, vervangen ze die oude molens door de nieuwe windmolens, laten ze onze infrastructuur zien, wat kantoor gebouwen, met grijs grauw weer op de achtergrond, met een heel klein zonnetje die af en toe komt. Misschien een parasol en paraplu ter decoratie want beide komt van pas. Oja ook KAAS.

2 likes

N.a.v. de discussie in ‘impopulaire meningen’

Kan jouw werk ‘af’ zijn? Of loopt het continue door en is er altijd wel iets te doen?

• Mijn werk kan af zijn en ik heb een kantoorbaan
  • Mijn werk kan niet af zijn en ik heb een kantoorbaan
  • Mijn werk kan af zijn en ik heb geen kantoorbaan
  • Mijn werk kan niet af zijn en ik heb geen kantoorbaan
  • Je vergeet een optie namelijk

0 stemmers

2 likes

Okay ik wil je er absoluut 1 opsturen, want ik doe dat al jaren naar usa, brazilie, Argentinië. En ik stuur soms een kneuterige truttige kaart, ligt aan de vriend/familielid. Maar het is zo geen waarheid wat ze afbeelden op die kaarten allejesus haha

2 likes

Over het algemeen is het bij mij in de nacht zo rustig dat je zou kunnen zeggen dat het af is. Maar als je echt gaat mierenneuken dan is er wel iets te doen, hahaha. Ik heb wel ja gestemd.

2 likes

Ik snap eigenlijk niet waarom je je zo persoonlijk aangesproken voelt.

Als jij acht uur per dag productief kan zijn, good on you. Maar dat anderen dat niet zijn is niet jouw probleem, maar die van je baas.

Ik denk trouwens dat het scheelt wat voor kantoorbaan je hebt. Ik heb een creatieve kantoorbaan en kan echt niet acht uur per dag creatief zijn. Maar toen ik op een soort helpdesk werkte lukte dat wel, al ging ik af en toe tussendoor met collega’s praten maar dat was ook vaak over werk.

8 likes

Zou de energie die je steekt in zuur zijn en een soort denkbeeldige ‘wie werkt het hardst’ competitie aan te gaan met collega’s gewoon steken in het systeem en met jouw werkgever onderhandelen over salarisverhoging tov het werk dat je verzet.

8 likes

Ik twijfel over mijn antwoord haha. Opzich krijg ik per dag een lijst met patiënten, en als die allemaal geholpen zijn is het ‘af’. Behalve dat er uiteraard wel altijd patiënten zijn, dus in die zin is het dan niet af. Buiten dat ook wel van die kleine extra taken die nooit echt af zijn, maar dat is niet de basis van mijn werk.

3 likes

Mijn takenpakket fluctueert nogal qua workload, en ik werk ook veel met anderen (ook externen samen). Dus sommige weken zitten propvol en ben ik heel productief, maar andere weken zijn een stuk rustiger omdat ik dan wacht op anderen waar ik iets van nodig heb, of een externe die ergens naar moet kijken oid. En in die rustige weken doe ik zelf ook wel rustig aan, pak wel extra kleine klusjes op die je even tussendoor kan doen maar verder voel ik me totaal niet schuldig als ik mijn uren niet maak in die weken. Want grote extra projecten erbij pakken omdat ik soms ook rustige weken heb gaat me later alleen maar bijten aangezien die projecten ook doorlopen in de drukke weken en ik het dan niet meer red.

Zolang ik tevreden ben over wat ik oplever en doe, en mijn leidinggevende ook ga ik echt niet elke keer mijn vinger opsteken om elke week maar aan mijn contracturen te komen. Voel ik me ook absoluut niet schuldig over.

5 likes

Buiten Amsterdam wel hoor.

4 likes