Stel je persoonlijke vraag #38

Lekkerste glas water is water in de nacht

Maar ik ben sowieso van de overmatige hydratatie , ik drink glazen altijd in één grote gulp (dit is niet het juiste woord of wel) op.

24 likes

Haha ja ik ook, hou echt van water! Maar ‘s nachts wakker worden van de dorst heb ik echt niet

@Shadina gewoon überhaupt ‘s nachts wakker worden en water drinken, maakt niet uit op wat voor manier

1 like

Moet er niet aan denken om te moeten wachten op ontbijt, dus klaarmaken en vertrekken naar een ontbijt. Ik functioneer pas na mijn kwark met flakes :joy:

2 likes

Ja, echt hè! Ik moet gewoon eerst eten als ik uit bed kom, anders is het echt voor niemand leuk als ik de deur uit ga.

2 likes

Laat @anon86562306 het maar niet horen :rofl:

2 likes

Nee, bah, ik doe hier niet aan mee.

3 likes

Ik ontbijt dan gewoon twee keer.

1 like

Ik ontbijt echt vaak buiten de deur, als ik niks in huis heb ga ik regelmatig naar een ontbijtplekje in de stad hoor.

5 likes

Fijn dat ik in zoveel mensen hun gedachten ben :heart:
En ew.

4 likes

Als ik iets met veel knoflook gegeten heb die dag word ik 's nachts wel eens wakker van de dorst. Dat glas water is dan echt het allerlekkerst

3 likes

Ik walg inmiddels van alle vaatdoekjes en schuursponsen, vooral toch door jouw posts daarover haha. Had altijd zo’n doekje over de kraan hangen (SORRY) maar nu ben ik bekeerd.

15 likes

Alleen als ik heel verkouden ben want dan slaap ik met m’n bakkes open dus wordt ik 's nachts vaak wakker en voelt m’n tong aan alsof het van rubber is. Dus dan drink ik ff wat

1 like

Als het een stukje lopen/fietsen is dan eet ik thuis al wel wat hoor. Wakker is eten.

2 likes

Hahaha ik ook, maar ik doe het vaak in zo’n chilly bottle, daardoor maak ik mezelf wijs dat het net iets minder doodsbedreigend is. Neem je dan een heel groot glas @Zemraluani want een glas water is eigenlijk maar heel weinig toch, 200ml ofzo.

Mijn schaamhaar is meestal…

• Puur natuur
  • Bijgewerkt bij de bikinilijn/beetje getrimd
  • Een klein streepje/driehoekje
  • Helemaal kaal

0 stemmers

Wanneer heb je voor het laatst je schaamhaar gescheert?

• Vandaag!
  • Deze week
  • Twee weken geleden
  • Drie weken geleden
  • Een maand geleden
  • Twee maanden geleden
  • Drie/vier maanden geleden
  • Een half jaar geleden
  • Langer geleden
  • Ik scheer niet

0 stemmers

Ja ik wil soieso niet aan de anticpnceptie. Dus het is of een condoom of hij moet er maar een knoop in leggen als hij een condoom zo vreselijk vind.

2 likes

Bedoel je niet als laatst?

1 like

ik kan niet zwanger worden en ben niet meer seksueel actief maar toen wel altijd de combi van prep en condoom

Mannen anti conceptie bestaat gewoon. Condoom of vasectomie.

1 like

Ik zou het wel willen maar mijn vriend is echt een chaoot dus vertrouw het hem niet toe haha

1 like