Ja, 100%. Na 13 jaar pil en spiraaltjes vind ik het wel even best met de anticonceptie, dus kom maar door.
Ja dat klopt, heb het even aangepast.
Ik heb mijn spiraaltje vooral om mijn menstruatie minder heftig te maken en heb om deze reden ook lang de pil gebruikt. Als ik het hiervoor niet nodig had zou ik al die hormonen niet willen en zouden mijn vriend en ik condooms of inderdaad anticonceptie voor mannen gebruiken.
Voor de mensen met kinderen, heb jij een voogd laten vastleggen in het gezagsregister voor als beide ouders zouden overlijden?
- Ja, is geregeld (of op een andere manier goed vastgelegd)
- Nee, niet van plan
- Moet dat dan?
- Ik ben het nog aan het uitstellen
- Ik heb geen kinderen
- Anders…
0 stemmers
GESCHOREN
Ja, bij de notaris vastgelegd. Ik heb zowel mijn broer als zus opgegeven, zij hoeven de kinderen niet persé daadwerkelijk in huis te nemen, maar zorgen er wel voor dat de kinderen op een goede plek terechtkomen. Zo hebben mijn broer en ik dan weer de voogdij over de kinderen van zus en andersom.
Je kan het als vrouw nooit goed doen qua lichaam. Je bent nooit “prima”, maar altijd het een of het ander.
@Crusti_Croc omg ik zou het dan meteen uitmaken
Als mijn vriend Ed Sheeran uitkiest kent hij me echt niet haha
Alleen als ik gedronken heb, dan voel ik me zo:
Ja maar ik denk dat religie en cultuur vaak samengaan. Een cultuur is deels gebaseerd op de oorspronkelijk heersende religie in dat land toch? Vanuit de christelijke traditie zijn vrouwen ook vaak minderwaardig behandeld, en toch zijn we in nederland (van oorsprong christelijk) toch verder in de ontwikkeling op dat gebied dan in andere landen. Naar mijn mening vanuit mijn cultuur dan. Daarom heb ik wel op ja gestemd.
Ik vind wel dat culturen die “wij” als minder ontwikkeld beschouwen ook veel aspecten hebben waar we juist van kunnen leren, dus daarom vind ik ‘beter’ niet per se het juiste woord.
Meest cringe is toch wel someone like you, Adèle zingt over haar ex. Kan nooit geen kwaad om lyrics van liedjes op te zoeken. Oh en all of me ben ik ook beu gehoord.
Jezus wat een gezeur. De jurk is volledig met print dus hoezo zou dit te wit zijn. Niemand gaat het verwarren met de bruidsjurk ofzo. Ik zou m lekker gewoon aandoen hoor daag. Klinkt ook alsof het al duur genoeg is allemaal.
Hoelaat sta jij op op een gemiddelde werk- of schooldag?
- vroeger dan 5:00
- 5:00/5:30
- 5:30/6:00
- 6:00/6:30
- 6:30/7:00
- 7:00/7:30
- 7:30/8:00
- later dan 8:00
0 stemmers
Als je wisselende diensten/uren hebt kies dan de meest voorkomende
Volgens mijn winkel en de website is koopzegels digitaal sparen nog niet mogelijk, dus ik ben wel benieuwd waar jij winkelt dat het dan wel kan!
Haha wtf wat een gezeik joh.
Die jurk is echt verre van wit.
Nouja statement maken… vind meer overdreven aangezien het geen witte jurk is maar een met een patroon. Snap je gevoel ergens wel maar ik vind het echt dramatisch van hem en dat hij niet weet of ze de jurk te wit vind jeetje. Kan je haar niet via een andere weg vragen of om haar nummer vragen desnoods?
Als je naast iemand zit in de trein, heb je dan liever:
- De armleuning naar boven
- De armleuning naar beneden
0 stemmers
Valt mij dus op dat bijna iedereen ‘m altijd naar boven heeft. Ik heb liever iets wat mij van een vreemde scheidt haha
Lol waar slaat het op om zo’n vraag ineens op mannen te slaan😂
Vrouwen doen dit toch ook is mijn punt
Haha ja dan heb ik wel nog meer de neiging om dat ding hard naar beneden te jassen.
Maar ik doe dus vaak als ik naast iemand ga zitten in 1 soepele beweging ook de leuning naar beneden. Fijn om te weten dat de meeste mensen dat ook fijn vinden haha