Stel je persoonlijke vraag #38

Ik heb een printscreen gemaakt, kunnen we over een uur ook weer doen hoor.

2 likes

meestal gaat het per ongeluk

Er zijn er vast ook bij die er niet vrijwillig voor kiezen

1 like

ok

4 likes

In mijn vrije tijd stofzuig ik allemaal spinnen op

14 likes

Ja ben benieuwd hoe de balans is als we corrigeren met onbetaald werk erbij

1 like

hmm misschien ligt dat aan mijn wereldbeeld dan maar ik heb juist het gevoel dat de recente generaties wel beide partners quasi verplicht fulltime werken om rond te komen en de keuze om als één ouder deels thuis te blijven enkel terug in trek begint te komen omdat kinderopvang extreem duur geworden is door de tekorten.

4 likes

De tekorten in de kinderopvang zijn nog niet in de prijs te merken toch? Of is het nu wel veel duurder dan een aantal jaar geleden?

In Nederland is het vrij normaal dat als er kinderen komen dat de vrouw dan 3 dagen gaat werken en de man 5 blijft werken omdat de man vaak meer verdient (bedankt loonkloof). Al zie ik binnen mijn werkbubbel vaak dat beide ouders 4 dagen gaan werken na de geboorte van een baby.

8 likes
  • Ik wil niet

0 stemmers

1 like
  • Je hebt geen keuze, anders moet je een smoothie drinken van spinnen en zilvervisjes.

0 stemmers

Verkeerde topic. Dit is niet je moet kiezen topic

3 likes

Nooit groeten gekregen. Asociaal :frowning:

1 like

Oh ja goed punt, shit.

3 likes

Of korter

En met deze zet je ze heel makkelijk buiten

1 like

Dit vind ik zulke kinderachtige polls haha, maar ja ik hoop dat veel mensen klikken. Of niet. Maak gewoon er 1 aan of niet zeikerd.

3 likes

Ik douche 6 dagen per week zeker onder de 5 minuten, misschien maar 3. Het is ff inzepen en afspoelen. 1 keer in de week wel echt een stuk langer want dan ga ik ook mn haren wassen en scheren eventueel. Ik denk 15 minuten.

Ik snap sowieso niet waarom je lang onder de douche zou willen staan maargoed dat is een ander onderwerp.

2 likes

Ja same here. Zelfs als ik mijn hele lichaam scheer ben ik maar 5 min bezig (als je heel hairy bent, leer je op een gegeven moment gewoon hoe je heel snel moet scheren, denk ik). Als ik niet scheer denk ik 3 min ofzo? Ben 1x per week langer bezig als ik mijn haren moet wassen.

1 like

Spice Girls - Wannabe

• Geweldig, verdient alle roem
  • Mwah, ik ken leukere liedjes van girlbands

0 stemmers

2 likes