In de nieuwe CAO Rijk kun je ook een deel van je compensatie-uren overzetten naar je spaarverlof. Ik dacht 36 uren.
Wajo handig. Mag ik je DM-en over iets?
Ja hoor!
Pannenkoeken met Nutella:
- is avondeten
- is ontbijt
- is een snack
- is goor
- is hemels
- pannenkoeken
0 stemmers
Nutella
Ik heb één bril met mijn meest recente sterkte die ik eigenlijk altijd draag, maar door mn oude kan ik ook nog best oke zien dus die draag ik soms als die beter bij m’n outfit staat.
Mijn sterkte van mijn huidige bril is ongeveer gelijk aan de oude (denk max een halfje erbij?), maar met die oude voel ik me nu half blind dus die heb ik nooit meer gebruikt :’) Best zonde want was nog een prima bril.
Heb nog wel mijn oude brillen liggen maar er zit echt een flinke tijd tussen iedere bril dus daar kan ik wel minder mee zien
Ik heb mijn huidige al meer dan 7 jaar en ziet er echt niet meer uit (draag m alleen thuis). Ik heb echt totaal geen brillenhoofd dus draag deze nooit buiten. Baal ik echt van, anders zou ik er wel meer willen.
Heb er ook veel te veel geld aan uitgegeven, voor iets wat me nog steeds heel matig staat. Volgende x ga ik voor een cheapie.
Heb er drie.
Ik betaal m’n lidmaatschap bij de beroepsvereniging en vakbond ook van. Heb er ook een reis van betaald (studiegerelateerd karakter bij dus dan mag het).
Sorry schat, ik vindt de dt altijd lastig.
Toevalig net nog op
Heb jij een boiler in de badkamer (voor het douchen)?
- Ja
- Nee
0 stemmers
En in de keuken?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik heb een boiler in de keuken die ook voor douchen is.
Wat tof! Heb je dan echt hele verschillende brillen of lijken zs best op elkaar? Ik vind het kiezen van een bril zoveel gedoe altijd. Ook al vind ik het een sieraad idee en zou ik graag afwisselen, je bril voelt toch een deel van jezelf dus wisselen voelt dan zo gek.
2 brillen, mijn vriend draagt mijn oude als hij bij mij is en zijn lenzen (nog) niet in wil. Romantisch genoeg hebben we ongeveer dezelfde sterkte
Ik heb een bordeaux rode van MCM, een beige doorzichtige en een nieuwste aankoop gouden montuur van Victoria Beckham. Die laatste kocht ik bij TKMaxx en moet ik nog glazen in steken.
Ben fan van grote monturen en dat zijn ze wel allemaal. MCM meer richting een vlindermodel maar wissel zo elke maand eens af.
Ik wilde foto’s posten maar besef dat ik niet veel foto’s heb met bril alleen.
Het is best veel hoor, 4 dagen werken en een huishouden en gezin runnen. Zullen ze daarom misschien zo reageren?
En 4 dagen opvang is best veel voor een kindje.
Ben wel heel nieuwsgierig, klinkt heel mooi!