Ik werk in de opvang en zie aan de kinderen die 4 dagen in de week of meer komen dat het heel veel met ze doet. En dat wij in Nederland een uitzondering zijn zal best zo zijn, ik zie dat in m’n werk kinderen er soms echt last van hebben. Het is voor de meeste gewoon heel erg vermoeiend. Dus vandaar dat “4 dagen opvang soms best veel is”.
Foto’s van de brillen, die laatste van VB heb ik geen foto van. Maar de eerste is van Tom Fore(hou van zijn brillen). Zonnebrillen zijn van Marc Jacobs en Givenchy en ook via TKMaxx. Ik ga dan gewoon naar mijn opticien voor glazen.
Ligt misschien ook aan de kwaliteit van de opvang, ik herken dit niet als gevolg van 4 dagen opvang.
Klopt. 1 dag is ook vaak niet heel handig.
Iedereen moet lekker zelf weten wat ie met z’n kinderen doet. Ik vang ze op, met alle liefde. Vraag me alleen af waarom je kinderen krijgt als je als beide ouders fulltime moet blijven werken en je kinderen altijd bij de opvang zijn.
Wat zie je bij die kinderen die er volgens jou last van hebben?
Ahhh dus het gaat niet om hoe moe de kinderen zijn, het gaat om jouw mening over hoe ouderschap eruit hoort te zien en daar zoek je argumenten bij. Is dat ook weer duidelijk.
Ja ik mis een emoticon om mee te reageren eigenlijk
Absoluut niet. Ik zie alleen net te vaak dat ouders zichzelf en hun werk op de eerste plek zetten en daarna de kindjes.
Holy crap wat ben jij mooi. Staat je echt supergoed!
Is dat niet wat te snel invullen voor een ander?
Weet niet waarom ik me hierin meng maar ik moet echt op mijn handen zitten
Snap dat mensen er anders in staan, maar ik ben echt zo blij om nooit dat soort compromissen te hoeven maken. Gewoon een katten moeder zijn, stuk meer tijd voor jij en jezelf.
Heel tof! Staan je echt goed die brillen
Wat erg dat ouders nog iets anders willen zijn dan ouders.
Ik zie toch net te vaak dat ouders zichzelf op de eerste plek zetten en daarna pas de katten.
En ouders die hun kinderen aanbidden. Vriend van me is huisarts en die krijgt in rijke buurten zoveel ouders langs wie denken dat hun kind mega/uniek/speciaal hoogbegaafd is en dat willen horen van een arts.
Wij aanbidden idd onze katten. Die zijn pas bijzonder en knap.
@anon50301661 Good luck haha.
Pff ik woon toevallig in een dorp waar mensen zeker niet ondergemiddeld verdienen, dus dat is absoluut niet het geval. En ik heb zeker wel de ballen om tegen ouders te zeggen als wij denken dat het teveel is voor een kindje.
Ik zou je echt villen als je dat tegen mij zou zeggen tbh
En een klacht indienen ook natuurlijk
Dus als een leidster tegen jou zou zeggen dat fulltime crèche teveel is voor je kind dan zou je daar niets mee doen?
Direct stoppen met werken natuurlijk, dan eten we maar niet