Je denkt dat ik minder ga werken omdat een leidster dat zegt? Zijn leuke meisjes maar nee
Volgens mij begrijp je me niet goed? Als je kind eronder te lijden heeft dat het fulltime naar de crèche gaat dan zou je daar niets mee doen?
Nou jouw oordeel zou ik zeker niet vertrouwen
Prima lieverd
Onder te lijden? Ze is moe? Ik ben ook moe
Misschien snap je het zo.
Als je kon kiezen.
- Kindje geen eten kunnen geven
- Moe kindje omdat het wat vaker naar de bso moet
0 stemmers
Haha iemand lieverd noemen is wel een zeer matige comeback als je je punt verder niet kunt onderbouwen. Ik zou ander werk zoeken als ik jou was en je ontslaan als ik je werkgever was
Werkelijk, heel bijzonder hoe hier gereageerd word soms. Jullie zien het vanaf je eigen moeder zijnde kant en ik vanaf de kant van de opvang. Blijkbaar zijn de dames die hier reageren idd hetzelfde als de moeders die hun kindjes 4/5 dagen brengen bij ons op de opvang. Hey, lekker blijven brengen hoor, ze worden vanzelf groot toch? Joejoe.
Klinkt alsof je zelf graag werkeloos zou willen zijn.
Kan je je echt niet voorstellen dat hier mensen zitten met een breder inlevingsvermogen dan jij? Mijn kind gaat 3 dagen en ik ben het helemaal eens met alles wat er tegen je gezegd is, dus nee, ik ben niet âzoân moederâ, wat je daar ook mee wil zeggen.
En heel blij dat je niet op mijn opvang werkt.
Dit krijg ik ook steeds te horen vanuit mijn omgeving wanneer het hier over gaat en ik aangeef dat ons eventuele kind 5 dagen (of 4.5) naar de opvang âmoetâ
Weet je wat t is, ik word aangevallen op 1 berichtje en krijg meteen het hele forum over me heen. Ik heb geeneens zin om het enorm te nuanceren. Wat je ook schrijft hier, er is altijd wel iemand gigantisch aangevallen. Ik hou ontzettend veel van de kindjes op mân werk en zou echt geen ander werk willen doen, alleen sommige kinderen zijn gewoon geen crèche kinderen en dan is 4 dagen opvang best veel.
Omdat wanneer jij 85 en incontinent bent iemand jouw luier moet gaan vervangen.
Wat zielig voor je. Misschien ben je gewoon geen forumtype!
Je word niet aangevallen. Er word alleen gezegd dat jouw standpunt nogal kort door de bocht is.
Tuurlijk is het rot voor die kinderen maar net zo rot voor die ouders. En dan is " waarom neem je ze dan" 1. Te laat. 2. Er kan vanalles gebeuren in t leven waardoor t even niet anders kan. 3. Heel crue om te horen als je jezelf kapot werkt en je alsnog zo je best doet voor je kind.
En wat doen die âzijn geen creche kinderenâ dan als ze later naar school moeten, een opleiding moeten volgen of moeten werken? Such is LIFE.
Ouders moeten vooral doen waar zij zich zĂŠlf goed bij voelen. En ik ben ook superkinderloos en happy daarmee maar ik zit dit ook echt met verbazing te lezen. Voor ât zelfde geld zijn die kinderen thuis óók lamlendig.
Hahahah
Misschien zijn ze de andere (3?) dagen van de week thuis net zo als op t kdv⌠wat voor kinderen zijn het dan?
Maar wat krijgen de kinderen er dan van als ze 4 of 4+ dagen op de opvang zijn? In praktische termen dus. Waaraan merk je dat ze âgeen crèchekinderen zijnâ en âhet te veel is voor zeâ? (Serieuze vraag).
En aangezien je hoort dat er hartstikke veel opvangen zijn waar hartstikke veel kinderen prima gedijen bij 5 dagen per week gaan, dat dat bij jou niet is, komt dat dan niet gewoon doordat jouw opvang niet leuk is? (retorische vraag).