Stel je persoonlijke vraag #38

Nee dat kan dus via je werk of je studie zijn. Dat staat ook in de poll.

Communiceer je wel eens met je collega’s via whatsapp?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Helaas, er zijn geen meerdere opties.

Mn vader weigerde heeeeeeel lang na het werk te communiceren via whatsapp, echt erg lang. Ik geloof eigenlijk nog steeds? Toen had hij een paar mobiels gekregen en kon ik eindelijk met hem appen. Tot op heden weigert hij met collegas te appen. Haha

3 likes

Mijn vader neemt buiten werktijd zijn telefoon niet op en tijdens werktijd kijkt hij er niet op want ‘dan lopen ze maar naar hem toe’
Dus die reageert eigenlijk gewoon nooit

5 likes

Ben jij een schrijver?

Waarom komt deze vraag als aanvallend over. Maar ik ben benieuwd, als je jezelf schrijver noemt, dan ben je het toch?

Jeetje zeg werd weer streng gecorrigeerd friet

Nou ik moest me al wringen in mn vraag. Maar leuk! Vind ook sowieso dat je goed kan schrijven, steekt er sowieso wel bovenuit qua forummers die er niks om kunnen geven zoals ik lol. Maar vaal hebben schrijvers toch heel veel subtiele kleine dingen waarin je het dan weer kan zien.

3 likes

ANONIEM. Heb jij wel eens last gehad van een eetstoornis?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Niveau en leukheid hangen voor mij te veel samen.

4 likes

Ik heb een smartphone als werktelefoon en daar worden nog wel eens appjes naa gestuurd.

Via mijn prive whatsapp heb ik alleen contact met collegas die ook mijn vrienden zijn.

6 likes

Mijn boiler hangt in mijn keuken en is voor zowel de keuken als badkamer. Mijn appartement is in zo oud monumentenpand dat er helaas niks aan te doen is, aangezien iedereen zijn appartement op een boiler is aangesloten.

2 likes

Wij hebben een werk app groep, waar we met elkaar communiceren over de grote dingen.

1 like

Voor mij zou het salaris de doorslag geven. Ik kan best minder gaan verdienen dan ik nu doe en zou dat ook zeker overwegen als ik mijn werk nu niet leuk zou vinden, maar er is een ondergrens. Perspectief zou ook meewegen: is het iets om in te groeien of niet

2 likes

ik vind salaris belangrijker dan ik dacht, maar ik ben ook sneller verveeld dan ik dacht en dan maakt salaris veel goed.

8 likes

Huh? Insuline spuiten als handeling is misschien simpel maar het is niet alleen insuline spuiten. Dus logisch dat daar mensen voor geleerd hebben.

7 likes

Zou jij wel eens een fotoshoot willen doen met je partner, familielid, vriendin, kind etc.?

• Nee, geen behoefte aan
  • Nee, te ongemakkelijk
  • Ja, lijkt me leuk om te hebben
  • Ja, al eens gedaan
  • Zou het wel willen maar vind het ongemakkelijk
  • Andersssss

0 stemmers

3 likes

Willen, nee. Maar mensen om mij heen (mijn ouders en schoonmoeder) vinden dst wel héél leuk, dus ja…

1 like

Ik wil heel graag een fotoshoot met heel mijn moeders/oma’s kant van de familie. Lijkt me hilarisch

1 like

Ik mis de optie: nee maar wel moeten doen en nu stiekem best blij met het resultaat maar dat ga ik nooit toegevene nie

17 likes

Inderdaad. Vraag je me vooraf of ik dat wil; dan nee. Vraag je het me tijdens; dan nog een grotere nee. Maar achteraf toch wel leuk om te hebben.

1 like

Gedaan pas en NOOIT meer! :joy:

1 like

Ja zeker! Volgens mij was het in België waar iemand meerdere mensen heeft vermoord.

Edit: het was Nederland maar recent in België drie insuline moorden.

:belgium:

https://www.ad.nl/buitenland/drie-bewoners-belgisch-bejaardentehuis-vermoord-met-overdosis-insuline-br~ab51cabd/

:netherlands:

Dus @Vaiana laten we dit toch maar door mensen met diploma doen :grimacing:

2 likes

Maar er zijn toch wel dingen in de adl zorg die je in principe kan leren zonder een jaar opleiding. Ik moest voor verpleegstage 2 dagen naar een roc om te leren hoe een til lift werkt en hoe je een bedlegerig iemand kan wassen, inco verschonen, bed verschonen als er nog iemand in ligt enzo. En toen mochten wij onder supervisie gewoon aan de slag. En op basis daarvan later nog als zorghulp gewerkt in een verpleeghuis.

Maar los daarvan lijkt zorgplicht me wel echt een slecht idee. Iemand die totaal geen binding heeft met de zorg, wil je niet opdringen aan iemand die zorg nodig heeft. Dat is gewoon voor niemand goed.

5 likes