Koop jij wel eens een stuk taart voor jezelf in de supermarkt?
- Oh nee bah geen supermarkttaart
- Ik eet sowieso geen taart
- Ja hoor
- Gewoon nee
0 stemmers
Koop jij wel eens een stuk taart voor jezelf in de supermarkt?
0 stemmers
Denk dat @keekie het stoort dat je insuline spuiten als onbelangrijk taakje ziet? De handeling is niks maar het stabiel houden van een glucosespiegel van sommige cliënten is best lastig met bijspuit schema’s, dagcurve’s en voeding enz.
Jaa salmiakknotsen at ik vroeger echt regelmatig. Het was wel altijd een verrassing hoeveel salmiak er in zat. Soms heel weinig en dat was echt een teleurstelling
Nou, verrassing: het wordt karaoke. Heb uiteindelijk ook een poll gemaakt voor het team en 13/15 wilden karaoke doen. Ze zijn best hecht (allemaal expats, en voor hen waren collega’s de eersten die ze leerden kennen) en vinden het dus leuk om te karaoken met zijn allen. Prima!
@anon50301661 Ja, leuke suggesties, maar het moest iets van deze lijst worden.
@floreales en @Nox Passende suggestie, Mooie Boules, dat hebben ze vorige keer gedaan, haha.
Als teamuitje naar de wipeout:
Dit lijkt me zo leuk hahaha maar ik denk als je dit met het forum zou moeten doen dat misschien 0.1 % meedoet.
0 stemmers
Ik mocht dus de keer dat ik er was zelf niet meedoen ivm migraine en het zit gewoon nog steeds in mn hoofd dat ik dat zo graag wil doen. Het is zoiets onnozels maar ik heb zo keihard gelachen omg. Echt tranen over mn wangen. Maar ik kende die mensen allemaal wel goed, dat maakt het juist nog grappiger.
En daarna het halve team in ziekteverlof vanwege blessures.
Omg ik las automatisch “omgekomen”. Volgens mij heb je meerdere wipeouts in nederland. Maar het is wel allemaal goedgekeurd, oke, dat wil niet zeggen dat er niks mis kan gaan natuurlijk. Wat had diegene opgelopen ? Je hebt een helm op en alles. Bij ons had niemand schade dus het kan wel zonder!
Ik heb geen zin in een gebroken kaak
Ja ik wil het wel maar of ik het durf. Is dat ook die brug waar ze toevallig ineens zogenaamde barsten in de glazen zetten? Dat vind ik wel echt luguber. Maar volgens mij zit die niet in vietnam.
Ik denk dat ik deze brug misschien bedoel trouwens.
Wat is dit voor bizarre real life Squid Game-situatie
Ik dacht altijd dat ik geen hoogtevrees had, maar toen ik een paar maanden terug al met zweethanden op de Coolsingelbrug stond kan ik nu wel zeggen: over mijn lijk.
Ik ben zo iemand die dan kruipend van niet-glazen stuk naar volgens niet-glazen stuk gaat, als ik al op een of andere wonderbaarlijke wijze op deze brug ben beland.
Ik was eens in zo’n kasteel in Sintra en het waaide keihard en mijn man wilde per se langs zo’n eng randje lopen en ik ging op m’n hurken zodat ik achter het muurtje bleef haha.
Haat aan hoogtes.
Ik krijg al trillende benen bij het idee.
Ik laat me ook te vaak overhalen en dan zit ik weer een kerktoren te knuffelen omdat ik niet aan de rand durf te staan.
Ben ik ook geweest en toen bleek bij ons in de groep ook snel wie hoogtevrees hadden ja mij deed t niks
Zo’n wipe out lijkt me wel leuk, maar ik ben niet echt de handigste van t stel, dus zou zomaar kunnen dat ik er wel geblesseerd uit kom
Ik werk bij een verzekeraar dus we would not ever maar ik zou ‘t sowieso willen proberen
Ik heb echt tering hoogtevrees maar ook prestatiedrang dus ik twijfel. Maar eerlijk gezegd zou ik in Duitsland veel eerder op zo’n brug gaan dan in China, binnen de EU durf ik er wel vanuit te gaan dat het goed is, maar in China storten best regelmatig dingen in door foutjes enzo, dus liever niet.
Onderdeel van ons bedrijf had destijds een paar obstacle runs verzekerd. wat een drama
Hahaha ja inderdaad ik wil dit met vriendinnen plannen nu, ik ga het voorstellen
Paragliden is idd heel leuk. Ik weet verder niet of het duur is ofzo . Heb het zelf wel een aantal keren gedaan in oostenrijk. Heel relaxed en je maakt ook veel meer bewust mee , dan dat je letterlijk met je hasses naar beneden gaat en weer omhoog. Waar heb je dat gedaan? Ik was alleen een beetje bang bij dat rennen vooraf maar die instructeur weet toch alles. Echt leuk idd.
Ik weet niet hoe dit heet ofzo officieel dus
Heb jij wel een geparglided?
0 stemmers