Wat staan die vrouwen daar te chillen, ik heb ooit op zoiets gestaan in Amerika en dacht echt dat ik ter plekke stierf
Noem je een liedje weleens lekker?
- Nee
- Ja
0 stemmers
Ja klopt! Ik heb wel gebungeejumped (ik ben vooral heel inpulsief, ik dacht pas toen ik op die toren stond aan m’n hoogtevrees) en ik heb echt een maand kunnen leven op die adrenaline en dan was deze maar 75 meter hoog ofzo, maar wel in Australië en ik dacht daar kunnen ze vast veilige bungees doen.
Toen ik in het ziekenhuis lag, lagen daar ook twee management Jeroenen met allebei een gebroken rug van het paragliden. Ze vlogen alleen. Dus nee, liever niet.
Ik vond dat gevoel… onverwacht? Ik had er helemaal niet over nagedacht ik dacht oké ik spring en dan zien we het wel (was wel boven een soort meertje dus dat scheelde qua ‘ik sla straks te pletter op een stoeptegel’)
Ik weet niet, ik dacht van te voren niet echt aan hoe je vast zat en dat je dus alleen aan je voeten vastzit, omdat je wel zo’n tuigje om je middel hebt maar dat doet geen fuck verder.
Dus ik had wel direct na het springen helemaal geen weerstand, pas als ie strak trekt merk je het touw; dus ik dacht wel ff oh fuck ik zit niet vast, maar dat was heel snel.
Ik vond het eigenlijk het engste dat je van te voren op een enorme weegschaal moest staan en ze je gewicht heel groot op de bovenkant van je hand zetten haha.
Oke @Lula er is niks mis met maat 36 natuurlijk. Maar jij vind het niet irritant dat heel veel schoenen en damesmaten pas vanaf maat 37 in de winkel liggen?!
Ik merk dat ik er zelf boos om word. Ik heb iets tussen maat 35/36. Soms moet daar ook een zooltje in etc. Ik ben zeker niet in het juiste land qua schoenmaat. Ze doen ook altijd vet overdreven als ik mn voeten in sok laat zien. Ja, dit zijn maat 35/36 voeten.
Haha zelfde issues met m’n 36-voeten, in Birkenstocks 35, in Adidas 35 2/3. Ik had liever één maat groter gehad vanwege de door jou genoemde issues, maar vind kleine voeten wel mooi, we doen het er maar mee. Inclusief de opmerkingen: oh jij hebt echt suuuuuper kleine voeten!!! - die je idd zo nu en dan hoort. Ik zeg toch ook niet: oh jij hebt echt een suuuuuper dikke reet.
Ik ben in Macedonië gaan paragliden, was echt heel leuk! En het was idd juist relaxed, lekker vredig zweven en genieten van het uitzicht. Als je wilde kon de instructeur (tegen extra betaling) ook stunts met je doen, dan ging je wel echt loopings maken en alles. Paraseilen ook een keer gedaan, maar dat was veeel saaier vergeleken met dit.
Never forget dat ik in Vietnam met m’n maat 41 grote-voeten-toeslag moest bestalen op m’n schattige sandaaltjes.
Ik ben 1.91 en heb maar maat 40.5/41. Zou graag grotere voeten willen omdat ik super instabiel ben hierdoor
Hahaha ja of als de vriendinnetjes van je dochter thuis komen en je ze zacht hoort zeggen “ zijn dat de schoenen van je moeder?” (35,5) En ze er dan als 10 jarige maatje 38 naast zetten.
Staat mijn profiel op openbaar of gesloten? Not sure
Gesloten
Zou je dit in je kerstboom hangen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Sowieso, ornamenten in je kerstboom?
- Ja leuk, zo veel mogelijk
- Een paar
- Alsjeblieft niet
- Ik doe niet aan kerstbomen
- Het is september, doe normaal
0 stemmers
Oh, en voor wie geïnteresseerd is: Sattie in de boom (@sattieindeboom) • Instagram photos and videos
Kerstbomen zijn sowieso kitsch dingen.
Als jonge tiener had ik in een creatieve bui een “piemelpiek” geknutseld. Een gigantische penis met glittersperma. Die mocht bij ons thuis dus gewoon bovenop de kerstboom. Was wel awkward als er mensen op bezoek kwamen.
Toen ik uit huis ging om te studeren wou m’n moeder hem niet meer in de boom, ze zei “ja het was grappig toen je jong was, nu is het gewoon een beetje triest”.
Ik durf te wedden dat ik precies deze eerder heb gezien bij Fred van Leer?
Ja
Gebruik jij een paraplu?
- Ja, altijd al het regent
- Ja, af en toe als het regent
- Nee nooit
- Nee ondingen
0 stemmers
Als het regent, hoe ga je dan het liefst de deur uit?
- Met paraplu
- Regenjas
- Regenbroek
- Regenpak
- Poncho
- Kaplaarzen/regenlaarzen
- Niets van dit alles, ik laat me lekker nat regenen
0 stemmers