Oh echt? Bij mij gebeurt dat echt nooit. Irritant ja.
Zou jij een wereldleider/premier/dictator willen zijn?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Denk je dat je een goede wereldleider, premier of dictator zou zijn?
- Ja denk het wel
- Nee echt niet
0 stemmers
Ik zou echt veel te snel denken: wat een gezeik allemaal, zoek het uit
Ik zou waarschijnlijk elke avond huilend in bed liggen omdat iedereen een mening over me heeft
Mij wil je echt niet hebben als dictator. Zodra ik je een beetje vervelend vind, verdwijn jij plotseling onder mysterieuze omstandigheden
Nadeel van dictator zijn is wel dat je zelden een natuurlijke dood sterft.
Overrated sowieso
Vinden jullie tweelingen met een gedeeld talent een beetje creepy?
- Ja!!!
- Alleen als je erover nadenkt
- Nah
- Nee ik vind dat juist heel erg niet creepy
0 stemmers
Nou wel beter dan dood te gaan zoals Mussolini of Qadhafi
Haha kijk je ook Khalid & Sophie? Deze 2 vind ik wel creepy
Hahaha ja
Ze zijn zo welbespraakt en slim en ook nog getalenteerd en dan zien ze eruit als twee Ken poppen.
Ik vind het ook een beetje creepy, zo je hele leven delen in dezelfde passie.
Yes heb je juice
Omg ja!!
Weet jij wie/wat dit is?
- Obvio
- Sla me dood
0 stemmers
Zij zijn geen tweeling! Was daar ook heel verbaasd over, maar er zit drie jaar verschil tussen ze.
Heb je loafers? Wat voor soort maakt niet uit
- Ja, maar ik draag ze nooit
- Ja, die draag ik ook
- Nee
0 stemmers
Ik zou dat supergraag hebben maar mijn dikke teen wipt een beetje omhoog waardoor mijn nagel altijd tegen de voorkant van de schoen drukt een maat groter is geen optie want dan glip ik eruit (heb ook smalle voeten) en de meeste hebben zo’n harde voorkant waardoor het echt een verloren zoektocht is
Dat wel, ik zou er waarschijnlijk aan onderdoor gaan, maar ik zou er alsnog goed in zijn
Loafers gaan altijd irriteren bij mijn hiel. Ze zitten gewoon nooit lekker en eindig dan met een blaar of wond op mijn hiel.
Ik vind voornamelijk eeneiige tweelingen an sich wat creepy. Helemaal als ze toch niet helemaal op elkaar lijken. Toen ik in de supermarkt werke hadden we een bloemenzaak naast ons waar een vrouw werkte met haar moeder. Na een jaar had ik haar aan de kassa maar ‘ineens’ stond haar gezicht ineens vervormd en ik schrok zo erg. Ogen wat meer uit elkaar, neus ineens groter enzo. Bleek ze dus tweeling en was het haar zus.
En ik had een buurvrouw die uit de auto stapte en even later stapte er nog 2 versies van haar uit. Heel creepy hahaha