Stel je persoonlijke vraag #38

Wat sneu voor dat kind :frowning: Ik zou de speelafspraken door laten gaan maar ze mee naar buiten nemen naar een speeltuin ofzo.

1 like

Dat hoeft gelukkig niet, alles wassen/in de vriezer bedoel ik. Dat is met vlooien. Dan ben je pas echt de lul.

Maar wel het hele gezin behandelen ja. Er was een luizenplaag in de klas can m’n dochter, ze heeft het wel een stuk of 8 keer gehad, zo irritant. Ze staken elkaar continu aan. Ik kreeg het gek genoeg niet, gelukkig.

@carrotcake zodra ze ook in de speeltuin met hun hoofden bij elkaar zitten te spelen, en dat doen kinderen, kun je weer luizen krijgen. Hou je niet tegen.

Dus ik zou de afspraken niet meer doen en wel aan de ouders vertellen waarom.

4 likes

Dat laatste is achterhaald.
Iedereen wassen en kammen.
Luizen leven niet op kleding of knuffels.
Daarom heeft een luizenzak op school ook geen zin.

Groetjes een luizenmoeder

17 likes

Ik heb het 1 keer gehad en wij deden volgens mij niks in zo’n zak? Iedereen kreeg een speciale shampoo mee en toen met een hele fijne kam moest alles eruit worden gekamt. In mn herinnering duurde het echt een eeeeeuwigheid. Heb dan ook wel dik haar maar dit leek eindeloos te duren. Ik had ook helemaal geen jeuk volgens mij.

Heb jij wel eens last gehad van luizen?

• Nooit
  • Ja 1 keer
  • Ja meerdere keren
  • Weet ik niet meer

0 stemmers

1 like

Ik voel me ineens heel oud… hahahaha

5 likes

Krijg jij jeuk op je hoofd als je leest over luizen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

3 likes

Dit vind ik echt heel sneu :sob: hartje voor jou!

3 likes

Krijg je een zure smaak in je mond als je jus d’orange of sinaasappel leest?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Wel bij kiwi.

3 likes

Jaa ik wou net hetzelfde zeggen, kiwi inderdaad.

2 likes

Goed laten drogen. Heb eigenlijk nooit stinkende regenkleding.

3 likes

Ik zag zojuist dat Sarah van Soelen 25 is. Toen ik naar haar video keek vond ik haar echt een volwassen vrouw en voelde ik me echt een kind. Terwijl ik ook gewoon 25 ben.

Vind jij je leeftijd bij jezelf passen of voel je jezelf anders?

• Ja
  • Nee
  • Ik voel me jonger
  • Ik voel me ouder

0 stemmers

1 like

Ja klopt! Ik woon dichtbij de stad en als verder weg moet zijn en het regent heel hard pak ik de auto. Dus met een paraplu fietsen doe ik voor stukjes van 3 of 4 kilometer.

Het hangt er vanaf, vandaag stond ik in een winkel met een moeder voor me met 3 jengelende kinderen. Toen voelde ik me 25. Morgenochtend, na een etentje/ borrel met vrienden voel ik me waarschijnlijk 205.

9 likes

Ik voel me nog steeds 19 en ik doe maar gewoon wat in t leven. Voel me echt geen 31 en al helemaaaaal geen volwassene :joy:

2 likes

Ik heb ook altijd mijn raam open, ik slaap dan liever met een kruik. Ik vind frisse lucht gewoon enorm lekker (en met raam dicht krijg ik ook hoofdpijn) plus ik kan er ook extra van genieten als je dan zo heerlijk helemaal onder je deken kan kruipen.

12 likes

Pas als het buiten vriest doe ik m’n slaapkamerraam dicht. Ik houd van ijskoude slaapkamers, slaapt zo chill dan onder 1000 dekens.

9 likes

Ik woon in een studio en ik snap normale verwarming niet dus voor deze winter neemt mn vader een elektrisch straalkacheltje mee, die kan ik dan af en toe aanzetten. Ben benieuwd of ik dat ook ga doen want ik heb mn raam 365 dagen per jaar open dus ik stook voor jan snot eigenlijk

Nooit verwarming en raam staat altijd open, of het nu vriest of niet. Krijg echt hoofdpijn van slapen met een dicht raam. Heb wel permanent koude voeten vanaf ongeveer 15 graden.

8 likes

Hoe krijg je een heel gezin in de vriezer?

3 likes