Stel je persoonlijke vraag #38

Strategisch op ze inhakken

21 likes

Goed aandrukken

3 likes

Ik krijg ook ontzettende hoofdpijn van slapen in een verwarmde ruimte met het raam dicht. Hier dus altijd een raam open en nooit verwarming aan op de slaapkamer. Heerlaakk een graad of 14 in de slaapkamer en een dik dekbed. Wel even zuur met opstaan sochtends.

Ik vind dat in hotelkamers ook altijd zo jammer, vaak bloedheet met een graad of 22 :confounded:

3 likes

Soms voordat ik naar bed ga om de eerste kou eruit te krijgen, maar altijd uit voordat ik naar bed ga. Haat kachelwarmte.

1 like

Hahaha, :woman_shrugging:t3:

2 likes

Deurtje open, olifant eruit, gezin erin, deurtje dicht.

20 likes

Bij mijn ouders thuis hebben we boven geen verwarming en mijn vader regelde het beneden altijd en ik heb nooit de moeite gedaan om op te zoeken waar die standen voor staan van 1 tm 5. Ik had voor het eerst zo’n verwarming toen ik op kamers ging, dus ik blijf er gewoon maar vanaf. Heb wel een elektrische deken.

1 like

Heb je geen vloerverwarming?

1 like

Ik heb een koukleum als man, ik vind het zelf wel lekker maar denk dat hij doodvriest als het onder de 19 graden is.

Bij ons werkt ook het hele huis op vloerverwarming op de thermostaat die in de woonkamer hangt. Kan volgens mij wel bepaalde kamers uitschakelen maar die moeite heb ik nog niet genomen.

Geen idee, bedoel je thuis of in mn kamer? Hoe kom je daar achter?

2 likes

Mentaal jonger, lichamelijk voel ik mij soms echt 90 :smiling_face_with_tear:

3 likes

Heb je gewoon zo’n radiator hangen?
Want daar zit zo’n knop aan en die 1-5 is voor hoever die open gaat (5 is helemaal, 1 beetje), maar dat wordt niet warmer dan de temperatuur die ingesteld staat en als je m dichtdraait koelt ie vanzelf weer af.

de temperatuur regel je normaal gesproken via een thermostaat, hangt die niet ergens in de buurt?

2 likes

Nee ik heb alleen een kastje om de afzuiging zegmaar te regelen en heb zelf een weerstation neergezet voor de temperatuur

Heb zo’n knop

Wel bedankt!!! Ik wist al bijv niet dat er een temperatuur ergens ingesteld moet zijn, miss in de meterkast?

1 like

In principe, ik ben ook geen verwarmingsmonteur, hebben mensen over het algemeen een thermostaat of zo’n slimme versie daarvan ergens in het pand.

Maar je knop (een stukje) opendraaien moet je sowieso gewoon kunnen doen, dan merk je vanzelf hoe hoog de temperatuur ingesteld staat :stuck_out_tongue:

2 likes

@Nova ik heb me vroeger altijd afgevraagd waarom ouders luizenmoeder of luizenvader wilde zijn, daar krijg je zelf toch luizen van :sob:of hoe werkt dat

4 likes

Ik heb even gecheckt tussen de documenten toen ik hier kwam wonen en daar staat dat het 23-25 graden kan worden, vind ik best warm. Ben benieuwd, bedankt!!!

1 like

Ik heb mijn verwarming uit de slaapkamer laten verwijderen, was een lelijk ding en nu kan er op die plek een kastje staan. Maar dit wordt de eerste winter daar, dus hopelijk krijg ik geen spijt. Maar denk het niet, want heb in eerdere huizen de verwarming in de slaapkamer nooit gebruikt.

1 like

Heb jij de verwarming deze maand al aan gehad?

• Ja
  • Nee, had ik met lagere gasprijzen wel gedaan
  • Nee, had ik met lagere gasprijzen ook niet gedaan

0 stemmers

3 likes

Wel een goed geïsoleerd pand mag ik hopen?

Het is hier nog 23,5 graden binnen. Ik had net de deur nog open staan om de boel een beetje te luchten.

3 likes