Stel je persoonlijke vraag #38

Eh dat kun je toch niet menen? Heel de verwarming niet gebruiken omdat t je niet meteen duidelijk is hoe je m bedient?
Ik zou zeggen, zoek het nu uit terwijl het nog comfortabel is zonder, straks sta je misschien te klappertanden.
En die kleine elektrische kachels staan er toch ook om bekend erg veel stroom te gebruiken.

Ik heb hem in mijn vorige studentenhuizen ook nooit aangehad en heb het nooit koud, ik ben het gewend zo. Maar ik woon nu in een nieuw pand en weet niet hoe de winters hier zijn. En nu al helemaal nu het zo duur is. Maar ik ben er nu toch juist mee bezig :smile:

@Crusti_Croc bedankt, daar ga ik op letten/achteraan!

1 like

Volgens mij staan ze er vooral om bekend brandgevaarlijk te zijn als ze te dicht op iets staan/iets er te laag boven hangt. Gebruik die dingen altijd maximaal 10 minuten en dan uit, zou daar nooit mee gaan slapen of weg uit de kamer eigenlijk.

2 likes

Ja ik ben nu superblij met mijn blijkbaar goed geĆÆsoleerde huis, hier is het nog 22 en boven hebben we alles de hele dag open staan en alsnog is het 20/21 graden.

Als ik zie dat het bij anderen nog maar 18/19 graden is snap ik pas hoeveel geluk we hebben met dit huis :grimacing:

2 likes

Hij ā€œmagā€ niet aan zolang het boven de vijftien graden is, maar als hij eenmaal aan is geweest zet ik hem sneller aan.

2 likes

Ja, maar ik heb een gasloos huis met warmtepomp (en zonnepanelen dus geen stroomkosten). De temperatuur in huis wordt geregeld met water onder de vloer, die verwarmt in de winter of koelt in de zomer. Dat gaat automatisch op basis van de buitentemperatuur en zet je eigenlijk nooit uit. Hij is sinds gisteren voor het eerst weer aan het verwarmen zag ik.

4 likes

Ik ā€˜judge’ eigenlijk altijd raamkozijnen als ik ze vies zie. Voornamelijk als ik buiten langsloop en er allemaal vliegen op zie liggen. Heb jij dat ook?

• Ja
  • Nee
  • Ja en daarom maak ik ze zelf altijd goed schoon
  • Ja, maar ik maak die van mij ook maar zelden schoon
  • Mwah, ik zie het wel maar het boeit me niet echt

0 stemmers

2 likes

Ben hier de laatste tijd zo jaloers op

Draag je ook nog een regenbroek als je deze aanhebt op de fiets?

1 like

Haha same, weet ook echt niet wat ik met mezelf aan moet :skull: ben vanochtend met m’n goede gedrag gaan werken want dacht me vanochtend echt beter te voelen; maar na een uurtje werken door m’n collega’s naar huis gestuurd omdat ik zo bleek was. En ben ook nog eens ongesteld dus kan er ook nog wel bij :v:t4:

Dees heeft Janny from the Hide ook #vakvrouw

3 likes

Jij ook veel beterschap! :mending_heart:

1 like

Oh yes m’n fashion tweeling. Wil wel samen met haar de honden uitlaten in de regen.

1 like

Onze voorkant laatst voor het eerst in 6 jaar schoon gemaakt, binnen 2 weken was alles weer goor met spinnenwebben en vogelkak. Ik ben er weer klaar mee voor de komende 6 jaar :fu:

5 likes

Welk persoonlijkheidstype ben jij?

• INTJ (architect)
  • INTP (logicus)
  • ENTJ (bevelhebber)
  • ENTP (debater)
  • INFJ (advocaat)
  • INFP (bemiddelaar)
  • ENFJ (protagonist)
  • ENFP (campagnevoerder)
  • ISTJ (logisticus)
  • ISFJ (verdediger)
  • ESTJ (leidinggevende)
  • ESFJ (consul)
  • ISTP (virtuoos)
  • ISFP (avonturier)
  • ESTP (ondernemer)
  • ESFP (entertainer)
  • Ik heb geen idee

0 stemmers

Kwam het weer iets te veel tegen op Tinder vandaag en was wel benieuwd.

https://www.16personalities.com/nl

3 likes

oh ik ben zo jaloers dat jullie zomaar met open raam kunnen slapen, zodra het wat kouder word krijg ik direct last van mijn keel als ik mijn raam open laat bij minder dan 15°c :sob:

4 likes

Ik heb het net ingevuld en ben isfp-t en die beschrijving klopt enorm.

4 likes

Cannot relate met mijn uitslag

9 likes

Had ā€˜m dan vandaag voor het eerst aan gedaan want het is nu 18 graden in huis. Had ā€˜m voorheen als ik thuis was altijd op 20 graden staan.

5 likes

Gaat gelukkig nog wel ff duren voor ik de verwarming aan zet denk ik. Zit op de bovenste verdieping tussen appartementen in dus het is hier al relatief warm. Als ik het koud heb en alleen thuis ben eerst een extra trui en evt dekentje, en als ik m dan toch aan moet zetten zet ik m ƩƩn graadje boven de temperatuur die het dan is, en dan warmt het al enorm op. Alleen als ik mensen over de vloer heb zal hij langer/warmer aanstaan denk ik zo.