Hier ook geen thermostaat. De verwarming gaat automatisch aan als het buiten 15 graden of kouder is geloof ik. Maar bij ons binnen is het meestal nog zo warm dat ik ze dan uitdraai. Ons appartement is heel ondiep maar wel lang, met alle ramen aan een kant en die zijn op het zuiden. Dus het wordt hier snel warm en het blijft ook lang hangen. We hebben ook driedubbel glas.
Als je appartement onder de 20 graden wordt kun je ze bellen, dan zetten ze hem eerder aan. Ik geloof dat het hier een regel is, dat je als huurder recht hebt op een woning waar het minimaal 20 graden is. Je huurt ook altijd inclusief verwarming (en meestal ook inclusief warm water).
Ja ik vraag me ook altijd af wat ze er mee willen bereiken door het in hun bio te zetten? Het is niet alsof een paar persoonlijkheidstypes overduidelijk als leuker bekend staan dan anderen toch.
Ik wist het niet meer dus heb het testje opnieuw gedaan maar er kwam wel wat anders uit dan de vorige keer.
Ik denk dat mannen die dit in hun tinderbio zetten vooral heel graag bevestigd willen zien wat een interessante en zogenaamd unieke persoonlijkheid ze hebben.
Misschien heb ik dit al eens eerder gevraagd, weetikhet. Maar dan nu eventueel weer
Denk jij dat jij meer last heb van haaruitval in de herfst dan de rest van het jaar?
- Ja
- Nee
- Weet ik niet/niet op gelet
0 stemmers
Aangezien hier de herfst in September zo ongeveer begint en het valt me altijd op. Dit kan geen toeval meer zijn
Als ik bij mn ouders ben in de herfst schreeuwt mn moeder al bijna dat ik niet naar dr badkamer boven moet gaan, “allemaal van die lange zwarte haren van jou!!!” Ik snap gewoon zelf niet goed hoe het werkt maar ik zit in de rui geloof ik
Dit moet naar ‘je moet kiezen’. Ik en weiger te kiezen.
Ik heb meer haarverlies en weet dat aan dat ik kort geleden van pil ben gewisseld, maar nu denk ik, oh ja dit kan het ook zijn!
Hoe vaak gebruik jij de zoekfunctie op het forum?
- Vaak
- Af en toe
- Nooit
0 stemmers
Wat heb/draag jij?
- Een signature parfum
- Verschillende parfums
- Geen parfum
0 stemmers
Hoeveel verschillende winterjassen draag je in de winter?
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- Meer
- Ik draag geen winterjassen
0 stemmers
Kan niet, want de verwarming gaat pas aan als het meer dan 5 dagen achter elkaar kouder dan 15 graden is geweest.
Alhoewel… ik weet niet hoe het nu werkt nu alles gerenoveerd en vervangen is
Ik heb een studio. Dus mijn slaapkamer is mijn woning + ik hou ook gewoon van een warme kamer want kan niet slapen als ik het koud heb
@Luzarl De temperatuur wordt centraal geregeld in de kelder. Ten minste als jouw pand een beetje hetzelfde gebouwd is als mijn pand. Bij mij slaat die pas aan onder een bepaalde buitentemperatuur (volgens mij 15 graden).
@Clo Ik heb in de poll op 18 geklikt want dat doe ik normaal altijd bij mijn vader, maar even gecheckt hoe warm mijn kamer is en als ik meet geeft die 22,8 aan. Alleen heb ik het nu echt ijskoud vanwege de interne ventilatie die de buitenlucht meeneemt waardoor er steeds een koude luchtstroom is. Dus heb ik mijn verwarming gewoon aan staan nu.
Ik kan er rond deze tijd altijd hele plukken uittrekken
Wat heb jij al gedaan om het wat warmer te krijgen?
- Dikke trui
- Pantoffels
- Kruik warmen
- Dekentje over me heen
- In bed chillen
- Kachel aan
- Iets anders, verklaar je nader…
0 stemmers
Nog niets, ik heb het van mezelf nog lekker warm haha. Mijn interne thermostaat is altijd goed op temperatuur.
Het is hier binnen nog 25 graden en zal niet verder afkoelen dan 20 gelukkig. Maar heb wel koude voeten dus sloffen en ben bijna op het punt m’n winter dekbed weer te gebruiken.
Maarja in bed chillen doe ik ook als het heet is want LUI. Maar heb nu m’n hotpants ingeruild voor een joggingbroek.
Elektrisch warmtekussentje aangezet
Maar gewoon of als je je haren kamt? Ik merk het voornamelijk na het haren wassen en waneer ik mn haar borstel, het is echt aanzienlijk veel meer haar wat uitvalt. Heel apart. En het is al jarenlang een extreme ergernis van mn moeder. Ik ga zo naar haar toe en ik ga maar alvast waarschuwen dat ik in de rui zit.
Sprei op de grond, kaarsen aan en woonkamerdeur dicht.