Stel je persoonlijke vraag #38

Ik heb geen kachel, maar wel mensen waar ik vaak ben hebben er 1 daarom heb ik dat gestemd. Ik haat wollen dekens, maar dit schijnt dus enorm goed tegen kou te zijn.

Heb jij/gebruik jij wollen dekens?

• Nee
  • Ja
  • Nee maar ik wil er 1 aanschaffen

0 stemmers

1 like

niet, ben blij dat het eindelijk eens wat kouder is, het serpent in mij houdt van koude handen en voeten

4 likes

Ik merk veel verbetering sinds dat ik een bepaalde borstel heb die in de goodiebox zat.
Ik zie ook heel veel mensen er lyrisch over zijn op insta enzo. Een merk met een a en het was een roze borstel. Sorry weinig details maar misschien werkt dat voor jou ook

1 like

Gebruik jij wel eens eens een kruik als je ongesteld bent? Dit heb ik niet eens van mn moeder maar van mn oma geleerd. Het verzachte de pijn idd wel een klein beetje.

• Nooit
  • Wel eens gedaan
  • Gebruik ik elke menstruatie

0 stemmers

1 like

Badjas over normale kleding, zo lekker

3 likes

Dacht je vroeger ook dat Martha’s Vineyard iets van Martha Stewart was?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik ga ervan uit dat als iemand zegt geen kachel te hebben dat deze wel een verwarming heeft.

18 likes

Niets, ik vind het nog helemaal niet koud? Raam staat nog open (zo lang mogelijk) en heb gewoon een t-shirt aan in huis. Als ik dit soort posts zie realiseer ik me altijd pas dat m’n huis toch wel fijn geisoleerd is haha

7 likes

Kasjmier poncho gekocht!

1 like

Inderdaad als ik mijn haren net heb gewassen, dan is het echt extreem. Maar vervelend dat je moeder zich daar aan kan ergeren. Je kan er niks aan doen!

1 like

Op vakantie gaan

Nee die stond al gepland natuurlijk, maar toen ik 2wk geleden weg ging was het nog warm in NL. Geen idee nog hoe koud ik het vind wanneer ik weer terug ben

3 likes

Ik zit dus continu op de wip dat ik denk ik heb het heel erg koud maar objectief is het nog niet koud (het kan zo 20 graden kouder worden), en bang voor dat ik mezelf nu te erg aan de warmte wen

2 likes

Lees je mee in het zw/k-gedeelte? (anoniem)

• Ja en ik heb zelf geen kinderen
  • Ja, heb een kinderwens of ook al koters
  • Nee, heb geen kinders dus boeiend
  • Nee, heb wel kinderen maar ben geen ‘moeke’ dus doei

0 stemmers

3 likes

Heel anoniem deze poll

18 likes

Snitch

7 likes

Ik vind het echt super leerzaam

1 like

Oh shit die optie was ik nog vergeten.

@Whistle wat vind je er leerzaam aan dan? Ben benieuwd :grin: (of is het leerzaam als in: wat een ellende ik leer nu dat ik dit nooit wil)

1 like

Van alles! De tips die worden uitgewisseld over beste zwangerschapskleding en babykleren en stoeltjes, kinderwagens, wanneer je kind het te koud of warm heeft, hoe je hem stil krijgt etc etc.

Even voor de context heb nu nog geen actieve kinderwens maar verwacht binnen nu en 5 jaar het wel te gaan proberen dus vind het wel een fijne manier om me laagdrempelig wat in te lezen.

5 likes

Je bedoelt dat je zelf een andere betekenis aan het woord geeft? Want kachel is geen verzamelnaam voor verschillende typen verwarming. Het is echt alleen het type verwarming waar je een vuurtje in stookt.

6 likes

Ik krijg spontaan deze nu in m’n hoofd

21 likes