Omdat je blijkbaar een speciale behandeling wil voordat je hardwerkende mensen fooi wilt geven? Als ze hun werk normaal doen verdienen ze al fooi. Hoeven de medewerkers van happy italy niet de hele avond jouw reet voor te kussen. En het feit dat iemand erom vraagt geeft misschien aan hoe erg hij/zij het nodig heeft en dan vind jij dat niet chique? Misplaatst
Bij mij werkt om iets vragen wat ik al van plan was om te doen avarechts.
Mn moeder doet het altijd. Dan loop ik naar de deur heb ik die klink in mn hand en dan zegt ze “Wil je even de deur dicht doen.”
Dan wil ik het gewoon niet meer doen.
Zelfde geld voor die knul met zn fooi. Het is zn goed recht om er naar te vragen maar als ik het al van plan was vind ik het irri!!
Ik weet niet waarom eigenlijk maar ik geef bezorgers nooit fooi terwijl als ik in een restaurant zit doe ik het altijd. Ik denk ook dat dit komt omdat ik het toch zie als gewoon een bezorgdienst en de pakketbezorger of postbezorger geef ik ook nooit iets behalve rond de kerst. 1 keer heb ik wel fooi gegeven aan iemand van thuisbezorgd want toen was het keihard gaan regenen zonder dat ik er iets van had gemerkt per se maar de bezorger was helemaal doorweekt en dat vond ik toch wel een beetje onmenselijk.
Maar besef je dat een bezorger erom zou vragen omdat mensen bijna geen fooi meer geven?
In Rome gooiden ze gewoon alvast 10% extra op de bon. Niks geen keuze, gewoon betalen.
Oh nee, toch niet madeleijn zeikschrift? Welk interview?
Doen ze in meer steden inderdaad. In Milaan rekenen ze zelfs voor je bestek, servet, je uitzicht etc. hahah.
Heftig!
Op Sicilië ook ja, moest echt even googlen toen ik “coperto” op de rekening zag staan
EP boek vind ik echt een aanrader. Ik had m binnen 2 dagen uit haha leest heel lekker.
Podcast zit ik helemaal in dankzij @MevrouwMand. Alleen als ik er teveel achter elkaar luister word ik soms wel moe van die gasten die hij ontvangt.
Vrienden van mijn ouders hadden er ooit een waar ik als kind wel eens op gelegen heb. Vond het toen vet leuk maar zou er niet graag op slapen denk ik
Voel je dat echt zo erg ja? Lijkt me helemaal niks, ik word soms al duizelig als ik te lang in een hangmat lig :’)
Een vriendin van me had jarenlang een waterbed maar seks erop was wel echt lastig zei ze, omdat je weinig stevigheid en grip hebt zeg maar. Toen ze een normaal matras had was ze er wat dat betreft heel blij mee dat seks weer makkelijker kon.
Ik zag net zo’n video en daar vroeg zo’n guy of hij je wenkbrauwen mocht wegscheren voor 1000 euro. Zou je dat doen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Heb er sowieso wel eens over nagedacht om dat te doen dus zou m’n kans grijpen. En ik heb een lange pony dus daar kan ik ook genoeg mee verbloemen als het lelijk staat
ugh ja dat lijkt me ook heel naar ))):
ja ik vroeg me nog af hoe jouw slaapsituatie tegenwoordig was, kan me herinneren dat je een tijd geleden postte dat je naar futonbedden enzo aan het kijken was toch?
Mijn favo zijn de allereerste met Drokz, christiaan visser, jordy dijkshoorn, promo, lucky fonz III, the prophet, mirko kuit (is een hagenees, vind jij zeker leuk!), perry de man haha ik vind er heel veel leuk eigenlijk.
Alleen dikke dennis vond ik vreselijk. Die zit ook de hele tijd zn keel te schrapen en dat klinkt echt goor
ohhh interesting! lijkt mij heel chill ook maar ik heb ook een heel mooi bed dus dat is een beetje een struggle hahaha (een Auping Cleopatra daybed )
Eigenlijk een flexitariër
maar dat is wel een beetje een vage term he.